چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

آشنایی با لوله فولادی برق و لوله فلکسیبل

تهران رسانه | شرکت سینی کابل و نردبان کابل ایرانیان در سال 1390 کار خود را آغاز نموده و امروزه یکی از تولید کنندگان اصلی سینی های كابل و اتصالات در صنعت بشمار میرود

آشنایی با لوله فولادی برق و لوله فلکسیبل

در پروژه های عمرانی تمامی مراحل و روال صحیح انجام کارها مهم بوده و یکی از این امور مهم و ضروری سیم کشی و استفاده از کابل و سیم ها است. یعنی سیم کشی باید طوری صورت گیرد که کابل و سیم های برق در برابر خوردگی، رطوبت و آسیب های جدی تحت محافظت باشند و برای این کار از انواع لوله های برق استفاده میشود. در ادامه قرار است مجموعه سینی کابل ایرانیان به معرفی و بررسی دو نوع از لوله های برق «لوله برق فولادی و لوله فلکسیبل» بپردازد که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

لوله فولادی برق چیست و چه کاربردی دارد؟
لوله فولادی برق ابزاری است که از آن جهت محافظت از سیم و کابل در طول مسیر اجرای سیم کشی و کابل کشی و داخل و خارج از محیط های صنعتی و کارگاهی بهره میبرند و با نام لوله کاندوئیت نیز شناخته میشود. از این لوله ها در ساختمان های مسکونی، اداری، صنعتی و کارگاهی استفاده میکنند.

لوله فولادی برق

از دلایل محبوبیت استفاده از این لوله ها فرم دهی ساده با استفاده از دستگاه لوله خم کن در محل انجام پروژه ها، مقاومت بالا و ماندگاری این تجهیزات در برابر ضربات مکانیکی، حیوانات موذی، گرد و غبار و همچنین شکل مناسب آن ها است.

انواع لوله های فولادی برق شامل لوله فولادی برق رنگی (که معمولا رنگ مشکی و یا در صورت در خواست خریداران در رنگهای مورد نظر تولید می شود)، لوله ی فولادی گالوانیزه ی گرم و سرد و لوله ی فولادی گالوانیزه ی فابریک بوده و هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند.

نحوه استفاده از لوله های فولادی برق چگونه است؟
اگر بخواهیم از این متریال برای فضاهای مختلف مطابق با نقشه ی تهیه شده برای لوله گذاری استفاده کرد، باید آن را برش داد که برای برش معمولا به وسیله ی یک مداد محل مربوطه را علامت گذاری نموده و پس از محکم سازی توسط گیره ی مخصوص، با استفاده از ابزاری به نام کمان اره و یا لوله بّر، لوله را برش می دهیم. در مرحله ی بعدی لبه های لوله توسط سوهان مخصوص تراشیده می شود تا صاف و صیقلی گردد. که در چنین شرایطی می توان به راحتی از لوله ی برق فولادی برای لوله کشی برق ساختمان استفاده نمود و به وسیله ی برش های اصولی و درست، آن ها را در اندازه و ابعاد دلخواه در آوریم.

دانستنی های لازم درباره ی لوله فلکسیبل برق و اهمیت استفاده از آن

لوله فلکسیبل برق

لوله فلکسیبل که با نام لوله خرطومی فلزی نیز شناخته میشود، یک کانال فلزی با سطح مقطع گرد بوده و برای محافظت و مراقبت از سیم ها و کابل ها در پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد. به زبان ساده تر این تجهیزات لوله هایی بلند، انعطاف پذیر و سبک وزن هستند که از آسیب رسیدن به کابل ها جلوگیری کرده و معمولا به رنگ مشکی و برخی از مدل های آن نیز به رنگ سفید و در انواع لوله فلکسیبل روکش دار و بدون روکش در بازار یافت میشوند.

مشاهده انواع قیمت لوله فلکسیبل: قیمت لوله فلکسیبل

از جمله موارد استفاده از لوله های فلکسیبل: برای کلیه تأسیسات الکتریکی دارای محیط های مرطوب و گرد وغبار، سیستم های روشنایی، تابلوهای برق، محافظت فیبرنوری، سیستم های تهویه مطبوع، خطوط انتقال داده، کف وسقف های کاذب، سیستم های نظارت تصویری ودوربین های مداربسته و کاربردهای زیرزمینی درشرایط آب وهوایی مرطوب و پر گرد و غبار است.

مهمترین دلیل استفاده از لوله فلکسیبل
یکی از بخش های لاینفک منازل، دفاتر و شرکت ها و ... الکتریسیته بوده آن هم به این دلیل که برق و الکتریسیته نیازی مشترک و اجتناب ناپذیر برای داشتن یک زندگی راحت و همراه با آسایش است. حال برای استفاده از برق و الکتریسیته و انتقال آن به نقاط مختلف، نیاز به کابل کشی درون ساختمان ها داریم و اینکه بسیار حیاتی است تا از صحت و سلامت کابل ها و سیم های ساختمانی اطمینان کافی را حاصل کنیم. به همین منظور از ابزارآلاتی نظیر لوله های فلکسیبل استفاده میشود تا از هرگونه آسیب نظیر گرمای شدید، رطوبت و حتی خوردگی که ممکن است کابل ها و سیم ها را تهدید کند، جلوگیری به عمل آید.

در نهایت

میگوییم، بهترین و مناسب ترین گزینه برای محافظت از سیم و کابل های برق استفاده از لوله فولادی برق و یا لوله فلکسیبل بوده که شناخت هر چه بیشتر درباره ی آنها و کاربردشان میتواند به شما در امر خرید کمک کند. لذا سینی کابل ایرانیان این کار را با ارائه

معرفی شرکت سینی کابل و نردبان کابل ایرانیان در استان تهران
شرکت سینی کابل و نردبان کابل ایرانیان در سال 1390 کار خود را آغاز نموده و امروزه یکی از تولید کنندگان اصلی سینی های كابل و اتصالات در صنعت بشمار میرود. شرکتی مورد اعتماد و شناخته شده برای قابلیت های نوآورانه و ارائه محصولاتی با قیمت مناسب و کيفيت استثنائی که تولیداتش تقريباً توسط کلیه صنايع پيشرو، ساختمان ها، پيمانکاران حفاظت از آتش، انرژی شيميايی، صنايع الکتريکی و مکانيکی، گاز، برق، پیمانکاران برقی، پتروشیمی و نفت مورد استفاده قرار می گيرد. سینی کابل ایرانیان تولید کننده و تامین کننده طیف وسیعی از سينی کابل، نردبان کابل، ترانکینگ، جعبه تقسیم، پریز کف خواب و لوازم جانبی و اتصالات مرتبط و همچنین لوله فولادی برق و لوله فلکسیبل بوده که کاربرد گسترده ای در صنايع متنوع دارند و تمامی محصولات با نظارت متخصصان و از مواد اوليه درجه یک مانند استيل ضد زنگ، گالوانیزه و گالوانیزه گرم در ابعاد متنوعی تولید و به بازار ارائه میگردند.

این مطلب برای شما همراهان گرامی راحت کرده است. همچنین ضمن تشکر جهت مطالعه و وقتی که برای این مطلب گذاشته اید، اگر مایل هستید در مورد دیگر محصولات پرفروش این شرکت اطلاعات کسب نمایید، میتوانید به سایت https://sinicableiranian.com مراجعه نمایید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت