نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

یک شنبه 1403/02/23

صادقی خبر داد؛

راه اندازی مجدد ۹۰ واحد تولیدی در استان تهران

تهران رسانه | تعداد ۹۰ واحد تولیدی صنعتی در استان تهران از ابتدای سال تا نیمه مرداد ۱۴۰۰ راه اندازی مجدد شده و به چرخه تولید بازگشته است.

راه اندازی مجدد ۹۰ واحد تولیدی در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ با صدور 236پروانه بهره برداری صنعتی( ایجادی و توسعه ای ) اشتغال بیش از 4هزار نفر دراستان تهران فراهم شد.

بنابر این گزارش؛ در5 ماهه اول سالجاری 64 پروانه بهره برداری ایجادی با سرمایه گذاری 20124 میلیارد ریال و اشتغال 1409 نفر صادر شده که به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد56 درصدی داشته است.

مهندس صادقی رئیس سازمان در گفتگو با تهران رسانه با بیان اینکه طی 5 ماهه اول سالجاری 172 مجوز توسعه ای ( پروانه ، کارت ، گواهی) صادرشده است گفت: این میزان پروانه با سرمایه گذاری بخش خصوصی به میزان 141329میلیاردریال ، اشتغال 2959 نفر را فراهم نموده که درمقایسه با سال قبل 50درصد رشد را درپی داشته است.

صادقی همچنین با اشاره به پیش بینی ها درخصوص اقبال صنعتگران و تولید کنندگان به توسعه طرح ها طی ماههای آینده گفت: مصوبه هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار مبنی بر تسهیل توسعه واحدهای صنعتی و معدنی در محدوده شعاع 120کیلومتری تهران حداکثر تا دو برابر ظرفیت موجود ، زمینه را برای سرمایه گذاری و ارتقاء فناوری واحدها بیشتر کرده است.

رئیس سازمان صمت استان تهران گفت: تعداد 90واحد تولیدی- صنعتی از ابتدای سال تا نیمه مرداد1400 راه اندازی مجدد شده و به چرخه تولید بازگشته است.

وی درپایان تاکید نمود واحدهای تولیدی می توانند مسائل و مشکلات خود را از طریق سامانه ستاد تسهیل و کارگروه های تسهیل ورفع موانع تولید شهرستان ها و استان مطرح و پیگیری نمایند




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت