چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

خرید آنلاین فرش وینتیج، آخرین قیمت و ویژگی ها

تهران رسانه | از کجا خرید آنلاین فرش وینتیج را انجام دهیم؟ آیا فرش وینتیج ویژگی های یک فرش مناسب را دارد؟ اصلا فرش وینتیج چیست و مناسب چه سبکی است؟

خرید آنلاین فرش وینتیج، آخرین قیمت و ویژگی ها

بسیاری از متخصصان در زمینه ی معماری و طراحی، معتقدند که فرش هر خانه دیوار پنجم آن خانه محسوب می شود. در هر فضایی چهار دیوار در چهار جهت فضا قرار دارد که محیط را محصور می کند. این دیوار ها به علت اینکه به صورت عمودی اطراف ما قرار گرفته اند، دائما در میدان دید ما قرار دارند. حاب در همین راستا، طراحان معتقدند که فرش ها دیوار پنجم محسوب می شوند. علت این نظریه هم چشم نواز بودن فرش ایرانی است که چشم ها را مجذوب خود می کند. قاعدتا چشم انسان کمتر متوجه به زمین نگاه می کند، اما فرش های ایرانی معجزه ای می کنند تا نگاه ها خیره به زیر پا شود! برای اینکه هر خانه ای از این گنجینه ها بهره مند شود، مجموعه ی فرش اصل بستری را فراهم کرده است تا با خرید آنلاین فرش وینتیج که جزو جدیدترین تولیدات محسوب می شود، فضایی دلنشین ایجاد کنید.
امروزه با توجه به پیشرفت صنعت فرش در کشور، انواع و اقسام جدیدی از محصولات ارائه می شوند که هر کدام جذابیت های منحصر به فرد خود را دارد. یکی از این محصولات که اخیرا به اصطلاح امروزی توانسته بازار را قبض کند، فرش وینتیج یا کهنه نما هستند. این دسته از فرش ها با توجه به شکل و شمایل خاص و متفاوتی که دارند، به شدت مورد استقبال مردم واقع شده اند. خریداران این محصول بر این باور هستند که با تهیه ی این فرش، اوج اصالت و هنر کهن ایرانی را به خانه های خود آورده اند. برای اینکه طرفداران این محصول دسترسی آسان تری داشته باشند، امکان خرید آنلاین فرش وینتیج فراهم شده است.

خرید آنلاین فرش وینتیج


قبل از خرید آنلاین فرش وینتیج بدانیم که فرش وینتیج چیست؟

همانگونه که می دانید، کلمه ی وینتیج یک واژه ی لاتین است که معنای قدیمی می دهد. با توجه به معنی این واژه، از این جهت به فرش کهنه نما، وینتیج گفته می شود که نمایانگر کهنگی و قدمت می باشند. این فرش ها با توجه به شکل و شمایلی که دارند، به سبک فرش های قدیمی پا خورده ای هستند که در بعضی نقاط دچار رنگ رفتگی شده اند.
البته نکته ی مهم این است که فرش ها به این سبک بافته می شوند و در کیفیت محصول هیچگونه کهنه بودن یا نقص رنگی وجود ندارد. به همین منظور اگر تصمیم به خرید آنلاین فرش وینتیج دارید، از جهت کیفیت محصول هیچگونه ابهامی نداشته باشید و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.
متاسفانه امروزه یکی از مشکلاتی که به شدت در زمینه ی فرش آسیب زا می باشد، موضوع فرش های با کیفیت پایین است که بسیاری از خریداران فرش را نگران کرده است. از آن جایی که برند فرش کاشان در اقصی و نقاط جهان شناخته شده می باشد، عده ای از افراد سودجو اقدام به سوء استفاده از نام کاشان کرده و محصولات بی کیفیتی را روانه ی بازار کرده اند. از طرفی دیگر با توجه به میزان تقاضای بازار در برای خرید فرش، افراد آماتور با تخصص کم وارد بازار شده و به علت عدم توانایی و آگاهی در این زمینه، محصولاتی را تولید می کنند که از کیفیت پایینی برخوردار است.

از عوامل دیگر وجود تحریم ها است که سبب شده مواد اولیه و الیاف معتبر به تولیدی ها نرسیده و محصولاتی با کیفیتی نازل به دست مشتری برسند. در همین راستا مجموعه ی فرش اصل با بررسی ها و آنالیزهای دقیق محصولاتی را در فروشگاه خود ارائه کرده است که در تمامی زمینه ها نمره ی عالی را کسب می کند و شما می توانید با خاطری آسوده اقدام به خرید آنلاین فرش وینتیج کنید.
تجربه خرید اینترنتی فرش از بهترین فروشگاه ها نظیر فرش اصل، برای شما لذت بخش خواهد بود، چرا که مجموعه ی فرش اصل، محصولی را برای شما مهیا کرده است که اولا در مجهزترین شرکت تولیدی و با دستگاه های بروز بافته شده است. ثانیا تمامی مراحل تولید فرش توسط کارشناسان متخصص انجام شده و از نظر فنی هیچگونه ابهامی در تولید آن نمی باشد. ثالثا الیاف و نخ استفاده شده در فرش از مرغوب ترین و عالی ترین محصول موجود در بازار حاصل شده است.
فرش های وینتیج با نظر به سبک های متفاوتی که دارند، طبیعتا شکل و شمایل های مختلفی هم خواهند داشت. بعضی از این فرش ها به نقشه ی سنتی کاشان بافته شده اند و بعضی از دیگر آن به نقش های ترک یا... در هر صورت وجه اشتراک همه ی آن ها کهنه بودن آن می باشد. در قسمت هایی از این فرش رنگ های ریشه ها کاملا متفاوت شده اند که نشان از رنگ رفتگی محصول می باشد. پس از خرید آنلاین فرش وینتیج به خوبی ویژگی های این فرش را درک خواهید کرد.

فرش وینتیج کاشان

ویژگی های فرش وینتیج
عده ای دیگر از فعالان صنعت فرش، فرش های وینتیج را به فرش های پتینه می شناسند. نقش و دیگرهایی که در دل فرش قرار گرفته اند، در بسیاری از نقشه ها شبیه به هنر پتینه کاری است که سبب شده این فرش به این نام شهرت یابد.
قطعا همه ی ما می دانیم که فرش های قدیمی و با اصالت از قیمت های نجومی برخوردار هستند؛ به گونه ای که شاید خرید آن ها برای عموم جامعه غیرممکن می باشد، اما فرش های کهنه نما با قیمتی مشابه به فرش های معمولی، مناسب ترین محصول برای طرفداران آیین سنتی ایرانی می باشد. این دسته از افراد می توانند با از مجموعه ی فرش اصل اقدام به خرید آنلاین فرش وینتیج کنند.

توصیه میکنیم حتما بخوانید: مرکز خرید فرش در تهران

در بسیاری از مدل های فرش کهنه نما، طرح ها به صورتی بافته شده اند که انگار فرش از به هم چسبیدن تکه های متعددی از فرش های قدیمی به وجود آمده است. فرش های چهل تیکه از جمله محصولاتی هستند که طرفداران زیادی دارند. این افراد می توانند با خرید فرش های کهنه نما، محصولی شبیه به فرش چهل تیکه خریداری نمایند.
مجموعه ی فرش اصل در تلاش است تا عالی ترین محصولات را با منطقی ترین قیمت ممکن به فروش رساند. یقین داشته باشید که با خرید آنلاین فرش وینتیج از مجموعه ی فرش اصل، بهترین محصول را با کمترین قیمت ممکن تهیه خواهید کرد. با فرش اصل، اصالت را تجربه کنید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت