چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

سایت «بست لاکچری» شروع به فعالیت کرد

تهران رسانه | «بست لاکچری» بزرگ‌ترین سایت جواهری ایران شروع به فعالیت کرد.

سایت «بست لاکچری» شروع به فعالیت کرد

از هزاره‌های قبل از میلاد تاکنون، بشر علاقه زیادی به استفاده از نگین‌های جواهری در ترکیب زیورآلات خود نظیر انگشتر، دستبند، گوشواره و ... با توجه به سبک و سیاق زندگی‌شان، داشته و زیورآلات جواهری با نقش و نگاره‌های خاص همواره موردتوجه بانوان دربار و بزرگان بوده است، تا به امروز که با رشد تکنولوژی و پیدایش سبک‌ها و طرح‌های نوین، شاهد تنوع بسیار بالای زیورآلات جواهری هستیم.

در سال‌های اخیر با توجه به قیمت بالای طلا و رشد روزافزون آن، استفاده از زیورآلات نقره جایگزین مناسبی برای طلا گردیده است، همچنین با توجه به خواص بی‌نظیر نقره، طراحان زیورآلات و جواهرات مدرن از این فلز در ساخت زیورآلات استفاده می‌نمایند.

تنوع و کیفیت کالاهای موجود در بازار و قیمت‌های گزاف آنها، انتخاب یک محصول مناسب و با کیفیت را امری دشوار کرده است. از طرف دیگر، امروزه با توجه به مشغله زیاد افراد و ترافیک خیابان‌ها، جستجوی زیاد برای انتخاب یک محصول مناسب کمی طاقت‌فرسا شده و از حوصله ما خارج است. در چنین شرایطی، وجود یک فروشگاه اینترنتی معتبر که بتواند زیورآلات و اکسسوری‌های با کیفیت را با قیمتی مناسب به مشتریان ارائه نماید و امکان خرید آنلاین در کوتاه‌ترین زمان ممکن، برای علاقه‌مندان فراهم کند، یک نیاز اساسی تلقی می‌شود. گالری بست لاکچری، با هدف ارائه زیورآلات جواهری و نقره مدرن برای شما عزیزان در سراسر کشور، فعالیت خود را آغاز نموده است.

چرا فروشگاه بست لاکچری؟
فروشگاه بست لاکچری به‌عنوان معتبرترین و بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی در صنعت سنگ‌های قیمتی و جواهرات نقره به‌منظور جبران خلأ موجود در این صنعت ایجاد شده است.

گالری بست لاکچری با سال‌ها سابقه درخشان، فعالیت خود را با رویکرد ادغام خلاقیت در ترکیب طراحی مدرن و کلاسیک، مطابق با سلیقه خاص و اصیل ایرانیان آغاز نموده است. طراحی زیورآلات جواهری و نقره با رعایت اصول زیبایی و ظرافت و از همه مهم‌تر مطابق با مد و استایل روز، در میان این‌همه طرح و نقش، کاری دشوار است که بست لاکچری به پشتوانه طراحان خبره و کارآزموده خود به‌سادگی آن را پیاده‌سازی نموده است.

گالری بست لاکچری، با بهره گیری از بهترین طراحان زیورآلات و مدرن‌ترین دستگاه‌ها، مطابق با تکنولوژی روز دنیا، لوکس‌ترین زیورآلات جواهری و نقره را تولید و در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد و با تمرکز و ظرافت بسیار تمام ایده‌های خود را به محصولات خاص و یکتا تبدیل می‌نمایند. دستان هنرمندان ما خالق زیباترین زیورآلات دست‌ساز هستند.

شما عزیزان در فروشگاه اینترنتی نقره و زیورآلات جواهری بست لاکچری، تجربه‌ای متفاوت از خرید را خواهید داشت، محصولاتی جذاب و منحصر به فرد که تاکنون در هیچ جا مانند آنها را مشاهده نکرده‌اید. تمامی عوامل فروشگاه ما همواره در تلاش هستند تا با ارائه خاص‌ترین محصولات و در عین حال کمترین قیمت به شما عزیزان، یک حس و حال خوب را برای شما به ارمغان بیاورند.

گالری بست لاکچری با هدف جلب رضایتمندی شما عزیزان از خدمات و کیفیت محصولات، پا به این عرصه نهاد و امروز سطح بالای رضایت شما مشتریان عزیز، نشانگر موفقیت این مجموعه می‌باشد.

محصولات خیره‌کننده گالری بست لاکچری
ما در بست لاکچری با درک نیازهای شما و شناخت سلایق آقایان و بانوان اصیل ایرانی، کلکسیونی از زیباترین و جدیدترین ترند زیورآلات جواهری با بالاترین کیفیت و البته نازل‌ترین قیمت‌ها را فراهم نموده‌ایم. شما با خاطری آسوده، محصول دلخواه خود را سفارش دهید و در زمانی کوتاه تحویل بگیرید.

کالاهای قابل‌ارائه در فروشگاه ما شامل انواع زیورآلات جواهری و نقره از برندهای معروف دنیا نظیرکارتیه و بولگاری گرفته تا جواهرات اصیل ایرانی، مزین با سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی لابرادوریت، عقیق، آمیتیست و ... می‌باشد.

انواع دستبندهای شیک و مدرن در طرح‌های متنوع آویز دار، زنجیری، النگویی، جواهری و چرمی و… و دستبندهای دست‌ساز که نشان از ذوق و هنر ایرانی دارد، انگشترهای جواهری مردانه و زنانه در طرح‌های خاص و کلاسیک، گوشواره‌های فاخر، کیف پول و انواع پلاک اسم تنها چند نمونه از محصولات این گالری می‌باشد.

با زیورآلات درخشنده و زیبای ما در دورهمی‌های دوستانه، مهمانی‌های خاص و حتی در محل کارتان جلوه‌ای خاص به استایل خود ببخشید.

سفارش محصول
شما همراهان عزیز میتوانید با مراجعه به سایت بست لاکچری به نشانی www.bestluxury.ir از تمامی محصولات ساخته شده دیدن فرمایید و سفارش خود را ثبت کنید. درگالری بست لاکچری شما به‌سادگی می‌توانید محصول موردنظرتان را متناسب با سلیقه و استایل خود بیابید. این فروشگاه همواره به دنبال ارائه منحصربه‌فردترین‌ها به شماست.

در بست لاکچری می‌توانید سفارش‌های خود را با طرح و ایده موردنظرتان از طریق واتس‌اپ یا تلگرام به شماره 09178559599 برای ما ارسال نمایید، ضمناً می‌توانید از زمان تحویل و تمامی هزینه‌های ساخت مطلع شوید.

طراحان مجرب ما سفارش‌های شما را در کوتاه‌ترین زمان با بهترین کیفیت، آماده نموده و در زمان تعیین شده به شما تحویل خواهند داد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت