نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

جمعه 1403/02/21

حیدریان خبر داد؛

بهره برداری از ۹ طرح منابع طبیعی در استان تهران

تهران رسانه | همزمان با دهه فجر امسال ۹ طرح منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتبار ۲۲۷میلیارد ریال در استان تهران کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

بهره برداری از ۹ طرح منابع طبیعی در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: همزمان با دهه فجر امسال ۹ طرح منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتبار ۲۲۷میلیارد ریال کلنگ زنی وافتتاح می‌شود.

علینقی حیدریان افزود: وسعت تحت پوشش طرح های آماده افتتاح منابع طبیعی بیش از ۱۲۳هزار ۴۰۰هکتار است و با افتتاح این طرحها برای ۱۰۸۱ نفر جویای کار فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: کنترل رسوب و کاهش خسارات ناشی از سیلاب، حفاظت از آب و خاک، جلوگیری از فرسایش و بهبود شرایط زیست‌محیطی، کاهش خسارات ناشی از خشکسالی و تغذیه سفره‌های زیرزمینی، بهبود اشتغال و ارتقای سطح درآمد روستائیان و آبخیزنشینان، بالا بردن ارزش تفرجگاهی مناطق زیرپوشش و حفظ، احیا و بازسازی معادن تخریب شده از اهداف مهم اجرای این طرح‌ها است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ادازه کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران حیدریان در پایان اظهارکرد: تولید ۲۰۰ هزار اصله نهال برای استفاده در طرح های بیابان‌زدایی و جنگلداری استان، زراعت چوب با کاشت گونه میس کاکتوس با هدف تولید چوب و تقویت صنایع سلولوزی و ایجاد تجهیز شبکه رادیویی دیجیتال به منظور پایش و حفاظت عرصه‌ها از دیگر طرح‌های این اداره کل در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت