چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

چرا ارزهای دیجیتال؟

تهران رسانه | در سایت آکادمی علی ربیعی با شرکت در دوره‌های آموزش و سرمایه گذاری در بازارهای مالی‌، می‌توانید به کسب دانش معامله گری، تریدینگ و به کسب سود در این بازارها مشغول شوید.

چرا ارزهای دیجیتال؟

اکنون بیش از 15 درصد از پول کسب و کار های دنیا را، اقتصاد دیجیتال درگیر خود کرده است. سالیان پیش، شرکت های برتر دنیا غالبا شرکت های تولید کننده و شرکت های خودروسازی بودند اما امروزه شرکت هایی که در این جایگاه قرار گرفته اند بر پایه‌ی تکنولوژی هستند و طبق پیشبینی تحلیل گران، تا سال های آینده شرکت‌های بلاک چینی به رتبه‌های نخست دست پیدا خواهند کرد.
از بلاک چین به عنوان انقلاب چهارم یاد میکنند. تا کنون دستاوردهایی که بلاک چین داشته است بی نظیر بوده و افراد فعال در این عرصه، نوید یک آینده‌ ی متفاوت را به بشر می دهند. یکی از دستاوردهای بلاک چین ارزهای دیجیتال بوده که روزانه افراد زیادی را به این سو هدایت میکند. ارزهای دیجیتال با توجه به امکانات و مزیت هایی که در اختیار ما قرار می‌دهد و با توجه به مزیت هایی که نسبت به پول های فیزیکی دارد، قطعا پایه‌های پولی دنیا را تغییر میدهند.
بازار ارزهای دیجیتال روزانه در حال گسترده تر شدن است و با توجه به سودهای کلان در این بازار، سرمایه گذاران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های آموزشی ارزهای دیجیتال در سایت آکادمی علی ربیعی به کسب مهارت و دانش معامله گری و سرمایه گذاری در این بازار ها مشغول شوید.

چرا بازار ارزهای دیجیتال تا این اندازه محبوب شد؟
از مهم ترین ویژگی های مجذوب کننده این بازار، غیر متمرکز بودن آن است. این ویژگی به خاطر فناوری و تکنولوژی بلاک چین می‌باشد. غیر متمرکز بودن یعنی کسی قدرت کنترل و مدیریت این بازار را ندارد و تنها خود کاربران ارزهای دیجیتال هستند که با فعالیت و تراکنش ها می‌توانند این بازار را دست خوش تغییراتی کنند.

در سال های اخیر و با رویکرد مثبت این بازار، شرکت های بزرگ، سرمایه های زیادی را وارد کرده اند. از دیگر دلایل مهم محبوبیت این بازار میان سرمایه گذاران، امکان انجام معاملات بزرگ بدون واسطه است که شامل هیچ گونه مالیاتی نخواهد شد و در کوتاه ترین زمان ممکن انتقال دارایی انجام می‌شود.

این بازار یک بازار بسیار پر سود و در عین حال خطرناک می باشد که عدم دانش کافی، منجر به ضررهای کلان و از دست دادن سرمایه خواهد شد. شرکت های برتر و سرمایه داران بزرگ هنگامی که از سودهای بدست آمده از سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال با خبر شدند، به این نتیجه رسیدند که اگر به این بازار ورود پیدا نکنند، سود زیادی را از دست خواهند داد.

ارزهای دیجیتال به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته در حال فعالیت است و همین امر سبب نوسانات شدید این بازار شده است. اما از ویژگی های دیگر و جذاب این بازار برای سرمایه گذاران این است که برعکس بازار های سنتی مانند بورس، در این بازار میتوان از ریزش قیمت یک دارایی نیز سود کسب کرد.

 

قبل از ورود به این بازار اطلاعات و دانش خود را در این زمینه افزایش دهید.
با توجه به سود کلانی که در سال های اخیر از بازار ارزهای دیجیتال بدست آمده است، افراد زیادی برای از دست ندادن فرصت کسب سود، اقدام به ورود به این بازار کرده اند اما متاسفانه در نهایت با از دست دادن سرمایه خود از این بازار خارج شده اند. عدم دانش کافی در این عرصه منجر به شکست کسانی خواهد شد که برای ترس از جا نماندن، بدون اطلاعات وارد این بازار شده اند و با سرمایه گذاری های اشتباه سرمایه خود را از دست داده اند. با شرکت در دوره های مختلف ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری آکادمی علی ربیعی در این بازار عملکرد مثبت و تاثیرگذاری داشته باشید.

فعالیت و سرمایه گذاری در این بازار در کشورهایی که تورم بالایی دارند از محبوبیت بالایی برخورد دار است. به علت اینکه واحد پولی در این بازار، یورو و دلار بوده و تاثیری بر روی تورم ندارد. تحریم های موجود و تورم بالا در کشور باعث شده است که مردم فعالیت و سرمایه گذاری در این بازار را یک فرصت مناسب ببیند و اقدام به یادگیری ترید کردن و خرید و فروش ارزها بکنند.

 

در این بازار افرادی بوده اند که توانسته‌اند به معنای واقعی، یک شبه ثروتمند شوند، اما همیشه این سناریو تکرار نخواهد شد و کمتر از ۱ درصد از آنها به موفقیت دست پیدا میکنند که می‌توان از مهم ترین دلایل آن را شانس دانست! پیشبینی این بازار کار بسیار دشواری است و تحلیل گران با استفاده از دو تحلیل تکنیکال و فاندامنتال اقدام به پیشبینی روند حرکتی آن می‌کنند و سپس خرید و فروش خود را انجام میدهند.

اما با این حال ممکن است بخت با آن‌ها یار نباشد و ممکن است بازار یک مسیر حرکتی پیش بینی نشده را در پیش بگیرد و به نوعی ساز مخالف بزند. اما در اکثر موارد استفاده از دو تحلیل تکنیکال و فاندامنتال در کنارهم، باعث سوددهی تریدرها خواهد شد. قبل از ورود حتما به دنبال یادگیری و افزایش مهارت خرید و فروش و نحوه‌ی فعالیت این بازار باشید.

 

در سایت آکادمی علی ربیعی با شرکت در دوره‌های آموزش و سرمایه گذاری در بازارهای مالی‌، می‌توانید به کسب دانش معامله گری و تریدینگ مشغول شوید و به کسب سود در این بازارها مشغول شوید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت