نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

چهارشنبه 1403/02/26

خضریان خبر داد؛

انتخاب هیات رییسه مجمع نمایندگان استان تهران

تهران رسانه | انتخابات هیات رییسه مجمع نمایندگان استان تهران برای اجلاسیه دوم دوره یازدهم مجلس با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

انتخاب هیات رییسه مجمع نمایندگان استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ علی خضریان با اشاره به نتایج انتخابات اعضای هیات رییسه مجمع نمایندگان استان تهران برای دومین اجلاسیه دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، گفت: در نشست مجمع نمایندگان استان تهران امروز - یکشنبه - گزارش عملکرد مجمع در یک سال گذشته قرائت شد، همچنین انتخابات هیات رییسه مجمع برای اجلاسیه دوم دوره یازدهم مجلس با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به انتخابش به عنوان سخنگوی اجلاسیه دوم مجمع نمایندگان استان تهران، اظهار کرد: بر اساس نتایج سیدرضا تقوی و رضا تقی‌پور انوری به عنوان رییس و نایب رییس مجمع و سیدنظام‌الدین موسوی و حسن نوروزی به عنوان دبیران اول و دوم مجمع نمایندگان استان تهران برای اجلاسیه دوم دور یازدهم انتخاب شدند.

خضریان خاطرنشان کرد: در مجمع نمایندگان با توجه به استقرار دولت سیزدهم بر همکاری و همدلی با دولت و دولت مردان جهت رفع مشکلات مردم استان تهران تاکید شد، به همین جهت قرار شد جلساتی را با وزیران دولت سیزدهم برگزار کنیم. در ادامه نشست امروز جهت پیگیری تخصصی موضوعات استان تهران، ۶ کمیته نیز تشکیل شد.

وی ادامه داد: کمیته‌های سیاسی - امنیتی و قضایی، اقتصاد و اشتغال، فرهنگی- اجتماعی و علم و فناوری، صنایع و انرژی، عمران و امور شهری و روستایی و همچنین سلامت و محیط زیست در مجمع نمایندگان استان تهران تشکیل شد و هر کدام از نمایندگان استان در یک یا دو کمیته مربوطه عضو شدند تا مسائل و مشکلات مردم در سطح استان تخصصی‌تر پیگیری شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران تاکید کرد: با نظر رییس مجمع نمایندگان، امیرحسین باقرنژاد نیز همچنان به عنوان دبیر اجرایی مجمع نمایندگان استان تهران به فعالیت خود ادامه می‌دهد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت