چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

فیزیوتراپی در منزل

تهران رسانه | اگر شما نیز بیمار یا سالمندی دارید که جا به جا کردن آنها چندان به نفعشان نیست، اما روند درمان باید طی شود، همین حالا با آسانیسم، معتبرترین پلتفرم ارائه خدمات پرستاری در منزل تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی به افراد در همه سنین، با هر عارضه و شرایط جسمانی کمک می کند تا مانند گذشته قادر به حرکت شوند. از این رو، انجام آن در روند درمان بسیاری از عزیزان اهمیت دارد. با این حال، برخی از افراد به دلایل متفاوت توانایی مراجعه حضوری به کلینیک را ندارند اما این امر نباید سدی در طول درمانشان ایجاد کند. سرویس فیزیوتراپی در منزل نیز برای همین دسته از عزیزان فراهم شده است. اینکه بدون دغدغه از بابت حمل و نقل یا جابجا کردن بیمار بدحال، حرکت به زندگی آنها برگردد.

اگر شما نیز بیمار یا سالمندی دارید که جا به جا کردن آنها چندان به نفعشان نیست، اما روند درمان باید طی شود، همین حالا با آسانیسم، معتبرترین پلتفرم ارائه خدمات پرستاری در منزل تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

فیزیوتراپی در منزل با استارتاپ آسانیسم

چه زمانی انجام فیزیوتراپی در منزل انتخاب بهتری است؟
در بیشتر موارد سالمندان درخواست کننده اصلی این سرویس هستند. کهولت سن، ضعف جسمانی، دشواری مراجعه حضوری به مراکز درمانی، ماندن در صف های انتظار و نوبت و ... همگی دلایل مهم انتخاب این دسته از عزیزان است. همچنین آنها و خانواده شان از تاثیرگذاری بیشتر انجام این امر در منزل برای سالمندان باخبرند که با کمک پرستار سالمند این سرویس برای آنها کارآمدتر نیز خواهد بود.

مخاطب بعدی این سرویس بیمارانی اند که توانایی رفتن به کلینیک ها و مطب ها را ندارند. افرادی که متخصص انجام فیزیوتراپی را برای آنها تجویز کرده، اما بنا به دلایل پزشکی یا هر علت دیگری قادر به مراجعه حضوری نیستند. سرویس فیزیوتراپی در منزل برای آنها نیز کارساز خواهد بود.

علاوه بر آن، اگر به بیماری یا مشکلی مبتلا نیستید ولی نمیخواهید در صف بمانید، نوبت بگیرید یا اصلا درگیر حمل و نقل به محل شوید، این سرویس برای شما نیز مناسب است.

مزایای انجام فیزیوتراپی در منزل چیست؟
راحتی
درخواست این سرویس بدین معنا است که به جای آنکه مجبور به رفتن به مراکز درمانی باشید، متخصص فیزیوتراپی به منزل شما خواهد آمد. به خصوص اگر شرایط مساعدی برای بیرون رفتن نداشته باشید ولی این درمان برای بهبودی هر چه سریع تر شما و بازگشت تحرک سالم به زندگی تان باید انجام شود.

دریافت درمان بیمار محور
عموما افرادی که از این سرویس بهره بردند، گزارش داده اند که صحبت راجع به شرایط جسمانی و انجام فیزیوتراپی در محلی که برایشان احساس امنیت به همراه دارد، ساده تر و موثرتر بوده است؛ به عبارت دیگر، آسان تر می توانید شرایط خود را به صورت دقیق برای کارشناس بیان و متناسب با آن، سرویس شخصی سازی شده و باکیفیت تری را دریافت کنید. طبیعی هم است؛ متخصص هر بیشتر راجع به شما بداند، بهتر می تواند شما را درمان کند.

فیزیوتراپی در منزل برای سالمندان

مدیریت زمان
امتیاز بعدی انجام فیزیوتراپی در منزل انعطافی است که سرویس از جنبه زمانی برای شما به همراه می آورد. اگر شاغل اید، کسی را ندارید تا در هنگام مراجعه حضوری به مطب از کودک شما نگهداری کند یا باید والدین سالمند خود را به کلینیک ببرید ولی فرصت این کار را ندارید، این سرویس شما را قادر می سازد بدون کوچکترین تغییری در برنامه های کاری و شخصی خود، بهبود یابید.

کاهش استرس و درمان سریع تر
ابتلا به بیماری، ضعف جسمانی و درد به خودی خود استرس آفرین هستند؛ اما با درخواست این سرویس در منزل، می توانید سطح اضطرابتان را تا حد قابل توجهی کم کنید. دلیل آن هم پیگیری روند درمان در محلی است که بیمار دیگری جز شما وجود ندارد و در مکان مورد اطمینان خود، یعنی خانه قرار دارید.

از طرف دیگر، استرس رابطه مستقیمی با روند درمان دارد. به طوریکه تحقیقات نشان داده با کاهش میزان آن، نتیجه بهتری از درمان خود خواهید گرفت.

با توجه به مزایای این سرویس، از کدام پلتفرم خدمات پرستاری، آن را دریافت نماییم؟

آسانیسم؛ معتبرترین پلتفرم خدمات پزشکی و پرستاری در منزل
آسانیسم به عنوان یکی از پلتفرم های حرفه ای خدمات پرستاری در منزل، با ارائه سرویس های متنوع و گسترده ای چون فیزیوتراپی در منزل، ویزیت پزشک عمومی یا متخصص، خدمات پرستاری، پرستار سالمند، پرستار کودک، پرستار شبانه روزی، تزریقات، نمونه گیری آزمایش و ... آماده ارائه خدمات به تمام هموطنان عزیز است.

آسانیسم با اولویت قرار دادن رضایت بیماران، بر آن بوده تا با بهره گیری از دانش، تخصص و تجربه کادر ماهر خود، باکیفیت ترین خدمات را به شما ارائه دهد. البته علاوه بر نیروی مجرب و فعال آسانیسم، همکاری با شرکت های پرستاری مطرح و کارآزموده بسیاری دلیل موفقیت و جلب اطمینان مشتریان طی سال ها فعالیت بوده است.

امتیاز پلتفرم آسانیسم نسبت به دیگر شرکت ها جدای از خدمات حرفه ای، قیمت های پایین و واقعی است. آسایش شما، هدف اصلی مجموعه است. به همین منظور همواره در تلاش بوده و هستیم تا خدمات را در بالاترین سطح کیفی با پایین ترین هزینه فراهم آوریم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به قیمت سرویس های مختلف، از جمله قیمت پرستار سالمند در منزل، فیزیوتراپی در منزل یا دیگر خدمات بهداشتی و درمانی با ما در تماس باشید.

برتری بعدی ما، احترام به زمان شما و ساده تر کردن فرآیند جستجوی پرستار موردنیاز است. به گونه ای که دیگر برای پیدا کردن بهترین سرویس متناسب با نیازهایتان مجبور به ساعت ها وقت گذاشتن و گشتن در وبسایت های مختلف نیستید و تنها با تماس با آسانیسم و ثبت درخواست، به لیستی از خدمات مدنظر و ارائه شده توسط شرکت های متفاوت دسترسی خواهید داشت. با این کار، نزدیک ترین موسسه و مناسب ترین سرویس را دریافت خواهید کرد.

ثبت درخواست از آسانیسم چگونه است؟
برای ثبت سفارش سرویس مورد نظر چندین راه وجود دارد. اولین راه، تماس با آسانیسم به شماره تلفن 02189514141 و مشورت با کارشناسان مربوطه است. دومین روش، از طریق وبسایت، مراجعه به صفحه سرویس مدنظر و تکمیل فرم درخواست شده است (انجام آن تنها 1 دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت). در این روش پس از پر کردن فرم، برای انجام هماهنگی های بیشتر با شما تماس خواهیم گرفت. روش بعدی نیز از طریق اپلیکیشن آسانیسم، قابل دسترس از پلتفرم بازار، است. نحوه ثبت درخواست در این روش کاملا مشابه با سفارش از طریق وبسایت خواهد بود. اگر شما نیز به دنبال خدمات پرستاری باکیفیت و فیزیوتراپی در منزل با ارزان ترین قیمت هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

تهران رسانه | در زمان مناسب معبری به نام شهید ابراهیم رییسی در پایتخت نام گذاری خواهد شد.

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت