چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

پسماند رسانه؛

فراخوان انتخاب شعار در پسماند شهرداری تهران

تهران رسانه | سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در فراخوانی از شهروندان خواست تا در امر انتخاب شعار این سازمان را یاری کنند.

فراخوان انتخاب شعار در پسماند شهرداری تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، روز چهارشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: این سازمان در راستای وظایف خود در خدمت‌رسانی به شهروندان و فرهنگ‌سازی امور مربوط به مدیریت پسماند در منازل و واحدهای صنفی، از عموم علاقمندان دعوت می‌کند تا در طراحی شعار این سازمان مشارکت کنند.

در این اطلاعیه آمده: شعارهای ارسالی باید ویژگی هایی چون شیوایی و انتقال آسان پیام به عموم مخاطبان فارسی زبان، آهنگین بودن، کوتاه بودن و قابلیت به یادسپاری، امکان استفاده در محصولات فرهنگی و تبلیغاتی سازمان مدیریت پسماند و همخوانی با نگرش خدمت‌رسانی در شهرداری تهران را داشته باشند.

لازم به ذکر است، شعارهای ارسالی باید با سیاست «تفکیک پسماند خشک و تر»، «کاهش تولید پسماند»، «بازیافت و استفاده بهینه از زباله‌های شهری» و «کاهش آسیب‌های دفع پسماند برای انسان و طبیعت» هم‌راستا و با تمرکز بر «تفکیک از مبدأ» باشد.

گفتنی است، هر شرکت‌کننده در این فراخوان می‌تواند یک شعار ارسال کند و از پنج شعار برتر ارسالی، تقدیر و به پیشنهاد دهنده شعار برگزیده، جایزه نفیسی اهدا می شود.

مهلت ارسال شعارها ۱۰ آذر جاری است و علاقه مندان می توانند شعار پیشنهادی، نام کامل خود و شماره تماس‌ خود را به شماره ۰۹۹۳۶۸۳۴۱۲۵ پیامک کنید و در نهایت، در تاریخ ۱۳ آذرماه اسامی برندگان اعلام می شود.

روزانه حدود ۶ هزار تُن پسماندهای خانگی و غیرخانگی و نزدیک به ۳۰ هزار تُن پسماند ساختمانی و عمرانی در شهر تهران تولید می‌شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت