جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

جمعه 1403/02/28

مرسلپور اظهار نمود؛

ائتلاف های غیرقانونی تحت تعقیب کیفری قرار میگیرند

تهران رسانه | افرادی که بخواهند با عناوین غیر قانونی در انتخابات آتی فعالیت داشته و نسبت به معرفی ائتلافی اقدام کنند به مجموعه قضائی معرفی و تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

ائتلاف های غیرقانونی تحت تعقیب کیفری قرار میگیرند

به گزارش تهران رسانه ؛ فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه فقط جبهه‌های سیاسی مجوز دار می‌توانند در انتخابات ۱۴۰۰ فعالیت کنند، گفت: معرفی ائتلاف با عناوین غیر قانونی در اسلامشهر پیگرد قضائی دارد.

مسعود مرسلپور ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار داشت: یازدهم شعبان المعظم فرخنده سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) به عنوان روز جوان‌نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه حضرت علی اکبر (ع) به عنوان یک جوان آگاه، با بصیرت و ولایت مدار، الگویی شایسته برای جوانان ایران اسلامی است گفت: جوانان ما به تاسی از نهضت عاشورا و حضرت علی اکبر (ع) در هشت سال دفاع مقدس آگاهانه در مقابل دشمن متجاوز بعثی ایستادگی کردند و به یمن برکت حضور همین جوانان است که در ۴۲ سال گذشته گزندی به ایران و انقلاب اسلامی نرسیده و امروزه با تکیه بر استعداد و توانمندیهای جوانان شاهد رشد و بالندگی میهن اسلامی هستیم.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: شهرستان اسلامشهر نیز از جوانان مستعد، توانمند و شایسته ای برخوردار است که این جوانان بارها در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی، قرآنی، هنری و… افتخار آفرین بوده اند.

مرسلپور با بیان اینکه تنها احزاب و جبهه‌های سیاسی دارای مجوز از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب می‌توانند در انتخابات آتی ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با نام و نشان حزبی خود فعالیت کنند گفت: افرادی که بخواهند با عناوین غیر قانونی در انتخابات آتی فعالیت داشته و نسبت به معرفی ائتلافی اقدام کنند به مجموعه قضائی معرفی و تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت