چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

تخفیف استثنائی ماسک تنفسی فروشگاه کرومارکت

تهران رسانه | فروشگاه کرومارکت برای یاری به کادر درمان و فرهنگ‌سازی استفاده از ماسک در بین هم‌وطنان اقدام به فروش ماسک‌های خود با تخفیف ویژه کرده است.

تخفیف استثنائی ماسک تنفسی فروشگاه کرومارکت

فروشگاه کرومارکت برای یاری به کادر درمان و فرهنگ‌سازی استفاده از ماسک در بین هم‌وطنان اقدام به فروش ماسک‌های خود با تخفیف ویژه کرده است.

این تخفیف با درصد قابل توجه و به مدت محدود، با هدف ارائه بهترین ماسک‌ها ازجمله ماسک سه بعدی، ماسک N95، ماسک N99، ماسک سه لایه و دیگر ماسک‌ها با ارزان‌ترین قیمت به هم‌وطنان عزیز ارائه شده است.

چرا باید از موج پنجم کرونا نگران باشیم؟

حدود یک سال و نیم از شیوع ویروس منحوس کرونا در کشورمان می‌گذرد و گرچه در این مدت امکانات بهداشتی و درمانی کشور رو به گسترش بوده است، اما به‌موازات آن قدرت ویروس نیز هر روز بیشتر و بیشتر شده، به گونه‌ای که کشور با بحران جدیدی به نام پیک پنجم کرونا روبرو شده است. شرایط آن‌قدر وخیم شده که ماسک N95 به یک اولویت اساسی برای محافظت در برابر کرونا تبدیل شده است.

اما ویژگی‌های پیک پنجم کرونا چیست؟

قدرت بالای ویروس: در پیک پنجم کرونا کشور، ما با ویروس هندی یا سویه دلتا و دلتاپلاس مواج هستیم. این موتاسیون از ویروس بسیار قدرتمندتر از ویروس‌های قبلی است. قدرت بالای این ویروس از دو جنبه مختلف است. از یک جنبه قدرت و سرعت سرایت ویروس بالا رفته است و افراد به سادگی به این ویروس مبتلا می‌شوند. قدرت سرایت نوع هندی آن‌قدر بالا است که در فضای باز نیز عمل می‌کند و افراد را مبتلا می‌نماید. از جنبه دیگر قدرت بیماری‌زایی و عفونت بیماری هم بسیار بالا رفته است و باعث ایجاد بیماری‌هایی بسیار خطرناک‌تر از سویه‌های قبلی می‌شود.
خستگی مردم از محدویت‌های کرونایی: یکی از مشکلات بزرگ دیگر در پیک پنجم خستگی مردم و دولت از سختی‌های کرونایی است؛ به گونه‌ای که حتی تعطیلی فروشگاه‌ها هم در دستور کار اولیه قرار نگرفت و تلاش شد تا حد امکان جلوی امرار معاش مردم گرفته نشود. از سوی دیگر متأسفانه مردم نیز از ماندن در خانه و قرنطینه خسته شده‎اند و با وجود اعلام وضعیت بسیار وخیم از سوی دولت و تعطیلی شش‌روزه، مردم به مسافرت رفتند و به جای آنکه از این تعطیلی برای مهار کرونا استفاده کنند، برای مسافرت و تفریح بهره‌برداری کردند.
ظرفیت تکمیل‌شده بیمارستان‌ها: در پیک پنجم کرونا و در روزهای اخیر، آنچه بیش از حد باعث نگرانی شده است تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های کشور است؛ به گونه‌ای که بیمارستان‌های صحرایی هم کم‌کم وارد چرخه کار می‌شوند و از هر نوع امکانی برای بستری بیماران استفاده می‌شود. نخستین نتیجه این تکمیل ظرفیت، کاهش کیفیت خدمات ارائه‌شده به بیماران است که مهم‌ترین علت افزایش مرگ‌و‌میر هم‌وطنانمان خواهد بود.
در چنین شرایطی لازم است همه بخش‌های کشور هر کاری که از دستشان برمی‌آید برای مقابله با این پیک کرونا انجام دهند و تخفیف‌های ارائه شده از سوی فروشگاه اینترنتی کرومارکت نیز تلاشی است در همین راستا و برای مهار ویروس دلتای کرونا.

چه ماسک‌های تنفسی در فروشگاه کرومارکت با تخفیف عرضه می‌شود؟

فروشگاه آنلاین کرومارکت یکی از بهترین فروشگاه‌های ماسک کشور است که با عرضه انواع ماسک‌های تنفسی توانسته نظر سلایق مختلف را تأمین نماید. قیمت محصولات این فروشگاه با توجه به عرضه مستقیم کالا از تولیدکنندگان اصلی و عدم عبور کالا از واسطه‌ها و دلال‌ها بسیار پایین و مناسب است و همین موضوع علت دیگری به گرایش روزافزون کاربران به خرید از این فروشگاه است. ازجمله ماسک‌هایی که در این فروشگاه عرضه شده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ماسک سه لایه یا پرستاری: ماسک سه لایه جراحی که ارزان‌ترین و پراستفاده‌ترین ماسک تنفسی در جهان است، نقش بسیار مهمی در کنترل بیماری کرونا دارد و با توجه به قیمت بسیار مناسب آن لازم است که همه مردم کشور از آن استفاده نمایند. برای خرید بهترین ماسک های سه لایه جراحی لینک کلیک کنید: https://coromarket.ir/shop/triple-layer-mask/

ماسک سه لایه

ماسک سه بعدی: این ماسک‌ها که با ظاهری زیبا و جوان‌پسند تولید و عرضه می‌شوند، از استحکام مناسبی هم برخوردار هستند و می‌توانند یک روز تمام (8 ساعت) با حفظ ظاهر و توان مقابله با ویروس‌ها مورد استفاده قرار گیرند.
ماسک‌های قدرتمند N95 و N99: در صورتی که شرایط کرونا در یک شهر یا کشور خطرناک شود و بر میزان آلودگی افزوده گردد لازم است از ماسک‌هایی قدرتمند نظیر ان99 و ان95 استفاده شود. این ماسک‌ها که قدرتی بالا دارند و در بخش‌هایی نظیر آی‌سی‌یو و توسط کادر درمان هم استفاده می‌شوند، برای شرایط کنونی کشور و پیک پنجم بسیار مناسب هستند.
این ماسک‌های متنوع و گوناگون از تولیدکنندگان مختلفی تهیه شده و از این جنبه نیز فروشگاه کرومارکت بسیار جذاب و پرطرفدار است؛ به‌ویژه که محصولات هر تولید‌کننده‌ای هم در این فروشگاه عرضه نمی‌شود و تنها تولیدکنندگان برتر کشور انتخاب و محصولات آن‌ها در این فروشگاه ارائه شده است. بوفالو، رسپی‌نانو و گرین‌لایف از جمله مهم‌ترین تولیدکنندگان در فروشگاه کرومارکت هستند.

تخفیف‌ ویژه ماسک تنفسی موج پنجم کرونا

برای استفاده از تخفیف خرید ماسک تنفسی، کافی است سری به فروشگاه کرومارکت بزنید. همه محصولات با تخفیف قابل مشاهده است. همچنین می‌توانید پکیج ویژه کادر درمان را تهیه کنید. این پکیج که حاوی بهترین ماسک‌های تنفسی جهت مقابله با ویروس کرونا است، با تخفیف استثنایی عرضه شده است.

شیوه‌های خرید از کرومارکت چگونه است؟

برای خرید آسان از فروشگاه کرومارکت به نشانی https://coromarket.ir/ در اینترنت مراجعه کنید و بعد از انتخاب محصول مورد نظر خود، وجه را به‌صورت آنلاین پرداخت نموده و ماسک‌ مورد نظر خود را درب منزل یا در محل کار خود دریافت نمایید.

همچنین در صورتی که نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر داشته باشید می‌توانید از طریق تماس و یا پیام به واتس‌آپ با شماره 09917150911 با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کرده و ضمن اطلاع از ویژگی‌های هر محصول سفارش خود را ارائه کرده و وجه را کارت‌به‌کارت نمایید تا در اسرع اوقات محصول مورد نظر به نشانی شما ارسال شود.

صفحه اینستاگرام مجموعه کرومارکت به نشانی https://www.instagram.com/coromarket.ir/ نیز راه ارتباطی دیگری است که شما می‌توانید برای کسب آگاهی بیشتر از محصولات و ویژگی‌های هریک به آن مراجعه کنید و حتی با ارائه پیام در دایرکت خرید خود را هم نهایی نمایید.

امیدواریم که این تخفیف بی‌نظیر خرید ماسک تنفسی از سوی کرومارکت باعث شود تا هر چه بیشتر از ماسک تنفسی استفاده کنیم و این روش دفاعی را در کنار واکسیناسیون گسترده به‌کارگیریم. با ما از طریق روش‌های ارتباطی ذکرشده در تماس باشید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

تهران رسانه | در زمان مناسب معبری به نام شهید ابراهیم رییسی در پایتخت نام گذاری خواهد شد.

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت