جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

شنبه 1403/02/29

رئیس اداره بهزیستی بهارستان خبر داد؛

برگزاری اولین همایش استانی آسیب های اجتماعی در بهارستان

رئیس اداره بهزیستی بهارستان از برگزاری اولین همایش استانی آسیب های اجتماعی در بهارستان خبر داد.

برگزاری اولین همایش استانی آسیب های اجتماعی در بهارستان

به گزارش تهران رسانه ؛ روح االله لطیفیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این همایش استانی با چهار محور طلاق، اعتیاد، کودکان کار و خیابان و رفتارهای پرخطر در پاییز سالجاری در شهرستان بهارستان برگزار می شود.

وی زمان ارسال مقالات را تا پایان مهرماه اعلام کرد و اظهار داشت: این همایش ۲۰ آبان ماه برگزار می شود و نتایج داوری های صورت گرفته بر روی مقالات و آثار ارسالی ۱۰ آبان ماه تعیین شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان در بیان اهداف همایش استانی آسیب های اجتماعی اظهار داشت: بررسی و چگونگی آسیب های اجتماعی بومی ویژه شهرستان بهارستان از دیدگاه های اجتماعی و روانشناختی و همچنین عوامل مهم در شکل گیری آن ها با تاکید بر پژوهش ها و مطالعات بومی از جمله اهداف کاربردی و مهم این همایش، در مقیاس استان تهران است.

لطیفیان در ادامه تصریح کرد: معرفی نهادهای اجتماعی فعال در این حوزه و ارائه راهبرد و راهکارهای کاربردی و علمی در کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین فراهم سازی فضایی مناسب به منظور تبادل اطلاعات خاص در حوزه آسیب های اجتماعی شهرستان از دیگر اهداف این همایش است که بحمدالله و با همت همکارانم در تمام حوزه های بهزیستی بهارستان در مرحله اجرا قرار گرفته است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: انتظار می رود در این همایش علل گرایش به مواد مخدر و محرک های نوین، نقش حمایت های اجتماعی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، نقش فضای مجازی در گرایش به طلاق و خیانت و تاثیر نهادهای اجتماعی در بروز رفتارهای پرخطر و کنکاش در پدیده کودکان کار و خیابان مورد بررسی همه جانبه علاقمندان قرار گرفته و از نتایج آن، بهزیستی به عنوان متولی این حوزه استفاده نماید.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان، ادارت و دستگاه های اجرایی مشارکت کننده در برپایی این همایش را فرمانداری و شهرداری های شهرستان، دستگاه قضایی، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی، دانشگاه های سطح منطقه و نهادهای حمایتی چون کمیته امداد بر شمرد و گفت: با بهره از الطاف الهی، این همایش در صبح بیستم آبانماه در سالن اجتماعات سجادیه واقع در نسیم شهر برپا می شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت