چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

سینما رسانه؛

زخم کاری، اولین سریال محمدحسین مهدویان

تهران رسانه | سریال «زخم کاری» اقتباسی از کتابی با نام «بیست زخم کاری» است که مهدویان خودش فیلمنامه را نوشته است. او در این سریال به سراغ یک داستان نوآر و روایتی متفاوت از کارنامه سینمایی اش رفته است.

زخم کاری، اولین سریال محمدحسین مهدویان

محمدحسین مهدویان به گواه کارنامه کاری اش موفق ترین و تاثیرگذارترین فیلمساز دهه نود است. او که فیلمسازی را با سینمای مستند آغاز کرد به تدریج با ساخت فیلم های سینمایی در حوزه داکیو درام تلاش کرد نوع دیگری از فیلمسازی در قالب فرم و روایت را در مقابل دیدگان مخاطب قرار دهد. آثاری که نشان می دهد او توانسته است مخاطب را نسبت به فضایی که ترسیم می کند با خودش همراه کند.

سینمای داکیو درام در ایران چند سالی است به لطف ورود به برخی از پرونده‌های سیاسی شرایط تازه‌ای را تجربه می‌کند. پیش از آغاز دهه نود نیز سینمای ایران به فراخور برخی از موضوعات آثاری در حوزه سینمای داکیودرام ساخته است. با رشد سینمای مستند و ورود به ساخت برخی از آثار سیاسی در حوزه سینمای مستند، سینمای داستانی نیز این جرات را پیدا کرد تا بتواند به سراغ برخی از ناگفته‌های دوران‌های سیاسی برود.

زخم کاری مهویان

در سینمای داکیو درام وفاداری به متن یک رخداد و روایت بدون واسطه یک اتفاق یک اصل اساسی است. به خصوص درباره فیلم‌های تاریخ معاصر به دلیل آنکه هنوز حافظه تاریخی مردم نسبت به آن موضوع آگاه است نمی‌توان تخیل را چاشنی قصه کرد.

شاید بتوان محمدحسین مهدویان را جدی‌ترین فیلمساز در این زمینه دانست. او که با ساخت یک مجموعه مستند داستانی با نام «آخرین روزهای زمستان» به سراغ زندگی شهید باقری رفت و به بهانه آن تاریخ جنگ را مرور کرد در نخستین تجربه ساخت فیلم سینمایی داستانی نیز به سراغ شهید احمد متوسلیان رفت و روایتی ویژه از مرموزترین پرونده سیاسی و جنگی ایران را روایت کرد. چگونگی فرماندهی احمد متوسلیان در جبهه و نحوه ربوده شدن آنها توسط رژیم غاصب صهیونیستی باعث شد شکل تازه‌ای از داکیو درام را در سینمای ایران تجربه کنیم.

بعد از ساخت چندین فیلم سینمایی و ساخت آثار مستند، محمدحسین مهدویان نخستین تجربه سریال سازی اش را با اقتباس از یک رمان ایرانی و با سرمایه گذاری فیلیمو جلوی دوربین برده است.

سریال زخم کاری اقتباسی از کتابی با نام «بیست زخم کاری» است که مهدویان خودش فیلمنامه را نوشته است. او در این سریال به سراغ یک داستان نوآر و روایتی متفاوت از کارنامه سینمایی اش رفته است.

این سریال را میتوانید در پلتفرم فیلیمو به صورت آنلاین تماشا کنید.

سریال های دیگر فیلیمو
سریال مردم معمولی
یکی از سریال های شبکه نمایش خانگی سریال مردم معمولی ساخته رامبد جوان است که به تازگی ساخته و عرضه شده است. این سریال به عنوان یکی از جدیدترین کارهای رامبد جوان، در اپیزودهای 20 الی 25 دقیقه ای برای شبکه نمایش خانگی تولید شده است. تم داستانی سریال به گونه ای است که افراد می توانند با تماشای آن، محصولات تلویزیونی دهه هفتاد را در ذهن خود مرور کنند. از بازیگران این سریال می توان به شبنم مقدمی، آتیلا پسیانی، خاطره اسدی، الناز حبیبی و غیره اشاره کرد. اگر به سریال های کمدی و خانوادگی علاقه مند هستید می توانید این سریال را در لیست تماشای خود قرار دهید.

سریال دراکولا
یکی از سریال های محبوب ساخته شده مهران مدیری، سریال دراکولا است که محصول سال 1399 است. این سریال در ژانر کمدی و خانوادگی ساخته و عرضه شده است. افرادی که به سریال های مهران مدیری علاقه مند هستند می توانند این سریال کمدی را با کیفیت HD تماشا کنند. داستان سریال دراکولا در مورد ژاله کبیری و همسر جدید وی کامران کامروا است که اتفاقات جالبی را رقم می زنند. اگر می خواهید به سریال های شبکه نمایش خانگی با بهترین کیفیت دسترسی پیدا کنید، می توانید سریال های مورد نظر خود را با تهیه کردن اشتراک ماهیانه یا مدت دار از فیلیمو مشاهده کنید.

سریال می خواهم زنده بمانم
سریال فوق یک سریال در ژانر عاشقانه و خانوادگی به کارگردانی شهرام شاه حسینی است که یکی از محبوب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است. این سریال محصول کشور ایران است که بازیگران به نامی چون حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان و غیره در آن ایفای نقش می کنند. اگر از جمله افرادی هستید که به سبک عاشقانه و خانوادگی علاقه مندید، می توانید با تهیه کردن اشتراک فیلیمو با کیفیت بالا این سریال را تماشا کنید.

 

سریال شب های مافیا 2
سریال شب های مافیا به عنوان یکی از سریال های منتخب و محبوب در سرویس فیلیمو است که به نوعی مسابقه گروهی شناخته می شود. در این مسابقه دو گروه در قالب مافیا و شهروند با آزمون و خطا سعی می کنند یکدیگر را شناسایی کرده و از شهر بیرون کنند. این مسابقه محبوب توسط سعید ابوطالب ساخته و کارگردانی می شود. سریال شب های مافیای 2، در ژانر خانوادگی و اجتماعی است که از جمله سریال های شبکه نمایش خانگی است.

فیلیو بهترین سرویس استریم فیلم و سریال
مخاطبان برای این که دسترسی کامل تری به فیلم و سریال های شبکه نمایش خانگی داشته باشند باید در سرویس فیلمیو به صورت رایگان ثبت نام کنند. نحوه ثبت نام به شکل تصویری در وب سایت فیلیمو قرار گرفته است. پس از ثبت نام در وب سایت، مخاطبان با تهیه کردن اشتراک ماهیانه یا مدت دار، قادر خواهند بود تا با استفاده از شیوه های بیان شده در سایت، دسترسی کاملی به محتواهای مورد نظر خود داشته باشند. در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به فیلیمو به آدرس filimo.com سر بزنید.




نظر شما


نظرات

عسل

زخم کاری با بازی جواد<a title="دانلود سریال زخم کاری" href="https://sorenmovie.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d8%b2%d8%ae%d9%85-%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c.html">‌</a>عزتی سریال جذابی میشه، لطفا در مورد تاریخ پخشش هم اطلاع رسانی کنید. خیلییییی کنجکاوم امیدوارم همیشه سلامت و خوشحال باشینننن ما رو نزارین تو خماری توروخدااااااا???❤️


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت