چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

قدس رسانه؛

منطقه ۳ شهرداری قدس افتتاح شد

تهران رسانه | با ایجاد سومین منطقه شهرداری قدس تقسیم وظایف و امور شهری در ۳ منطقه صورت خواهد گرفت و ارائه خدمات به شهروندان عزیز تسهیل و خدمات‌رسانی شهرداری ارتقا خواهد یافت.

منطقه ۳ شهرداری قدس افتتاح شد

به گزارش تهران رسانه ؛ شهردار قدس در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام رضا جوکار امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران مدیریت شهری برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و خیر مقدم به حضار، به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه مدیریت شهری برای راه‌اندازی منطقه ۳ شهرداری اشاره کرد و گفت: از حدود یک سال و نیم قبل اقدامات لازم برای دریافت مجوز این منطقه آغاز و در سال گذشته مصوبه آن اخذ شد تا با تلاش فراوان همکارانم امروز شاهد آغاز به کار منطقه ۳ شهرداری قدس باشیم.

مسعود مختاری اظهار داشت: با ایجاد سومین منطقه شهرداری قدس تقسیم وظایف و امور شهری در ۳ منطقه صورت خواهد گرفت و ارائه خدمات به شهروندان عزیز تسهیل و خدمات‌رسانی شهرداری ارتقا خواهد یافت.

شهردار قدس بر پایه‌ریزی اصولی و اساسی در ایجاد منطقه ۳ شهرداری تاکید و خاطرنشان کرد: در راه‌اندازی این منطقه تاکید داشته‌ایم که سنگ بنای آن به شکل اصولی ایجاد گردد و تمامی امور اجرایی و خدمات‌دهی به شهروندان در شهرداری منطقه ۳ از همین ابتدا می‌بایست طبق مکانیزاسیون اداری تشکیل و ادامه یابد و روش‌های منسوخ وارد جریان سیستم اداری نشود.

وی در ادامه گفت: از سال گذشته سیستم اتوماسیون خدمات شهرداری راه‌اندازی شده و تمام خدمات و امور مدیریت شهری به شکل سیستمی ارائه می‌شود، بنابراین این امکان برای شهروندان گرامی مهیاست تا خدمات مختلف شهرداری را به صورت غیرحضوری دریافت نمایند.

مختاری با بیان اینکه فعالیت‌های شهرداری تا پایان دوره فعلی با تمام توان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه عمده شهرها در پایان دوره مدیریت شهری دچار رکود و رخوت شده‌اند، اما سستی و رخوت در شهرداری قدس جایی ندارد و تمام مجموعه مدیریت شهری با تمام توان در حال خدمت‌رسانی هستند، به طوری که در حال حاضر ۲۴ پروژه در سطح شهر فعال بوده و همزمان نیز ۵ اکیپ آسفالت مشغول ساماندهی معابر هستند.

وی در پایان با قدردانی از مسئولین شهرستان بخصوص امام جمعه، نماینده مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر برای همراهی و همکاری با شهرداری، گفت: از خداوند متعال توفیق خدمت تا روز آخر مدیریت شهری را خواهانیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت