احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

تکریم مقام دختران در استان تهران

آزادسازی زمین در شهرک های صنعتی استان تهران

سه شنبه 1403/02/04

محسنی بندپی اظهار نمود؛

احیای ۶۰۰ واحد تولیدی راکد در استان تهران

تهران رسانه | سال گذشته ۹۲۰ واحد راکد در استان تهران بود که ۳۲۰ واحد کاملاً فعال شدند و امسال نیز تا حدود ۶۰۰ واحد به مرحله احیای کامل می رسد.

احیای ۶۰۰ واحد تولیدی راکد در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ استاندار تهران گفت: سال گذشته ۹۲۰ واحد راکد در استان تهران داشتیم که ۳۲۰ واحد کاملاً فعال شدند و امسال نیز برنامه داریم تا حدود ۶۰۰ واحد به مرحله احیای کامل برسد.

انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران طی سخنانی گفت: در سال جاری با توجه به مصوبات سران سه قوه در مورد تقسیط طولانی‌مدت بدهی‌های مالیاتی و بخشش جرایم تامین اجتماعی ظرفیت‌های خوبی جهت حمایت از واحدهای تولید فراهم شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته ۹۲۰ واحد راکد در استان تهران داشتیم که ۳۲۰ واحد کاملاً فعال شدند و امسال نیز برنامه داریم تا حدود ۶۰۰ واحد به مرحله احیای کامل برسد.

استاندار تهران تاکید کرد: با توجه به توطئه‌های دشمنان و همچنین شرایط شیوع کرونا باید تلاش همه مسئولان معطوف رفع موانع تولید باشد تا بتوانیم شرایط مناسبی را برای تولیدکنندگان فراهم کنیم.

سرمایه در گردش مهم ترین مشکل تولیدکنندگان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران نیز در این جلسه گفت: عمده مشکل تولیدکنندگان به سبب افزایش قیمت مواد اولیه و هزینه های تولید، موضوع سرمایه در گردش است.

حشمت الله عسگری افزود: سرمایه در گردش بارها به عنوان مهمترین مشکل تولیدکنندگان مطرح شده و در این خصوص هم تسهیلات گذشته باید تعیین تکلیف شود و همه تسهیلات جدید می بایست به تولیدکنندگان ارائه شود، که خوشبختانه با همکاری بانک ها تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شد.

وی اضافه کرد: تعدادی از واحدهای تولید در گذشته های دور توسط بانک‌ها تملیک شدند که سال گذشته ۳۴ واحد از شبکه بانکی به تولیدکنندگان برگشت و مابقی هم در دستور کار قرار دارد تا این کار را انجام دهیم.

بر اساس این گزارش، در این جلسه مشکلات ۹ تولیدکننده در حوزه‌های مالی و بانکی بررسی و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات آنها اتخاذ شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
زباله های تهران در انحصار سلاطین

زباله های تهران در انحصار سلاطین

تهران رسانه | گروه‌های مافیایی جمع آوری زباله در تهران، کارگرانشان را از بین زنان و مردان بی‌خانمان، مهاجران بیکار، معتادان متجاهر و کودکان کار انتخاب می‌کنند تا پول بیشتری به جیب بزنند.

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

تهران رسانه | وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی باز می گردد.

توقیف خودروهای  انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

توقیف خودروهای انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

تهران رسانه | ۵۴ دستگاه خودرو و ۴۶ چرخ دستی که به جمع آوری و انتقال پسماند به شکل غیر مجاز اقدام می‌کردند توقیف شدند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت