چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

سه شنبه 1403/03/01

آگهی رسانه؛

قالیشویی فرش دستباف تهران

تهران رسانه | در این مطلب می خواهیم به سوال خیلی از شما عزیزان پاسخ گوییم، اینکه عملیات شستشوی فرش در قالیشویی چگونه انجام می شود؟

قالیشویی فرش دستباف تهران

قالیشویی نوآوران نانو بهترین قالیشویی فرش دستباف تهران برای شستشوی فرش دستباف و گل ابریشم، بهترین قالیشویی مخصوص فرش ابریشمی یا گل ابریشم دستباف و ماشینی . فرش های دستباف از جمله فرش های حساس می باشند که شستشوی آن ‌ها معمولاً به صورت دستی انجام می گیرد. حداقل برای اولین بار که می خواهید آن ها را تمیز کنید، باید این گونه آن ها را به بهترین قالیشویی فرش دستباف در تهران بسپارید. شستشوی فرش دستباف در تهران تخصص ماست.
قالیشویی ها با مواد تثبیت کننده رنگ و جرم گیره طبیعی بهتر از سایرین می توانند اقدام به شستشوی فرش های شما کنند. بهترین قالیشویی فرش دستباف تهران، معروف ترین و شناخته شده ترین آن ها می باشد. این قالیشویی ها فرش های دستباف و گل ابریشم شما را با دقت تمام تمیز می کنند. به طوری که به تار و پود حساس و رنگ آن آسیب وارد نشود.
هزینه ای که این قالیشویی ها در قبال زحمات فراوان خود از افراد دریافت می‌ کنند بسیار پایین است. در برخی روزهای خاص می توانید از تخفیف های فوق العاده زیاده آنان برخوردار شوید این روزها شامل برخی از اعیاد مذهبی و روزهای ویژه دینی می باشد

روش شستشوی فرش دستباف در قالی شویی ها
یکی از دلایل بسیار مهمی که باید در شستشوی فرش دستباف و ابریشمی خود را به قالیشویی های معتبر مانند بهترین قالیشویی فرش دستباف تهران بسپارید، این است که این افراد روش شستشوی این نوع فرش ها را به خوبی می دانند. روش این مراکز به این صورت است که در ابتدا فرش دستباف شما را با آب ولرم متمایل به سرد خیس می کنند. حتماً باید دمای آب کمتر از ۳۰ درجه سانتیگراد باشد، زیرا رنگ فرش دستباف حساس بوده و ممکن است دچار تغییر گردد.
در مرحله دوم روی قسمت های مختلف خیس شده قالی مقداری تثبیت کننده رنگ میریزند و مواد شستشو را روی آن اضافه می کنند.
بعد با استفاده از پارو و طی های مخصوص اقدام به شستشو می کنند. این افراد برای شستشوی فرش دستباف و گل ابریشم تا حد امکان از فرچه استفاده نمیکنند زیرا ممکن است تار و پود حساس فرش دستباف دچار دگرگونی و یا از دست دادن رنگ شود

مراکز شستشوی فرش دستباف در تهران جزو بهترین قالیشویی های کشور می باشند. این مراکز در قبال کمترین هزینه ممکن می توانند فرش دستباف شما را با مواد به روز شستشو دهند. استفاده از تثبیت کننده رنگ و مواد شوینده متناسب از ویژگی‌ های این قالیشویی ها می باشد.

تلفن تماس 09195340864‬ برای هماهنگی خدمات قالیشویی در تهران




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

تهران رسانه | در زمان مناسب معبری به نام شهید ابراهیم رییسی در پایتخت نام گذاری خواهد شد.

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت