چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

چرا خرید طلا برای مردان توصیه نمی شود؟

تهران رسانه | چرا در اسلام استفاده از طلا برای خانم ها مجاز و توصیه شده اما آقایون نمی توانند از آنها استفاده کنند؟

چرا خرید طلا برای مردان توصیه نمی شود؟

تا حالا با خودتون فکر کردین که چرا خانم ها میتونن به راحتی از طلاها استفاده کنند اما آقایون در استفاده از اونا آزاد نیستند و براشون مضر و حرامه ؟چرا در اسلام استفاده از طلا برای خانم ها مجاز و توصیه شده اما آقایون نمی توانند از آنها استفاده کنند ؟در این مقاله تصمیم گرفتیم در مورد ممنوعیت استفاده از طلا برای آقایون صحبت کنیم تا اخر این مقاله همراه ما باشید.

خرید طلا و ممنوعیت‌های استفاده از آن برای آقایان
طلا باعث کم خونی در آقایان میشه و همین علت اصلی حرام بودن آن برای آقایان است.

طبق آزمایش و بررسی‌های متعددی که از گذشته تا به الان انجام گرفته تعداد گلبولهای سفید خون در مردان بیشتر از خانم هاست حالا اگر طلا با بدن مرد برخورد داشته باشد میزان تولید گلبول های سفید بسیار کم می شود.

همانطور که می دانید اگر تعداد گلبولهای سفید در خون کم شود بدن وضعیت دفاعی خود را از دست میدهد. امنیت دفاعی و ایمنی آن کم می شود علاوه بر این علت هنگامی که تعداد گلبولهای سفید کم می شود، تعداد گلبولهای قرمز افزایش پیدا میکند و همین امر باعث برهم خوردن تعداد گلبول ها باعث کم خونی و سرطان خون میشود.

خوب حالا ممکن است این سوال پیش بیاد که اگر طلا برای آقایون ضرر داره چرا برای خانمها توصیه شده؟

با مطالعاتی که انجام شده بدن زنها تفاوت بسیار جزئی با بدن مردان دارد. یعنی طلا وقتی برای آقایان باعث کم خونی می شود برای خانم ها بسیار آرامش بخش است و این هم بخشی از حکمت خدای بزرگ و کارهای دقیق و بی نظیراوست.

طلا دارای اشعه های مضری است که از پوست بدن رد شده و بر گلبول های بدن تاثیر می گذارد. اشعه در بدن مردان به طور کامل رد می‌شود ولی در زنان این طور نیست.

در بدن زن ها در بین گوشت و استخوان یک لایه چربی وجود دارد که همین لایه باعث می شود که اشعه های مضر طلا دفع شوند و آسیبی به بدن زنان وارد نکند.

اما این لایه چربی در آقایان وجود ندارد که باعث می‌شود اشعه‌های طلا به طور مستقیم حتی روی اندامهای جنسی آنها هم اثر بگذارد.

 

بیماری هایی که در امکان دارد بر اثر استفاده از انواع مدل‌های مختلف طلا در مردان ایجاد شود!
اگر مردان از طلا استفاده کنند دچار اختلالات هورمونی شده و حتی حرکت اسپرم ها را با مشکل مواجه می کنند.

به طوری که حتی سرعت حرکت آنها را هم کاهش می دهد و قدرت کافی برای تخمک گذاری و باروری کم میکند.

اگر مردی دچار ناباروری شود علاوه بر آسیب روحی و هزینه‌های درمانی خیلی بالا دچار مشکل در زندگی هم میشود. وقتی از آسیب طلا صحبت می کنیم فقط مربوط به استفاده از طلا نیست بلکه به طور کلی اگر مردان درهنگام طراحی و ساخت آن در معرض اشعه های طلا باشند مشکلات این چنینی به وجود می آید.

تحقیقات پزشکان نشان می دهد طلا دارای خاصیت شبه القایی است که بر پوست و خون مرد اثر منفی می‌گذارد و باعث غلظت و کثیفی خون میشود. و خون کثیف می تواند باعث بیماری های قلبی و خونی و اکثراً سکته شود.

انواع مختلف طلاهای متنوع و شیک که دارای تناژ رنگی مختلف هستند
طلاها درهمه رنگ ها و شکل ها ممنوع است البته برای آقایان.

طلا در سه رنگ:

زرد
سفید
رز گلد
در بازار موجود است و مهم نیست که مردان از چه رنگی استفاده می‌کنند بلکه مهم وجود عنصر در همه این رنگ‌هاست به عنوان پایه اصلی به کار می رود.

مورد استفاده طلا برای مردان نه فقط انگشتر بلکه انواع اقسام زیورآلات مثل عینک، دستبند، انگشتر تا دندان هم ضرر دارد. بهتر است مردان از نقره یا پلاتین استفاده کنند.

نقره و پلاتین عوارض طلا را ندارند در عوض یک خاصیت درمانی ویژه‌ای دارند. بعضی از مردم فکر می‌کنند که پلاتین همان طلای‌سفید است.

در حالیکه پلاتین یک عنصر خالص و متفاوت از طراحی سفید است طلای سفید در واقع سفید نیست طلا به صورت طبیعی و در اصل زرد رنگ است. طلای ‌سفید آلیاژی از طلاست که در اون یک فلز رو با طلا مخلوط می کنند. محصولی که ساخته میشه اکثراً رنگ سفیدی داره موادی که در استفاده از طلای سفید به کار میره اغلب پالادیوم؛ روی، مس، نیکل، منگنه و نقره است.

 

به بیان علمی طلای سفید آلیاژی از طلاست که از ترکیب حداقل یک فلز با طلای ناب ساخته شده است.

اینکه رنگ نهایی هم کاملاً سفید و یکدست بشه از فلز رادیوم استفاده می‌کنند. فلز رادیوم برای روکش به این فرایند شیمیایی افزوده میشه تا طلای سفید جلوه و براقیت خاصی داشته باشه.

بعد از یه مدتی هم طلا سفید درخشش خودشو از دست بده دوباره فلز رادیوم روی اون می کشند و همین باعث درخشندگی مجدد طلا میشه.

زیورالاتی که با نقره و پلاتین طراحی و ساخته میشوند ارزش بیشتری از طلای سفید دارند. همانطور که در بالا اشاره شد طلای سفید مخلوطی از چند آلیاژ است اما نقره و پلاتین عنصر خالص اند و ارزش بالاتری دارند.

شما به راحتی می توانید به صورت آنلاین یا حضوری به گالری ربیعی مراجعه کنید و از انواع زیورآلاتی که با نقره و پلاتین طراحی و ساخته شده اند؛خریداری و از انها لذت ببرید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت