چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

ورزش رسانه؛

انتخاب رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران

تهران رسانه | مهرداد همتیان با ۱۴ رای مجمع هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان تهران به مدت ۴ سال رییس این هیات شد.

انتخاب رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مجمع انتخاباتی هیات ورزشی موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان تهران، امروز سه شنبه با حضور مازیار ناظمی رئیس فدراسیون و نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان و ۱۶ نفر اعضای مجمع برگزار شد.
در مجمع انتخاباتی هیات، ۱۲ نفر نامزد ریاست این هیات بودند، اما به علت انصراف و غیبت نامزدها در نهایت مهرداد همتیان با ۱۴ رای مجمع ریاست هیات موتورسورای و اتومبیل‌رانی استان تهران را کسب کرد و شهزاد کیانی هم 2 رای را به خود اختصاص داد.
رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیل‌رانی، طی سخنانی در این مجمع انتخاباتی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علیرضا پرویزی سرپرست فقید هیات که شهریورماه به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد، گفت: بنا داریم با همکاری تمامی اعضا و پیشکسوتان شاهد رشد و پیشرفت این ورزش در سطح استان باشیم، چرا که استان تهران محرک ورزش کشور است.
ناظمی با اشاره به اینکه تهران می تواند نقش بسزایی در ورزش کشور ایفا کند، گفت: انتظارم از رئیس جدید هیات این است که از برنامه های خاص منتقدان و نامزدها، استفاده کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز طی سخنانی با بیان اینکه ارزیابی هیات ها سالانه انجام می‌شود، گفت: تصمیم بر این است که در کنار ارزیابی توان و فعالیت هیات های ورزشی استان‌ها، آنها در بعد توسعه و برنامه ریزی هم مورد رصد قرار گیرد.
پریچهره با بیان اینکه فرهنگ سازی و استفاده از توان آموزش و پروش برای تقویت استعداد ها مورد تاکید است، گفت: برنامه ریزی لازم و جامع می تواند ما را به سرمنزل مقصود برساند، چرا که استعداد ها و ظرفیت های قابل توجهی در ورزش تهران وجود دارد.
وی با بیان اینکه، باید در بحث توسعه ورزش همگانی بویژه در بین خانواده ها در راستای کاهش هیجان، فرهنگ سازی صورت گیرد و در جهت رانندگی صحیح در جامعه-چه با موتور و چه با اتومبیل- تغییر ایجاد شود، این مهم را از وظایف هیات دانست و گفت: باید این تفکر تغییر کند که هرکس قهرمان این رشته است، حتما می تواند با هر روشی در جامعه رانندگی کند و درواقع ترویج فرهنگ صحیح رانندگی باید از طریق هیات و رسانه صورت پذیرد.
پریچهره همچنین ارتباط نزدیک با آموزش و پرورش و ارائه تقویم باکیفیت از سوی هیات ورزشی موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان تهران را مورد تاکید قرار داد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت