نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

کهریزک رسانه؛

طرح جامع شهر کهریزک به تصویب رسید

تهران رسانه | مساحت شهر کهریزک از هزار و ۹۲۳ هکتار در سال ۱۳۹۹ به ۲ هزار و ۶۸ هکتار در سال افق طرح یعنی سال ۱۴۱۰ خواهد رسید.

طرح جامع شهر کهریزک به تصویب رسید

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، با اشاره به تصویب طرح جامع شهر کهریزک گفت:مساحت این شهر از هزار و ۹۲۳ هکتار در سال ۱۳۹۹ به ۲ هزار و ۶۸ هکتار در سال افق طرح یعنی سال ۱۴۱۰ خواهد رسید.

مسعود شفیعی اظهار داشت:طرح جامع شهر کهریزک به کارفرمایی اداره کل راه‌ و شهرسازی استان تهران و با کمک مهندسین مشاور با اکثریت آرا به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان رسید.

شفیعی در خصوص آیین‌نامه اجرایی بند (ز) تبصره ۸ قانون برنامه بودجه سال ۱۴۰۰گفت: با تشریح این آیین نامه برخی اصطلاحات مورد توجه قرار گرفت که از جمله آن می‌توان به موضوع حریم بافت‌های فرسوده پرداخت.

وی ادامه داد : این موضوع باید علاوه بر داخل شهرها، محدوده شهرها را نیز دربرگیرد چراکه جمعیت بسیاری در محدوده شهرها در بافت‌های فرسوده زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نیمی از سال،گذشته است اما تاکنون منابعی از این بند وصول نشده است، خاطرنشان‌کرد: باید مدت‌زمان طی شده نیز در زمان دریافت مطالبات این بند در نظر گرفته شود و به‌طور کامل پرداخت‌ها صورت گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در ادامه بیان‌کرد: دستگاه‌های اجرایی استان با اتکا به این بند و رعایت الزامات مندرج در آن می‌توانند طرح‌هایی که مشمول دریافت اعتبارات ارزش‌افزوده می‌شود را تعریف کنند.

شهر کهریزک در ۱۲کیلومتری جنوب شهرری در شهرستان ری و در کنار جاده قدیم تهران- قم قرارگرفته است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت