چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

ورزش رسانه؛

معرفی نفرات برتر لیگ دیسک طلایی قهرمانی تهران

تهران رسانه | مسابقات قهرمانی با شرکت ۷۲ ورزشکار دختر و پسر معلول و کم توان جسمی و حرکتی با همکاری شهرداری منطقه یک، شمیرانات و هیات همگانی استان تهران به مدت یک روز در سالن شهدای کاشانک برگزار شد.

معرفی نفرات برتر لیگ دیسک طلایی قهرمانی تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس کمیته فریزبی هیات ورزش های همگانی استان تهران از معرفی نفرات برتر قهرمانی "لیگ دیسک طلایی" برای افراد کم توان جسمی به میزبانی منطقه یک و شهرستان شمیرانات خبر داد.

مریم واثقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات قهرمانی با شرکت ۷۲ ورزشکار دختر و پسر معلول و کم توان جسمی و حرکتی با همکاری شهرداری منطقه یک، شمیرانات و هیات همگانی استان تهران به مدت یک روز در سالن شهدای کاشانک برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه هدف از این رقابت ها شور و نشاط میان این ورزشکاران بوده است بیان کرد: مسابقات انتخابی فریزبی مردان و زنان استان تهران در رشته های میدانی و در بخش های دقت، مسافت و MTA برگزار شد.

رئیس کمیته فریزبی هیات همگانی استان تهران افزود: در رشته پرتاب مسافت در رده سنی مردان بزرگسال علیرضا ذاکریان از حوزه شمال شرق، وهاب اسکندری از حوزه شمال‌غرب و محمد رئیسی از حوزه شمال غرب جایگاه اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در رشته پرتاب دقت حمید محمدیان از شمیرانات، وهاب اسکندری از حوزه شمال غرب و امیر علی محمودی از حوزه شمال شرق و در رشته پرتاب MTA نیز محمد رئیسی از حوزه شمال‌غرب، سید امیر علوی از حوزه شمال‌غرب و علیرضا ذاکریان از حوزه شمال شرق جایگاه برتر را بدست آوردند.

به گفته این مسول کمیته ورزشی، در رده سنی نوجوانان ماهان محمودی در رشته های پرتاب مسافت و پرتاب دقت مقام اول را کسب کرد.

واثقی همچنین به بخش زنان در رشته های دقت و مسافت و MTA نیز اشاره کرد و افزود: در رشته پرتاب مسافت در رده سنی بزرگسالان عارفه دارابی از حوزه شمال شرق، منصوره دلجو از حوزه شمیرانات و شقایق رمضانی از حوزه شمال غرب مقام مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی بیان کرد: در رشته پرتاب مسافت در رده سنی نوجوانان نیز به ترتیب هستی علمی از شمیرانات، ستایش گازرانی از شمیرانات و مائده سادات میران از شمیرانات و در بخش پرتاب دقت نوجوانان مائده سادات میران از شمیرانات، نیایش گازرانی و ستایش گازرانی هر ۲ ورزشکار از شمیرانات به مقام برتر این بخشدیت یافتند.

رئیس کمیته فریزبی استان تهران ادامه داد: در رشته پرتاب دقت در رده سنی بزرگسالان شقایق رمضانی از حوزه شمال‌غرب، نرگس ضیائیان از حوزه شمال غرب و عارفه دارابی از حوزه شمال شرق و در رشته پرتاب MTA در رده سنی بزرگسالان عارفه دارابی از حوزه شمال شرق، شقایق رمضانی حوزه شمال غرب و نرگس ضیائیان از حوزه شمال غرب جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت