چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

پلیس رسانه؛

۱۰ نفر از اراذل و اوباش اسلامشهر دستگیر شدند

تهران رسانه | ۱۰ نفر از اراذل و اوباش اسلامشهر دستگیر و ۱۰ قبضه سلاح سرد کشف و اوباش دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

۱۰ نفر از اراذل و اوباش اسلامشهر دستگیر شدند

به گزارش تهران رسانه ؛ فرمانده انتظامی اسلامشهر از دستگیری ۱۰ نفر از اراذل و اوباش این شهرستان خبر داد و گفت: پلیس اجازه قدرت نمائی و عربده کشی به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

سرهنگ علی آقا کارخانه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از پاتک پلیس به مخلان نظم و امنیت عمومی در اسلامشهر خبر داد و اظهار داشت: برابر مطالبات عمومی شهروندان و حسب وظیفه قانونی پلیس در برقراری نظم و امنیت، طرح برخورد جدی با افراد هنجارشکن و اراذل و اوباش در شهرستان اسلامشهر به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی با رویکرد تأمین آسایش و آرامش عمومی در محله‌های جرم خیز با هماهنگی مقام قضائی اجرا شد و اراذل و اوباشی که به شرارت پرداخته و موجبات سلب آرامش از شهروندان عزیز شده بودند مورد شناسایی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر ادامه داد: در اجرای این طرح، ۱۰ نفر از اراذل و اوباش دستگیر و۱۰ قبضه سلاح سرد کشف و اوباش دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کارخانه با اشاره به اینکه پلیس اجازه قدرت نمائی به اوباش را نخواهد داد، خاطرنشان کرد: پلیس شهرستان اسلامشهر با اخلالگران نظم و امنیت عمومی و برهم زنندگان آسایش مردم برابر قانون و شدت لازم برخورد قاطعانه می‌کند و در این رابطه به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان، خوشبختانه اقدامات مؤثر و خوبی تاکنون انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت، تحرکات و اقدامات اوباش گرانه، بلافاصله مراتب را طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا اقدام فوری در این زمینه انجام گیرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت