چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

راهنما سفارش تابلو چلنیوم مغازه

تهران رسانه | در این مطلب قرار است در مورد تابلو چلنیوم و اینکه چگونه آن را باید خریداری کنید، صحبت کنیم که مطمئناً مطالعه ی آن خالی از لطف نیست.

راهنما سفارش تابلو چلنیوم مغازه

در عصر دیجیتال امروزه و با وجود تبلیغات آنلاین، باز هم کاسبان بیکار ننشسته اند و از روشی قدیمی اما کارآمد برای تبلیغات استفاده می کنند. استفاده از تابلوی تبلیغاتی که بهترین روش برای شناساندن برند و فروشگاه و خدمات محسوب می شود. حال تابلوهای تبلیغاتی در انواع مختلفی تولید و ارائه می شوند و حتما باید در مورد خرید این نوع تابلوها، آگاهی لازم را داشته باشید. به همین منظور در این مطلب قرار است در مورد تابلو چلنیوم و اینکه چگونه آن را باید خریداری کنید، صحبت کنیم که مطمئناً مطالعه ی آن خالی از لطف نیست.

قیمت تابلو چلنیوم (Chelnium Signage)

نام این تابلو از ترکیب دو واژه Channel و Aluminum به دست آمده و در واقع به حروف و تابلوهایی اطلاق می گردد که لبه حروف آن از جنس چلنیوم باشد. لبه حروف یعنی جایی از حروف که باعث برجستگی آن ها می شود و اغلب دارای رنگ های طلایی و نقره ای هستند. تابلو چلنیوم (Chelnium Signage) بیشتر برای سر درب مغازه های لوکس با دیزاین طلایی به کار می روند.

نکات مهم تجربی قبل از سفارش خرید تابلو چلنیوم
به طور کلی تابلو چلنیوم چند فاکتور مهم دارد که برای تولیدش از آنها استفاده میشود و در زیر قرار است به شرح یک به یک آنها بپردازیم.

برای روی کار از ورق های رنگی از جنس اکرلیک استفاده میشود که به پلکسی گلاس معروفند و با دستگاه لیزر برش می خورند. ورق پلکسی گلاس باید از جنس مرغوب و با کیفیت باشد چرا که اصل کار در ساخت تابلو و در واقع نمای کار محسوب می شود. اگر ورق پلکسی جنس خوب نداشته باشد، چون ورق در معرض آفتاب و نور قرار دارد، نهایت یک سال برایتان کار کند. مثلا ورقی که انتخاب کرده اید رنگ قرمز یا آبی است که جنس مرغوبی هم ندارد، به مرور زمان رنگ آن کدر شده و کم کم رو به سفیدی می رود. پس بهتر است از برند خوب و با کیفیت پلکسی گلاس را انتخاب کنید.
لبه چلنیوم معمولا به رنگ نقره ای، طلایی و یا در مدل های سایت یا پانچی به صورت طرح دار و مدل دار موجود است که نور از لبه کار بیرون زده و به آن لبه، لبه چلنیوم می گویند و همین امر باعث شده تا اسم این نوع کار و تابلو را چلنیوم بنامند. لبه چلنیوم نیز مهم است در کار و لذا باید جنس خوب و مرغوبی داشته باشد. لبه چلنیوم از ترکیب آلیاژ آلومینیوم و استیل ساخته می شود. نکته این است که آلومینیوم زنگ نمیزند و عمر طولانی دارد و استیل براقیت به کار میبخشد.
استفاده از اس ام دی (smd) برای سیستم روشنایی تابلو چلنیوم و دو نکته طلایی که در رابطه با اس ام دی باید به آنها توجه کنید. 1- اینکه کیفیت خوبی داشته باشند تا بعد از مدتی شاهد این نباشید که یک طرف تابلوی شما خاموش است و یا لابلای بعضی حروف برجسته تاریک شده و اس ام دی های آن سوخته است. 2- اینکه تراکم خوب در اس ام دی ها وجود داشته باشد. یعنی به تعداد لازم در حروف برجسته، اس ام دی استفاده شود تا نوری یکدست، یکنواخت و بدون سایه در تابلو داشته باشید.
به کار بردن پی وی سی برای زیرسازی کار که در حروف به کار میرود و دیده نمی شوند. در واقع پی وی سی اول به زمینه کار پیچ شده که معمولا زمینه کامپوزیت بوده ولی میتواند ورق آهن، آجر یا نمای سنگ هم باشد و روی هر چیزی و سطحی میشود حروف چلنیوم رو نصب نمود. نکته: پی وی سی باید چگالی خوبی داشته باشد. پی وی سی هایی که در بازار موجودند، ضعیف و خیلی نرم و ترد هستند که ایراداتی دارند، آن هم این است که وقتی ابتدا پی وی سی را نصب میکنید روی زمینه کار و بعد حروف چلنیوم رو روی آن قرار می دهید، حروف از بغل پیچ به پی وی سی پیچ می شوند. حال اگر پی وی سی جنس بدی داشته باشد و از مواد دست دوم برا تولیدش استفاده شده باشد، متاسفانه خواهید دید که براثر باد و ... جاهایی که پیچ داخلش بسته شده، قلوه کن شده و حروف کنده میشوند و میفتند.

Chelnium Signage Golden

فقط به دنبال قیمت پایین نباشیم!!!
در رابطه با نصب این را می گوییم که بعد از گفتن همه حرف های لازم، وقتی در تابلو از حروف چلنیومی که لبه چلنیوم آن جنس خوب نیست؛ اس ام دی هاش جنس خوب نیست، پلکسی گلاس آن جنس خوب نیست و پی وی سی هم ممکنه جنس خوب نباشد، صحبت می کنیم و این تابلو نصب شود؛ بعد دقیقا کنارش یا زیرش تابلوی دیگری با کیفیتی خوب و ایده آل نصب گردد در حالی که هر دوی آنها یک نما را دارند، با گذشت زمان متوجه خواهید شد که تابلو با متریال بد و بی کیفیت خیلی سریع شاید در ظرف مدت شش ماه خودش را نشان داده که این تابلو آسیب پذیر بوده و تغییررنگ میدهد، حتی برای نور آن ممکن است اتفاقاتی رخ دهد. اما تابلویی با متریال خوب و باکیفیت این مشکلات را ندارد و تابلوی شما با بهترین پرستیژ بالای سردر فروشگاه یا مغازه یتان دارد نصب میشود. سعی کنید دردسرهایی مثل اسلاح دوباره تابلو و صرف هزینه اضافی بابت تعویض تابلو را با سفارش تابلویی با بهترین متریال، هر چند گران تر، به حداقل برسانید.
سفارش بر مبنای متر کاری اشتباه است! چرا؟ متر و محیط (در واقع منظور دور حروف است) که هنگام سفارش سوال می کنند حروف چلنیوم را متری چند می سازید؟ فرض کنید که یک نفر به شما قیمت ساخت حروف چلنیوم را متری 50 تومان داده و فرد دیگری متری 60 هزار تومان، بعد شما به دنبال ساخت ارزانتر باشید؛ حال آن فردی که ارزان میسازد، مجبور است برای اینکه سود بیشتری داشته باشد از متریال کار زده و کاری بی کیفیت به شما تحویل دهد. بنابراین حواستان باشد که مبنا فقط قیمت، متر و محیط نیست و کیفیت در کار مهم بوده و حرف اول را می زند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

تهران رسانه | در زمان مناسب معبری به نام شهید ابراهیم رییسی در پایتخت نام گذاری خواهد شد.

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت