نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

فعالیت در حوزه حجاب توسط ائمه جمعه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

جمعه 1403/02/14

پردیس رسانه؛

نتایج انتخابات شوراهای چهار شهر پردیس اعلام شد

تهران رسانه | انتخابات در شهرستان پردیس در ۱۲۳ شعبه برگزار و اسامی منتخبان شهرهای شهرستان پردیس پس از شمارش آرا اعلام شد.

نتایج انتخابات شوراهای چهار شهر پردیس اعلام شد

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان پردیس با اشاره به اینکه نتایج انتخابات چهار شهر در این شهرستان مشخص گردید، گفت: انتخابات در شهرستان پردیس در ۱۲۳ شعبه برگزار و اسامی منتخبان شهرهای شهرستان پردیس پس از شمارش آرا اعلام شد.

«عبدالعظیم رضایی» روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: امکان تغییر در نتایج اعلام شده در شهرهای پردیس، بومهن، سعیدآباد و خسرو آباد وجود دارد که در صورت وقوع تغییرات احتمالی، نتیجه نهایی به اطلاع عموم شهروندان و نامزدهای محترم انتخابات خواهد رسید.

وی توضیح داد: بر اساس قانون مهلت ۴۸ ساعته برای ارائه شکایات در نظر گرفته شده است و فرمانداری نیز آمادگی کامل را برای پذیرش گزارش ها و شکایت های مردمی و نامزدهای انتخاباتی دارد.

رضایی ضمن تقدیر از مشارکت مردم و اقدامات عوامل اجرایی، هیات های اجرایی و نظارت، کمیته امنیتی ستاد و شورای تامین گفت: پس از اتمام مهلت ۴۸ ساعته ارائه شکایات به فرمانداری و بررسی شکایات، گزارش‌های واصله و مستندات مربوطه در هیات های اجرایی و نظارت مطابق با قانون و آیین نامه اجرایی انتخابات اقدام می شود.

اسامی منتخبان شورای اسلامی چهار شهر در شهرستان پردیس پس از شمارش آرا مشخص و به شرح زیر اعلام شد:

منتخبان شورای اسلامی شهر پردیس

حسن لاله با ۴ هزار و ۵۸۷ رای، ناصر چراغی ۴ هزار و ۵۳۷رای، میلاد احمدی۴ هزارو ۴۵۰ رای، حسینعلی سلیمانی ۴ هزار ۳۹۴ رای، اسماعیل دوهزاری ۴ هزارو ۱۹۸ رای به عنوان اعضای اصلی و عاطفه علی زاده ۴ هزارو ۹۸ رای، ایمان بقای کاشانی با ۳ هزارو ۵۷۳ رای به عنوان اعضای علی البدل در شهر پردیس معرفی شدند.

منتخبان شورای اسلامی شهر بومهن

بهنام امینی با ۲ هزارو ۱۷۴ رای ، جهانگیر گراوند با ۲ هزار و ۱۴۲ رای ، آرمان حبیبی با ۲ هزار و ۱۲۴ رای، ابراهیم جوانمرد با ۲ هزار و ۸۸رای ، علی مردانی با یک هزار و ۹۴۳ رای به عنوان اعضای اصلی و محسن بخششی بایک هزارو ۸۱۲رای، محسن کمالی با یک هزارو۷۳۳ رای به عنوان اعضای علی البدل شهر بومهن معرفی شدند.

منتخبان شورای اسلامی شهر خسروآباد

محمود رضا زرشگی با ۶۱۲ رای ، علی محمد کوثری با ۴۵۳ رای ، ابوالقاسم تابش با ۴۳۷ رای، علی واشقانی فراهانی با ۴۲۴ رای ، مصطفی رشمه با ۳۸۸ رای به عنوان اعضای اصلی و کوروش ملکی تیرآبادی با ۲۴۵رای ، محمد علی اکبری با ۲۱۲ رای به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

منتخبان شورای اسلامی شهرسعید آباد

رضا شیرازی با یک هزارو ۳۰۸ رای، فرهاد باجول با یک هزارو ۱۹۲ رای، علی ملکی با ۸۸۰ رای ، میلاد قاسمی با ۸۱۰ رای ، رمضان اسدی با ۶۲۰ رای به عنوان اعضای اصلی و موسی غلامی با ۵۳۱ رای، احسان رشیدی با ۴۷۰ رای به عنوان علی البدل معرفی شدند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «ریحانه اخلاقی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «غلامحسین رضوانی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

تهران رسانه | پروژه باغ راه یک محور گردشگری در مناطق ۱۷و ۱۸ تهران است که در ادامه به رودخانه کن متصل می‌شود و برای تکمیل آن اعتبار ۲۰هزار میلیارد ریالی پیش‌بینی شده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت