جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

ورامین رسانه؛

بازشماری صندوق های رأی شورای شهر در ورامین

تهران رسانه | بازشماری تعدادی از صندوق‌های اخذ رأی شورای شهر ورامین و جوادآباد با تأیید هیأت اجرایی و نظارت ستاد انتخابات این شهرستان آغاز شد.

بازشماری صندوق های رأی شورای شهر در ورامین

به گزارش تهران رسانه ؛ فرماندار ورامین گفت: بازشماری تعدادی از صندوق‌های اخذ رأی شورای شهر ورامین و جوادآباد با تأیید هیأت اجرایی و نظارت ستاد انتخابات این شهرستان آغاز شد.

حسین کاغذلو روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس قانون، و پس از اعلام آگهی نتیجه شمارش صندوق‌های اخذ رأی، در اجرای ماده ۵۲ قانون انتخابات شورارهای اسلامی کشور و ماده ۷۰ آئین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از تاریخ انتشار آگهی مورخ ۲۹ خرداد ماه سال ۱۴۰۰، به مدت دو روز هیأت اجرایی در محل فرمانداری آماده قبول شکایات انتخاباتی بود.

فرماندار ورامین اظهار داشت: بر این اساس، حدود ۱۰ اعتراض در خصوص شمارش آرا از سوی برخی از نامزدها ارائه شد که با تشکیل جلسه مشترک هیأت اجرایی و نظارت، به تک تک این اعتراضات رسیدگی و مقرر شد تا بر اساس قانون، ۱۰ درصد از صندوق‌های رأی که مورد نظر نامزدهای معترض نیز است، به صورت تصادفی انتخاب و بازشماری آن انجام شود.

وی افزود: ۱۳۱ شعبه اخذ رأی در شهر ورامین آرا مردم به نامزدهای شورای شهر را جمع‌آوری کرد که ستاد انتخابات، ۱۵ صندوق یعنی بیش از ۱۰ درصد را مورد بازشماری قرار داده است.

وی تأکید کرد: این بازشماری با حضور اعضای هیأت اجرایی، هیأت نظارت، هیأت بازرسی و نمایندگانی از نامزدهای معترض در محل فرمانداری انجام شد و تک تک آرا ۷۴ نامزدی که در این صندوق‌ها رأ داشتند، مورد شمارش و تطابق با صورتجلسه هر شعبه اخذ رأی قرار گرفت.

کاغذلو اضافه کرد: هر گونه گمانه‌زنی در خصوص تغییر نتیجه انتخابات که در برخی از محافل و شبکه‌های مجازی منتشر شده کذب بوده و ستاد انتخابات نتیجه رسمی این بازشماری را به اطلاع شهروندان می‌رساند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت