چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

تاسیس واحد تجاری در جیحون بهتر است یا بلوار اندرزگو؟

تهران رسانه | برای تاسیس واحد تجاری، اداری و شرکت، موقعیت جیحون بهتر است یا بلوار اندرزگو؟

تاسیس واحد تجاری در جیحون بهتر است یا بلوار اندرزگو؟

 امروزه با گسترش جمعیت شهر تهران و افزایش کسب و کارهای مختلف، شاهد تاسیس شرکت‌ها، ادارات و واحدهای تجاری در هر محله و خیابانی هستیم.

کسب و کارها در حوزه‌های مختلف با یکدیگر رقابت می‌کنند و هرکدام به دنبال جذب مشتری بیشتر هستند. در این بازار رقابتی،  یکی از مهمترین فاکتورها برای هر کسب و کاری محل یا دفتر راه‌اندازی آن محسوب می شود. دفتر کار هر کسب و کاری معرف برند آن است. معیارهای متعددی برای انتخاب دفتر، مغازه یا ملک تجاری وجود دارد. موقعیت مکانی و دسترسی آسان به محل کار، از مهمترین فاکتورها برای جذب مشتریان و آسایش کارمندان اغلب کسب و کارها هستند. در تهران محله‌های مختلف با قابلیت‌های متفاوت از جمله تراکم جمعیت، میزان تردد و نوع فرهنگ ساکنان محله، برای اصناف خاصی از کسب و کارها مناسب است.

بلوار اندرزگو تهران  و جیحون از جمله محله‌های خاص، پرتردد و شلوغ تهران هستند که با راه‌اندازی مغازه یا دفتر کار در این محله‌ها پشیمان نخواهید شد. برای آشنایی با محله‌های مختلف تهران و انتخاب موقعیت مکانی مناسب برای محل راه‌اندازی کسب و کارتان سری به مقالات بلاگ دیوار بزنید و از اطلاعات جامع و کاربری مقالات آن استفاده کنید.

در ادامه با برخی از مهمترین فاکتورها برای انتخاب دفتر یا مغازه آشنا شده و موقعیت مکانی جیحون و بلوار اندرزگو را برای تاسیس واحد تجاری، اداری و شرکت بررسی می‌کنیم. 

نکات مهم برای تاسیس واحد تجاری، اداری و شرکت

تهیه دفتر یا مغازه قطعا یکی از مهمترین مسائل برای شروع کسب و کار است. با توجه به اینکه اجاره یا خرید دفتر و مغازه بسیار هزینه‌بر است، باید مکانی را انتخاب کنید که از هر لحاظ برای نوع و سبک کار شما مناسب باشد. دفتر یا مغازه شما باید فاکتورهای متعددی از جمله موقعیت مکانی مناسب، امکانات کافی، فضای مناسب و ... داشته باشد. در ادامه برخی از مهمترین فاکتورها برای انتخاب دفتر یا مغازه را بررسی می‌کنیم.

بودجه شما چقدر است؟

برای اجاره یا خرید ملک برای کسب و کارتان یکی از مهمترین موارد میزان بودجه‌ای است که برای این کار درنظر گرفته‌اید. شما با توجه به بودجه‌تان باید آگهی‌ها و موارد مختلف را بررسی کنید تا بتوانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. 

کسب و کار شما نیاز به چه کاربری دارد؟

شما با توجه به نوع کسب و کارتان باید ملکی با کاربری مناسب را جهت خرید و یا اجاره انتخاب کنید. انواع کاربری ملک عبارتند از: اداری- دولتی، تجاری، مسکونی، کشاورزی، صنعتی، خدماتی، آموزشی، فرهنگی و ......

مشتریان شما چه کسانی هستند؟

مشتریان شما مهمترین عامل پیشرفت کسب و کار شما هستند. باید مشتریان کسب و کار خود را مشخص کنید و مکانی را برای دفتر یا مغازه خود انتخاب کنید که دسترسی به آن برای مشتریان آسان باشد. به عنوان مثال در صورتی که ملکی را برای رستوران در نظر دارید، حتما پارکینگ برای مشتریان را درنظر بگیرید.

در عقد قرارداد دقت کنید

در هنگام عقد قرارداد برای خرید و یا اجاره ملک وسواس به خرج دهید به خصوص اگر ملکی را اجاره می‌کنید. عقد اجاره به عنوان یکی از پرکاربردترین عقود در جامعه، طی چند سال گذشته مورد توجه قانون گذاران بوده است. چند نمونه از موارد مهم که باید در اجاره ملک به آن توجه کنید در ادامه بررسی می‌شود.

●    مشخص کنید که هزینه تعمیرات بر عهده چه کسی است.

همچنین نسبت به تعمیرات قبل از تحویل ملک کاملا توافق کنید.

● مشخص کنید که مجاز به انجام چه تغییراتی در داخل ملک هستید.

بعضی از صاحبان املاک نمی‌خواهند که دیوارها خراب و یا حتی نقاشی شود. ممکن است شما هزینه بالایی را صرف اینگونه تغییرات کنید و در هنگام تخلیه ملک مجبور به بازگرداندن ملک به حالت اولیه شوید.

●   مدت زمان قرارداد را مشخص کنید

بیشتر صاحبان املاک تجاری ترجیح می‌دهند قرارداد ۳ تا ۵ ساله باشد، اما اگر شما کسب و کاری نوپا دارید سعی کنید قرارداد تان کوتاه مدت باشد. ممکن است به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی کسب و کارتان رونق نگیرد و متضرر شوید.

 ●     بندی را برای فسخ قرارداد در نظر بگیرید

در برخی موارد ممکن است اتفاق‌های پیش بینی نشده رخ دهد. به همین دلیل باید در قرارداد بندی را برای چگونگی فسخ قرارداد در نظر بگیرید تا بدانید در این شرایط چه گزینه‌هایی دارید و چه جریمه‌هایی را باید پرداخت کنید

● دفتر یا مغازه شما باید اندازه و فضای مناسب داشته باشد: 

باید متناسب با نوع کسب و کارتان، تعداد کارمندان و تعداد حدودی مشتریان، ملکی با اندازه مناسب انتخاب کنید. در صورت امکان فضایی برای استراحت و غذاخوری کارمندانتان درنظر بگیرید تا آن‌ها بتوانند با انرژی بیشتر روی کار تمرکز کنند.

● موقعیت مکانی مناسبی برای دفتر یا مغازه خود انتخاب کنید

یکی از مهمترین موارد برای راه اندازی واحد تجاری، اداری یا شرکت، موقعیت مکانی آن است.با توجه به در نظر گرفتن نوع برند کسب کار، بودجه و نوع مشتریان باید موقعیت مکانی مناسبی را برای راه اندازی کسب و کارتان انتخاب کنید. مثلا اگر به دنبال ملکی برای رستوران یا مغازه هستید باید محلی با تردد بالا و شلوغ انتخاب کنید. اگر می‌خواهید مکانی را برای شرکت انتخاب کنید، شلوغی محل از اهمیت کمتری برخوردار است و در عوض موقعیت اداری ملک، دسترسی به آن و ترافیک محل از اهمیت بالایی برخوردار است.بلوار اندرزگو تهران و محله جیحون دو محله پرتردد و شلوغ تهران هستند که می‌توانند مکان مناسبی برای راه اندازی کسب و کار شما باشند. در ادامه خصوصیات این دو محله برای تاسیس واحد تجاری، مغازه یا شرکت بررسی می‌شود.

محله اندرزگو

محله اندرزگو با داشتن پاساژهای لاکچری و رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌های متنوع علاقه‌مندان بسیاری در بین جوانان دارد. در گذشته، محدوده اندرزگو کنونی پر بود از مغازه‌های فروش چوب، قلیان فروشی و تعمیرگاه خودرو بود. بعد از ساخت پل صدر، بلوار اندرزگو احداث و به افتخار سید علی اندرزگو، مبارز انقلابی در دوران پهلوی، نامگذاری شد. مهمترین خیابان‌های اندرزگو عبارتند از: اشکستان پور، عبدالهی، ارکیده، چیذری و سلیمی. در این محله قیمت زمین و ملک بسیار بالا است و از ملک‌های ویلایی تا آپارتمان‌های لاکچری و نوساز در آن قرار دارد.محله اندرزگو دارای تردد بالا و ترافیک در اغلب ساعات روز است. ایستگاه مترو قیطریه در نزدیکی محله اندرزگو قرار دارد و دسترسی این محله را به سایر نقاط شهر آسان کرده است. همچنین تاکسی و اتوبوس به وفور در این محله وجود دارند و مشغول سرویس دهی به ساکنان منطقه هستند.مراکز خرید متنوع، مراکز آموزشی، مراکز درمانی، مراکز ورزشی و مساجد  متعدد از ویژگی‌های محله اندرزگو است که همه تهرانی‌ها را به این محله علاقه‌مند کرده است.

محله جیحون

جیحون که یکی از قدیمی‌ترین محله‌های تهران است در منطقه ۱۰ شهرداری قرار داشته و در گذشته به  خیابان استوار لشکری شناخته می‌شد. این خیابان یک‌طرفه و شمالی جنوبی بوده و در نزدیکی میدان آزادی قرار دارد. در این محله مراکز تجاری و اداری فراوانی وجود دارند. نمایندگی‌های سایپا و ایران‌خودرو در این منطقه قرار دارند. وجود مجموعه‌های ورزشی متعدد و مراکز فرهنگی و هنری مختلف از ویژگی‌های خاص این منطقه محسوب می‌شود. با توجه به نزدیکی محله جیحون به میدان آزادی، این محله بسیار پرتردد بوده و ترافیک بالا دارد. این خیابان با خیابان‌های پرترددی مانند طوس، بهنود،هاشمی ،دامپزشکی، امام خمینی (سپه سابق)، مالک‌اشتر (چهارراه گلی)، مرتضوی و کمیل (بابائیان سابق) تقاطع دارد. از شلوغ‌ترین و پر رفت‌وآمدترین تقاطع‌های این خیابان، چهارراه گلی است. چهارراه گلی تقاطع جیحون و خیابان مالک اشتر است. مغازه‌ها و پاساژهای متعددی در چهارراه گلی وجود دارد که ساکنان محله جیحون به راحتی به آن‌ها دسترسی دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محله جیحون بلاگ دیوار رفته و مقاله جیحون را مطالعه کنید. 

برای تاسیس واحد تجاری، اداری و شرکت موقعیت جیحون بهتر است یا بلوار اندرزگو تهران ؟

بلوار اندرزگو تهران و محله جیحون با توجه به ویژگی‌های خاص خود محل مناسبی برای راه اندازی برخی کسب و کارها هستند. شما باید با توجه به نوع برند، بودجه و نوع مشتریان کسب و کارتان، موقعیت مکانی مناسب را انتخاب کنید. اگر شما به دنبال دفتر کاری لاکچری، مغازه‌ای لوکس با اجناس گران قیمت یا رستوران و اغذیه فروشی خاص هستد، بلوار اندرزگو انتخاب مناسبی برای شما است.اما اگر به دنبال راه اندازی مغازه‌ای معمولی‌تر برای لباس‌فروشی، الکتریکی، لوازم خانگی یا راه‌اندازی دفتر کار با بودجهٔ محدود هستید، بهتر است  خیابان جیحون را برای شروع کارتان انتخاب کنید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت