جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

جمشیدی مطرح کرد؛

پرهیز از نگاه سنتی به روابط عمومی شورای شهر

تهران رسانه | سوابق پنج دوره از فعالیت شورای اسلامی شهر تهران نشان میدهد که به روابط عمومی نگاه سنتی و تشریفاتی داشته اند.

پرهیز از نگاه سنتی به روابط عمومی شورای شهر

به گزارش تهران رسانه ؛ یک فعال رسانه ای در یادداشتی خطاب به منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران نوشت؛ ذات وجودی وظایف شورای شهر و اعضای آن ارتباط با شهروندان است و این مهم محقق نمیشود مگر تقویت جایگاه روابط عمومی در ساختار این نهاد مردمی.

در یادداشت مهدی جمشیدی آمده است؛

منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، پس از سلام و تبریک به مناسبت توفیق خدمت به شهروندان تهران باید به عرض برسانم که اگر در انتخاب شهردار تهران و مدیران عالی و میانی شهرداری و شورای شهر سهم خواهی های سیاسی را مدنظر دارید که نمیتوان انکار نمود و جای گلایه ای نیست، اما توصیه میکنم در انتخاب مدیر و کارکنان و مشاوران روابط عمومی در ساختار شورای شهر دقت کنید که کوتاهی در این مهم نه تنها به جایگاه این پارلمان شهری آسیب میرساند، بلکه فاصله اعضاء با مردم را بیش از پیش بیشتر و بیشتر خواهد کرد.

روابط عمومی جای بازی های سیاسی نیست و اگر در راس آن تفکر جناحی و گروهی باشد، قهر عموم مردم با پارلمان شهری نه تها از بین نمیرود، بلکه باعث نفرت بیشتر خواهد شد.

اینکه به سفارش دیگران سکان این جایگاه تاثیرگذار را به فردی که روابط عمومی را نمیشناسد و جایگاه آن را حیاط خلوت خود و اطرافیان تلقی میکند بسپارید نه تنها به شورا بلکه به فرد فرد اعضای آن نیز آسیب جدی میرساند که جبران آن امری بس سخت و مشکل ساز خواهد بود.

نگاه به روابط عمومی شورای شهر در گذشته نه تنها غلط بوده است بلکه سیاست گذاری و استراتژی نادرست متولیان آن باعث شده است که با گذشت پنج دوره از فعالیت این نهاد قانونی، هنوز مردم و شهروندان تهرانی درک درستی از وظایف و جایگاه آن نداشته باشند.

و اما کلام آخر؛

برای یکبار هم که شده، تعصب و سفارش دیگران را برای انتخاب مدیر روابط عمومی شورای شهر مردود کنید و شایسته سالاری و برنامه محوری افراد را برای انتخاب آن مدنظر داشته باشید. 




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت