تکریم مقام دختران در استان تهران

آزادسازی زمین در شهرک های صنعتی استان تهران

آغاز عملیات اجرایی مسکن حمایتی در استان تهران

هبه ۳۵ میلیارد تومانی خیرین در استان تهران

شنبه 1403/02/01

بختیاری خبر داد؛

قطعی آب مشترکان پرمصرف در استان تهران

تهران رسانه | مشترکان پرمصرف آب در استان تهران با قطعی ۲ تا ۵ ساعته آب مواجه خواهند شد.

قطعی آب مشترکان پرمصرف در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از قطعی ۲ تا ۵ ساعته آب مشترکان پرمصرف، از فردا شنبه نهم مردادماه در استان تهران خبر داد.

محمدرضا بختیاری در خصوص اجرای اخطارها مبنی بر قطعی آب مشترکان پرمصرف از امروز اظهار داشت: در این زمینه مشترکان پرمصرف شناسایی و به آنها اخطاریه‌هایی ابلاغ شد و تعیین گردید که در صورت عدم توجه قطعی‌های ۲ تا ۵ ساعته را از فردا شنبه نهم مردادماه خواهند داشت.

بختیاری با بیان اینکه مصرف آب نسبت به سال قبل ۲ تا ۳ درصد افزایش داشته است گفت: ویروس کرونا و الزام به شستشو و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از قبل نیز به میزان ۱۰ تا ۱۵ درصد مصرف آب شرب در تهران را بیشتر کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران بیان داشت: طبق آمار و بررسی‌های صورت گرفته ۳۰ درصد مشترکان کمی بیش از الگو مصرف دارند و ۲۰ درصد مشترکان جزو مشترکان پرمصرف هستند و حدود پنج درصد نیز فوق‌العاده مصرف بالایی دارند.

وی با تاکید بر اینکه جهت بهینه شدن و بهره‌مندی بیشتر از آب نیازمند همکاری مردم هستیم افزود: ۱۷ تا ۱۸ درصد آب کل کشور در شهر تهران مصرف می‌شود و از ابتدای تیرماه برای ۲۰۰ هزار مشترک بد مصرف و پرمصرف تهرانی یعنی مشترکانی که بیش از دو برابر الگو آب مصرف می‌کنند اخطار پیامکی و مکتوب صادر شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
زباله های تهران در انحصار سلاطین

زباله های تهران در انحصار سلاطین

تهران رسانه | گروه‌های مافیایی جمع آوری زباله در تهران، کارگرانشان را از بین زنان و مردان بی‌خانمان، مهاجران بیکار، معتادان متجاهر و کودکان کار انتخاب می‌کنند تا پول بیشتری به جیب بزنند.

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

تهران رسانه | وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی باز می گردد.

توقیف خودروهای  انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

توقیف خودروهای انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

تهران رسانه | ۵۴ دستگاه خودرو و ۴۶ چرخ دستی که به جمع آوری و انتقال پسماند به شکل غیر مجاز اقدام می‌کردند توقیف شدند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت