جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

پرند رسانه؛

درگیری رسانه ای نماینده مجلس با فرماندار

تهران رسانه | نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی نسبت به اظهار نظر فرماندار رباط کریم واکنش نشان داد.

درگیری رسانه ای نماینده مجلس با فرماندار

به گزارش تهران رسانه ؛ نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی از مسئولان خواست، از ایجاد تنش در این شهرستان اجتناب کنند.

حجت الاسلام حسن نوروزی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص مدرک جعلی یک عضو شورای شهر پرند گفت: به نظر بنده این امر بسیار غلطی است، چرا که اگر مدرک جعلی بوده باید فرمانداری و مسئولین انتخابات همان زمان رسیدگی می‌کردند، ما در رباط کریم هیئت نظارت داریم و مدارک تحصیلی را کنترل کرده است.

وی افزود: در این شرایطی که فرماندار جدید به زودی معرفی می‌شود، مسئولینی که چند روز است، بازنشسته شده‌اند و نباید در منطقه حضور پیدا کنند، مصاحبه کرده و منطقه ما را به هم می‌ریزند، این درست نیست.

نوروزی گفت: اگر مسئولین کمترین دقت نظر را داشته باشند، در شرایط حاضر که استاندار جدید آمده است و در آستانه حضور فرماندار انقلابی در رباط کریم نیز هستیم، نباید چنین تنش‌هایی را راه بیاندازند، بحث جعل قانون دارد، فرمانداری مدارک را باید کنترل می کرده و تأیید کرده و هیئت نظارت نیز بررسی و تأیید کرده است و اگر موردی نیز باشد، باید هیئت حل اختلاف استان تهران موضوع را بررسی کند.

نماینده مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی افزود: بنابراین شخصی که خود بازنشسته شده و منتظر حضور یک فرد جدید است، حق ایجاد تنش و اضطراب در منطقه ندارد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت