چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

بنفشه رفیعی خبر داد؛

احداث ۳ فرهنگسرا در شهر قدس

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقدس گفت: ۳ فرهنگسرای در دست احداث به زودی به جرگه فرهنگسراهای فعال شهر قدس خواهند پیوست.

احداث ۳ فرهنگسرا در شهر قدس

به گزارش تهران رسانه ؛ بنفشه رفیعی عصر شنبه در نشست کمیسیون فرهنگی و امور بانوان شورای اسلامی شهرقدس که با حضور مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری قدس برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری حلقه ارتباطی بین شهروندان و شهرداری است که نقش آن ترویج و تشویق شهروندان برای توجه به جنبه‌های فرهنگ، هنر و ورزش در جامعه شهرنشینی است.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقدس تاکید کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری با کارگیری نیروی انسانی مجرب و کاردان و اساتید اهل فن بسترهای لازم برای رشد و شکوفایی مراکز سالم در امر فرهنگ، هنر و ورزش را در شهر قدس به وجود آورد.

وی افزود: احداث فرهنگسراهای جدید و نوسازی فرهنگسراهای موجود از جمله اقداماتی است که در جهت بهبود وضعیت موجود در حال انجام است.

رفیعی اظهار داشت: یکی دیگر از مسایلی که در فرهنگسراها وجود دارد، حجم کار زیاد مربیان با دستمزد اندک است که همین حقوق اندک با تاخیر پرداخت می شود که این موضوع موجب نارضایتی مربیان خانه های فرهنگ و فرهنگسراها شده است و باعث ایجاد یاس کاری در آنها می شود.

وی ادامه داد: رضایت کاری یک مربی باعث می شود در انجام وظیفه خود بیشتر تلاش نماید و هر آنچه در توان دارد جهت رضایت هنر آموزان و خانواده های آنها انجام دهد. بنابراین توجه به این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار است.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقدس در پایان مژده افتتاح فرهنگسرای اندیشه داد و گفت: ۳ فرهنگسرا در دست احداث ( شهرک عزیزی، جواد آباد و استقلال ) به زودی به جرگه فرهنگسرای فعال شهری خواهند پیوست.

رفیعی همچنین از تصویب افزایش اعتبار ردیف بودجه ترمیم بناهای متعلق به شهرداری جهت بازسازی فرهنگسراها در جلسه رسمی این هفته خبر داد و گفت: کمیسیون فرهنگی با قدرت از خدمات ارائه شده از سوی سازمان فرهنگی ورزشی حمایت می کند تا مطالبات مردم در این زمینه در حد قابل قبولی محقق شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت