چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

سه شنبه 1403/03/01

آگهی رسانه؛

خرید نوار تفلون دنا تهران

تهران رسانه | با توجه به توسعه صنعت ساختمان سازی و افزایش نیاز به تجهیزات لوله و انواع نوار تفلون من جمله نوار تفلون دنا قیمت و خرید انواع آن را در این مقاله بررسی می کنیم.

خرید نوار تفلون دنا تهران

با توجه به توسعه صنعت ساختمان سازی و افزایش نیاز به تجهیزات لوله و انواع نوار تفلون من جمله نوار تفلون دنا قیمت و خرید انواع آن را در این مقاله بررسی می کنیم. 

با پیشرفت شهر و انجام لوله کشی سیستماتیک استفاده از تجهیزات لوله اهمیت وافری پیدا کرده و مجموعه هایی مانند فروشگاه صادقی که این گونه محصولات را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار مشتریانشان قرار می دهند.

مساله‌ی کمبود آب در سراسر جهان از جمله ایران به یک بحرانی عمومی مبدل شده به طوری که یکی از عمده‌ترین راه‌های هدر رفت آب، نشتی آن در تاسیسات و لوله کشی‌ها است و با یک نشتی کوچک در لوله‌های آب، شاهد هدر رفت آب در طول یک روز به میزان7 لیتر، در طول یک هفته به مقدار 49 لیتر و در طول یک ماه به میزان 217 لیتر خواهیم بود.

بنابراین نقش نوار تفلون دنا و تهران به عنوان اصلی‌ترین عامل بازدارنده‌ی این معضل یعنی هدر رفت آب، پررنگ‌تر جلوه می‌نماید. بنابراین، در این مقاله سعی شده تا ضمن آشنایی شما عزیزان به معرفی و کاربرد نوار تفلون، با معرفی یکی از برندهای معروف و با کیفیت آن به نام نوار تفلون دنا و نحوه‌ی خرید آن در تهران آشنا نماییم.قیمت نوار تفلون

 قیمت نوار تفلون

معرفی نوار تفلون
امروزه یکی از پرکاربردترین محصولات و تولیدات صنعتی روز دنیا نوار تفلون یا همان نوار آب بندی است که از جنس پلی تترافلوئورواتیلن که همان ماده‌ی موجود در ظروف نچسب است، ساخته می‌شود و نام تفلون آن برگرفته از نام برند تولید کننده‌ی این نوارها بوده که باعث شده تا در بین مصرف کنندگان به اشتباه رواج پیدا نماید. جنس آن نرم و انعطاف پذیر بوده به طوری که در نوع برندهای باکیفیت آن از جمله نوار تفلون دنا هرگز دچار پارگی، زدگی، از بین رفتگی و ساییدگی و غیره نمی‌شود. این محصول به دلیل داشتن درجه کیفی توسط برندهای تولیدکننده در انواع رنگ بندی‌ها با ضخامت 70 تا 100 میکرون در طول 5 تا 10 سانتی متر تولید و به بازار عرضه می‌شود. عمر طولانی و عدم آسیب پذیری، استحکام بالا، مقاوم در برابر گرما، رطوبت و انواع مختلف اسیدها و مقاومت بسیار مناسب در مقابل انواع ضربه‌های وارده بر اتصالات از ویژگی‌های این محصول است و در لوله کشی ساختمان، کارگاه‌ها، کارخانه‌ها، تاسیسات، عایق بندی و آب بندی اتصال لوله‌های حدیده شده‌ی فلزی و پلیمری وهمچنین آب بندی اتصالات رزوه‌ای کاربرد دارد.

این محصول به دلیل تولید آن توسط برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار از تنوع کافی برخوردار است و معمولا به صورت بسته‌بندی 10 تایی در جعبه و بسته به نوع برند، به صورت 500 تا 600 عدد در هر کارتن به بازار عرضه می‌شود که البته با توجه به قیمت نوار تفلون به صورت تکی، می‌توان گفت که خرید عمده‌ی نوار تفلون برای افرادی که در کار ساختمان سازی و لوله کشی هستند، به صرفه‌تر خواهد بود. مارک‌های شناخته شده‌ی زیادی نیز از این محصول در دنیا و از جمله در ایران ساخته و تولید شده است که نوار تفلون دنا از جمله‌ی همین مارک‌ها است که با کیفیت بالای خود توانسته است رضایت مشتریان خود را به همراه داشته باشد.

نوار تفلون دنا
یکی از با کیفیت ترین نوار تفلون موجود در بازار که حتی با جهش قیمت ها و نوسان آن ها تغییر زیادی در قیمت آن ها صورت نگرفته است، نوار تفلون دنا است که خرید آن را می توانید در به صرفه ترین حالت از فروشگاه صادقی انجام دهید.

بر حسب کاربرد نوار تفلون های مختلف در رنگ های مختلف تولید می شوند، هر کدام از این نوار تفلون ها را در جاهای گوناگونی به کار می برند، نوار تفلون دنا بنفش یکی از اقسام پرکاربرد نوار تفلون می باشد که قیمت مناسب تر و کیفیت بالاتری نسبت به سایر نوار تفلون ها دارد، هم چنین نوار تفلون قرمز نیز نوع پرکاربردی می باشد که در فروشگاه صادقی عرضه می شود.

نوار تفلون تهران
بسیاری از مشتریان با توجه به کیفیت بالای این محصول در خصوص قیمت نوار تفلون تهران جهت خرید آن با ما تماس میگیرند، شایان ذکر است این نوع نوار تفلون یکی از انواع مطلوب نوار تفلون است که کاربردهای فراوانی دارد که مورد توجه تاسیات کارها قرار گرفته است.

با توجه به نزدیکی عرضه کنندگان مواد اولیه و تولید کنندگان به کارخانه نوار تفلون تهران، بهای تمام شده این محصول به شدت کاهش یافته و این محصول از نوار تفلون هایی است که باید قیمت مناسب و کیفیت عالی به دست مصرف کنندگان می رسد، بسیاری از مصرف کنندگان این محصول را با تمایل دارند تا درب انبار خود تحویل بگیرند و برای استفاده از این ویژگی با تولید کنندگان یا عرضه کنندگان مستقیم در ارتباط اند.

 

سایر کاربردهای نوار تفلون
همان طور که گفته شد از موارد اساسی کاربرد نوار تفلون، عایق بندی و جلوگیری از نشتی آب و سیالات دیگر در محل اتصال انواع لوله‌ها می‌باشد اما لازم به ذکر است که همین نوار تفلون کاربردهای جانبی دیگری نیز دارد که در جای خود حائز اهمیت است و از جمله‌ی این کاربردها بالا بردن ضخامت اتصالات و قطعات جهت چفت و بست شدن و همچنین جهت روان سازی قطعات و اتصالات برای بالا بردن کیفیت و سهولت انجام اتصالات در لوله‌ها می‌باشد.

نوار تفلون دنا

سایر ویژگی‌های نوار تفلون
عدم خوردگی به مرور زمان به سبب استحکام بالا
قابل استفاده در محیط‌های مختلف از جمله اسیدی، قلیایی، حلال‌ها و گازهای مختلف .
مقاومت بالا در برابر فشار حداکثر 3000 PSI
تحمل دامنه وسیع دما در بازه‌ی منفی 240 درجه تا حرارت 260 درجه سانتی گراد
آب بندی خوب در سطوح ناهموار یا دچار خوردگی
بهداشتی بودن آن و آلوده نکردن آب در جریان
قابل استفاده در شرایط اسید و بازی PH 1-14
استفاده 100 درصد از پی تی اف ای
بی اثر و مقاوم در برابر مواد شیمیایی
لازم به ذکر است که نوار تفلون دنا همه‌ی این ویژگی‌ها را با خود به همراه دارد و نواری مطمئن جهت رفع انواع نشتی‌های تاسیساتی می‌باشد.

نکاتی که در هنگام استفاده از نوار تفلون باید رعایت نمود:
در استفاده از نوار تفلون باید چند نکته را در نظر داشت از جمله موارد زیر:

پیچاندن نوار به حالت محکم به دور مقطع انتهایی لوله قبل از انجام اتصال لوله‌ها در محل حدیده شده جهت عدم جمع شدن نوار و از دست ندادن کارایی آن برای جلوگیری از نشتی لوله‌ها
پیدا کردن رزوه‌ها و پوشاندن قسمت‌های دندانه دار و جلوگیری از نشتی از آن قسمت‌ها
عدم نازک کردن قسمت روی نوار جهت به وجود آوردن اتصالی محکم‌تر میان بخش‌های لوله‌ها و پیچاندن حداقل 4 تا 6 بار دور لوله‌ها جهت جلوگیری از نشت آب
پیچاندن نوار در روی اتصالات به سمت راست که منجر به سفت شدن و جلوگیری از نشت آب شده و عدم پیچاندن نوار در روی اتصالات به سمت چپ که منجر به شل شدن و نشتی می‌شود.
عدم استفاده از نوار تفلون برای لوله‌های PVC و استفاده از مواد مناسب برای اتصال این گونه لوله‌ها و عدم استفاده‌ی زیاد در اتصالات از جنس پلاستیک و فلز برنج از نوار تفلون به جهت استحکام کم و عدم تحمل توان فشار بالا و احتمال شکستگی آنان
استفاده از نوار نیم اینچی به خاطر داشتن بهترین اندازه به جهت کافی بودن اندازه برای تعمیر لوله‌های کوچک و مناسب بودن ضخامت برای تعمیر لوله‌های بلندتر
جلوگیری از سایش نوار
پیچاندن نوار تفلون بر روی اتصالات مغزی دار یا نر و همچنین پیچاندن موافق جهت عقربه‌های ساعت به دلیل به هم نخوردن چیدمان نوار تفلون و عدم ایجاد نقض در آب بندی لوله کشی
پیچاندن نوار تفلون در عریض‌ترین حالت ممکن یعنی همان 1 سانتی متر عرض به دور اتصال به دلیل از دست دادن کارایی در صورت نازک شدن
تبدیل اتصال در سایزهای بالای لوله کشی گالوانیزه به شکل اتصال مخروطی به کمک نوار تفلون به صورت پیچاندن نوار تفلن بیشتر در قسمت‌های پایینی اتصال نسبت به نوک اتصال جهت ایجاد حداکثر اطمینان ازعمل آب بندی
عدم استفاده از نوار تفلون در محل‌هایی که واشر برای آب بندی تعبیه شده است.

نوار تفلون تهران

انواع نوار تفلون دنا
نوار تفلون بنا به محل مورد استفاده و نحوه استفاده از انواع مختلفی برخوردار است. نوع معمولی آن به صورت نواری و نوع دیگر آن به صورت خمیری و تفلون مایع تولید می‌شود. از نظر رنگ بندی، نوار تفلون در چند رنگ مختلف تولید می‌شود که معمولا رنگ‌های سفید و صورتی آن در لوله کشی آب و شوفاژ و نوار تفلون زرد برای استفاده در لوله کشی گاز کاربرد دارد.

عوامل موثر بر کیفیت نوار تفلون
از آنجا که انتخاب نوار تفلون برای استفاده در کاربردهای مختلف صنعتی و ساختمان سازی به کیفیت آن بستگی دارد، می‌توان گفت که کیفیت نیز به عوامل مختلفی از جمله نوع تجهیزات و فناوری‌های به کار رفته در تولید نوار تفلون و همچنین مواد اولیه مرتبط می‌باشد. در واقع هر چه تجهیزات با فناوری و تکنولوژی روز همراه باشد، قدر مسلم، نوار تفلون با کیفیت بهتر تولید خواهد شد و بسیاری از عیوب نوارهای تولید شده‌ی دیگر را نخواهد داشت. پس باید این نکته را حتما در نظر داشت که در تولید هر محصول قطعا برندهای تولیدکننده زیادی فعالیت می‌کنند و نوار تفلون هم از این امر مستثنی نیست ولی باید این امر را مدنظر داشته باشیم که به هیچ وجه محصولی را بدون تحقیقات و بررسی‌های لازم و کسب اطلاعات مناسب تهیه و خریداری ننماییم.

در همین راستا لازم به ذکر است که کارخانه‌ای که در آن نوار تفلون دنا تولید می‌شود از جمله کارخانه‌های مدرنی است که تمام تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا را برای تولید نوار تفلون به کار گرفته است و با مواد اولیه‌ی کاملا مرغوب این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد که خرید نوار تفلون دنا، از مطمئن‌ترین خرید نوار تفلون تهران می‌باشد. در این کارخانه شرایط و نیازها برای بررسی کیفیت انواع نوار تفلون مهیا است تا بهترین نوار تفلون با مرغوب‌ترین مواد اولیه و مناسب‌ترین قیمت به بازار عرضه شود.

درباره مرکز پخش عمده‌ی نوار تفلون دنا در تهران
مرکز پخش عمده‌ی نوار تفلون دنا در تهران، فروشگاه صادقی است که فعالیت خود را از سال 1348 توسط بزرگ خاندان صادقی آغاز نموده و تا اکنون با قدرت ادامه داشته است. محصولات این فروشگاه بصورت عمده ارائه شده و قیمت‌های آن به دلیل عدم وجود واسطه و دریافت مستقیم از تولید کننده به اصطلاح دست اول بوده و بر همین اساس قیمت نوار تفلون دنا هم که از جمله محصولات ارائه شده در این فروشگاه است، برای خریداران آن بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

مجموعه ما دارای جایگاه نسبتا رو به رشد و خوبی در بازار است ما در خصوص ارائه قیمت انواع نوار تفلون از جمله نوار تفلون تهران در بازار تسلط نسبتا بالایی داریم و مشاوران ما با ارائه قیمت این محصول جهت خرید یا سایر محصولات مانند نوار تفلون دنا به مشتریان خدمات ارائه می دهند. با استفاده از استراتژی مشاوران ما می توانید خرید انواع لوله و اتصالات را با بهترین قیمت انجام دهید تا در این بازار که نوسانات بسیار است دچار ضرر نگردید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

تهران رسانه | در زمان مناسب معبری به نام شهید ابراهیم رییسی در پایتخت نام گذاری خواهد شد.

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت