توزیع ۷۵۰ تن گوشت بصورت روزانه در استان تهران

فعالیت ۱۴۴ پایگاه راهنمای سفر در استان تهران

برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۲ هزار شهید استان تهران

آغاز توزیع میوه عید و خرما در استان تهران

سه شنبه 1402/12/29

زالی اظهار نمود؛

افزایش تخت های موقت بستری در استان تهران

تهران رسانه | شمار مبتلایان به کرونا در استان تهران رو به افزایش است؛ لذا باید تدارک تخت های جدید در دستور کار قرار گیرد.

افزایش تخت های موقت بستری در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ فرمانده عملیات مقابله با کرونا استان تهران از بستری بیش از ۹۰۰۰ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان های استان تهران خبر داد.

دکتر علیرضا زالی در پایان جلسه امروز ستاد مقابله با کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: چند روز گذشته، پیش بینی کرده بودم که در روزهای آینده تعداد بستری ها در استان تهران از ۹۰۰۰ نفر عبور خواهد کرد که متأسفانه امروز تعداد بستری ها در تهران بیش از ۹۰۰۰ نفر است که از این تعداد ۲۵۰۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

وی افزود: روز گذشته ۱۹ هزار مراجعه سرپایی داشتیم و ۱۳۵۰ بیمار نیز ظرف ۲۴ ساعت گذشته ترخیص شده اند اما ورودی های به بیمارستان ها همچنان عدد قابل توجهی است؛ به شکلی که ۱۶۰۰ ورودی جدید در ۲۴ ساعت گذشته داشته ایم که از این تعداد ۲۵۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

زالی ادامه داد: شاخص ها همچنان در استان تهران رو به افزایش است؛ لذا باید تدارک تخت های جدید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: بر این اساس تیم های پایش و بررسی به بیمارستان ها مراجعه خواهند کرد و هر کجا که امکان افزایش تعداد تخت ها برای بیماران کرونایی وجود داشته باشد اقدامات لازم انجام خواهد شد.

زالی گفت: همچنین باید تعداد تخت های بستری های موقت افزایش پیدا کند تا بیمارانی که نیازمند خدمات موقت بستری هستند بتوانند از این خدمات استفاده کنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
نوسازی ۵۸۰۰ پلاک فرسوده در تهران

نوسازی ۵۸۰۰ پلاک فرسوده در تهران

تهران رسانه | تعداد ۵۵۰۵ پلاک در سال جاری هدف گذاری شده بود که این امر تا اواسط اسفند ماه محقق شد و از این بین منطقه ۱۵ با بیشترین تعداد پلاک و مناطق ۱۸ ،۱۷، ۱۴،۱۳، ۷، ۱۶،۱۰و ۲۰ به صورت کامل سهم سالیانه خود را محقق کردند.

نمایش باغ عروسک ها ویژه کودکان در تهران

نمایش باغ عروسک ها ویژه کودکان در تهران

تهران رسانه | نمایش باغ عروسک‌ها در بوستان‌های مناطق منتخب شهر تهران درقالب نمایش میدانی و آموزش مفاهیم شهروندی ویژه کودکان با حضور شخصیت های عروسکی سینمای ایران قبل و بعد از افطار برگزار خواهد شد.

هتل فوتبال تهران افتتاح شد

هتل فوتبال تهران افتتاح شد

تهران رسانه | هتل فوتبال تهران با حضور جمعی از مدیران شهری و ورزشی افتتاح شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت