چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

ورامین رسانه؛

«علیرضا مؤمنی» به عنوان شهردار ورامین معرفی شد

تهران رسانه | «علیرضا مؤمنی» با برگزای مراسمی به عنوان شهردار جدید ورامین معرفی شد.

«علیرضا مؤمنی» به عنوان شهردار ورامین معرفی شد

به گزارش تهران رسانه ؛ در این مراسم که روز شنبه در سالن اجتماعات شهرداری ورامین برگزار شد، از تلاش‌های حسین دهقان شهردار سابق این شهر تقدیر شد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: امروز همه مسوولان موظفند تا با سعی و تلاش و احساس مسوولیت، بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند تا در پایان دوران مسوولیت، مردم از امکانات و رفاه برخودار شوند.

حسین نوش ‌آبادی اظهار داشت: مهمترین اصل در شهرداری که باید مورد توجه تمامی مسوولان قرار گیرد، مبارزه با فساد و فساد گریزی است که این مهم در سایه شفافیت در امور محقق می‌شود.

وی افزود: مبارزه با فساد، یکی از مهمترین مطالبات و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است که باید مورد توجه مسوولان شهری قرار گیرد، وظیفه‌ای که مسیر را برای خدمت‌رسانی به مردم هموار می‌کند.

وی تصریح کرد: برای دست‌یابی به توسعه شهر، باید افق آینده به درستی ترسیم شود در این صورت است که توسعه مناطق مختلف شهری متوازن انجام شده و همه مردم از خدمات مسوولان برخوردار می‌شوند.

وی توجه به توسعه فضای سبز را از تأکیدات رهبر معظم انقلاب اعلام کرد و افزود: حفظ و توسعه فضای سبز به منظور رفع آلودگی هوا، توجه به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی به منظور مقابله با آسیب‌های اجتماعی از مسائلی است که باید در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت شهرداری در خدمت رسانی به مردم در سایه جلب اعتماد آنان میسر می‌شود از این رو لازم است تا کار مردم تسهیل شده و از کارهای دست و پاگیر جلوگیری شود.

امام جمعه موقت ورامین نیز در این مراسم گفت: عدد ۱۳ در تاریخ انقلاب اسلام همواره برای مردم خوش یمن بوده و امیدواریم سیزدهمین شهردار ورامین که یک فرد جوان است، نامی نیک از خود به یادگار بگذارد.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی افزود: مناطق حاشیه ای شهر ورامین نیازمند عمل به وعده ها است که یکی از آن‌ها، راه‌اندازی شهرداری در منطقه شهرک مدرس است که امید است بر اساس وعده ریاست شورای اسلامی شهر تا چند روز دیگر افتتاح شود.

وی تصریح کرد: شهرداری و دستگاه‌های اجرایی باید به حاشیه شهر نیز توجه ویژه داشته باشند و امیدواریم حرکت هایی که توسط دستگاه اجرایی آغاز شده است ثمرات زیر بنایی برای این مناطق داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران فرصت خدمت به مردم را زود گذر دانست و افزود: اعضای شورای اسلامی شهر بدانند که فرصت‌خدمت رسانی مردم به سرعت می گذرد و باید همت خود در تسریع کارهای زیربنایی به کار ببندند.

وی با انتقاد از وضعیت نابسامان تقسیمات کشوری در منطقه دشت ورامین گفت: مسئولین در گذشته به بهانه ایجاد فرمانداری ویژه در ورامین، تقسیماتی را انجام دادند که باعث ظلم به مردم منطقه شد چرا که نه تنها فرمانداری ویژه ایجاد نشد بلکه با این تقسیم بندی بین شهرستانی، مردم دچار سردرگمی شده‌اند.

محمودی اظهار داشت: همه ما باید مانند رئیس جمهور در کف میدان و در بین مردم باشیم، تا مشکلاتی نظیر ناوگان حمل و نقل فرسوده شهر برطرف شود.

وی افزود: توزیع بودجه های فرهنگی شهرداری مناسب نیست و لازم است تا مسئولان نگاهی عادلانه و عالمانه به تخصیص اعتبارات فرهنگی داشته باشند.

وی با اشاره به تأخیر در تعیین و انتصاب شهردار وررامین گفت: پیج و خم های انتخاب شهردار ورامین در این مدت زیبنده نبود باعث شد تا مردم و شهر دچار آسیب شود.

شهرستان ورامین با ۲ شهر ورامین و جوادآباد و با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت