چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

صبح امروز؛

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان پردیس

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان پردیس گفت: بودجه روستاهای بدون دهیاری که در اختیار فرمانداری قرار گرفته است نیاز است که توسط استانداری پیگیری شود.

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان پردیس

به گزارش تهران رسانه ؛ سید فرید موسوی صبح شنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان پردیس طی سخنانی اظهار داشت: طرح های هادی روستایی شهرستان پردیس که نیاز به پیگیری جدی دارد و در همین شرایط دولت طبق پیمانی که بسته بخشی از مالیات بر ارزش افزوده ها در اختیار دهیاران قرار داده است و این طرح های هادی پردیس سال ها است که مورد بازنگری قرار نگرفته و امکان این هزینه کردها را برای دهیاران دچار چالش کرده است که نیاز به پیگیری دارد.

موسوی در ادامه افزود: بودجه روستاهای بدون دهیاری که در اختیار فرمانداری قرار گرفته است نیاز است که توسط استانداری پیگیری شود و در این راستا طرح هایی که برای رفاه روستا ها در اختیار فرمانداری بوده لیست این طرح ها هنوز ارائه نشده است.

وی در خصوص زمین های فدک گفت: این زمین ها که هنوز بلاتکلیف هستند و در حوزه فرمانداری پردیس نیست و متاسفانه هنوز سامان دهی لازم انجام نشده و در خصوص سامان دهی منطقه اوزون تپه نیز با بخشدار بازدیدهایی را داشتیم و هنوز به نتیجه نرسیده است.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در رابطه با ورزش شهرستان پردیس گفت: برای ورزش اعتباراتی برای پردیس اختصاص داده شده و لازم است که برای پر شدن اوقات فراغت جوانان منطقه و کوتاهی هایی که برای مسکن مهر اتفاق افتاده برنامه هایی برای این مورد در نظر گرفته شود.

موسوی بیان داشت: شاخص برداشت امنیت مردم در این شهرستان بر این است که امنیت این شهرستان باید افزایش پیدا کند.

وی گفت: امروز مردم واقع بین تر هستند و نیاز است که مردم امیدوارتر شوند و در این شرایط که بدخواهان خواب های بدی را برای ملت و کشور دیده اند نیاز است بر رفتارها و برنامه های گذشته بازبینی داشته باشیم و مدیران باید مسئولانه تر در عرصه های مختلف حضور داشته باشند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت