جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

یادداشت؛

شفافیت پیمان شکنان را رسوا می کند!

تهران رسانه | شورای ششم شهر تهران اگر فردی مدیر و آشنا به مسائل شهرداری که توانایی هماهنگ کردن با سایر نهادها و دستگاه‌ها را دارد انتخاب نکنند،‌ در انجام وظایف و عمل به پیمان خود شکست خواهد خورد.

شفافیت پیمان شکنان را رسوا می کند!

در شرایطی که پایتخت‌نشینان با انبوهی از مشکلات اداری و اجرایی و زیست‌محیطی و ترافیک و غیره مواجه هستند، دلشان را به لیست شورای ائتلاف خوش کردند و با هزاران امید و آرزو به این لیست رأی دادند.
خیلی از منتخبان شورای ششم را کسی نمی‌شناخت و حتی افراد سیاسی که سال‌ها در این کشور فعال هستند تابه‌حال اسامی برخی از این اعضا را نشنیده بودند اما برای حفظ وحدت شورای ائتلاف و به‌واسطه حمایت سیاستمداران بزرگ کشور ازجمله دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به این افراد رأی دادند. مردم نیز با امید و اعتماد به این اعضا رأی دادند اما این شورا قبل از شروع به کار تمام تصورات مردم را برهم زد.
لیست نهایی نامزدهای شهرداری تهران نشان داد که چه طور می‌توان ریسمان وحدتی که رمز پیروزی فهرست شورای ائتلاف بوده را پاره کرد! چرا پس از لابی یکی از منتخبان شیوه انتخاب شهردار از تخصص و تعهد به خواسته‌های اصحاب قدرت تغییر کرد؟ این لیست نهایی حاصل تفکر کدام عضو شورا بود؟ چرا مردم نباید بدانند که منتخبان شورای ششم شهر تهران به کدام‌یک از افراد لیست نامزدهای تصدی شهرداری تهران رأی داده‌اند؟
در سوگندنامه اعضای شورا آمده: «در برابر کلام‌الله مجید به خداوند متعال سوگند یاد می‌کنم که در خدمت به مردم کوشا باشم و در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام نمایم.» این اهتمام درباره چگونگی انتخاب شهردار به چه چیز فروخته شد؟ شفافیت کجا رفت؟ چرا پیمان‌شکنی؟
مگر نه این است که مقام معظم رهبری جایگاه مجلس را جایگاهی مهم دانستند که نباید از آن برای رسیدن به پست‌های اجرایی بهره گرفت. به نظر می‌رسد به‌عمد فرموده راهگشای مقام معظم رهبری در این شورا نادیده گرفته‌شده؟!
شورای ششم شهر تهران اگر فردی مدیر و آشنا به مسائل شهرداری که توانایی هماهنگ کردن با سایر نهادها و دستگاه‌ها را دارد انتخاب نکنند،‌ در انجام وظایف و عمل به پیمان خود شکست خواهد خورد. شکستن پیمانی که رمز پیروزی انتخاباتی آنان بود هنر نمی‌خواهد. بگذارید برای آنکه مردم شما را بهتر بشناسند آرا شما مشخص شود تا همه بدانیم که به چه کسانی دل‌بسته‌ایم.


مرضیه مجیدی نیا | کنشگر و فعال اجتماعی




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت