نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

جمعه 1403/02/21

محسنی بندپی خبر داد؛

مصرف ۲۳درصد مجموع آب شُرب کشور در استان تهران

تهران رسانه | ۲۳درصد مجموع آب شُرب کشور در استان تهران مصرف می شود که ۱۶درصد بارش ها در این استان نسبت به سال آبی قبل کاهش یافته است.

مصرف ۲۳درصد مجموع آب شُرب کشور در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ استاندار تهران با بیان این که ۲۳درصد مجموع آب شُرب کشور در استان تهران مصرف می شود، از کاهش ۱۶درصدی بارش ها در این استان نسبت به سال آبی قبل خبر داد.

انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه حفاظت از منابع آب استان تهران طی سخنانی اظهار داشت: سرانه آب تجدید شونده استان تهران بعد از سیستان و بلوچستان در وضعیت مطلوبی قرار ندارد، میزان بارندگی‌های امسال در استان تهران نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد کاهش داشته است.

استاندار تهران گفت: در فروردین ماه که در سال‌های گذشته بیشترین حجم از بارندگی‌های سال آبی را شاهد بودیم اما امسال شاهد کاهش چشمگیر بارندگی در این فصل هستیم با توجه به وضعیت فعلی کمیته حفاظت از آب در شهرستان‌های استان تهران فعال می‌شود و متناسب با مشکلات شهرستان تصمیم گیری خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان تهران اضافه کرد: در سال گذشته ۱۳۴۳ حلقه چاه در استان تهران مسدود شد و عملیات انسداد چاه‌های غیرمجاز در شعاع ۵۰۰ متری با هدف صیانت از آب شرب در استان تهران عملیاتی خواهد شد.

محسنی بندپی اضافه کرد: امسال با توجه به وضعیت آبی استان شرایطی را می‌طلبد که باید از کشت محصولات پرآب و کشت‌های دوم و سوم به ویژه در پایاب سدها توسط سازمان جهاد کشاورزی جلوگیری شود، استان تهران ۲۳ درصد مجموع آب شرب کشور را مصرف می‌کند و این عدد در شهر تهران ۱۷ درصد است.

وی گفت: جلسات حفاظت از منابع آب به طور منظم در استان تشکیل می‌شود و شهرداری تهران و سایر دستگاه‌های عضو جلسه برای آبیاری فضای سبز برنامه اقدام و عمل ارائه کند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت