چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

سه شنبه 1403/03/01

آگهی رسانه؛

«رایان مارکت» بزرگترین مرکز خرید لپ تاپ استوک

تهران رسانه | هر لپ تاپی که از فروشگاه «رایان مارکت» خریداری شود چهارده روز مهلت تست خواهد داشت .

«رایان مارکت» بزرگترین مرکز خرید لپ تاپ استوک

فروشگاه اینترنتی رایان مارکت در مرجع تخصصی و نقد و بررسی لپ تاپ های استوک بسیار روشن و منصفانه عمل کرده و لپ تاپ استوک را در خسیسه هایی همچون رم و هارد و صفحه نمایش و میزان پردازنده و ... مورد نقد و بررسی قرار خواهد داد تا کاربر بتواند یک مقایسه خوب را انجام دهد تا نتیجه آن انتخاب یک لپ تاپ پرکاربرد و رضایت بخش باشد. از آنجایی که کاربران هر کدام با توجه به نیاز خود باید لپ تاپ را خریداری کنند در نتیجه مقایسه اینگونه محصولات از جمله لپ تاپ از اولویت مهمی برخوردار است. رایان مارکت با در دست داشتن سهم زیادی از بازار در ایران و همچنین در کنار تنوع بالای لپ تاپ ها و برندها و کانفیگ های مختلف نهایت تلاش خود را می‌‌‏کند تا بهترین محصول با کارایی بالا را در اختیار مشتری قرار دهد که در این راستا هم موفق عمل کرده است و این میزان رضایت را از فیدبک مثبتی که توسط مشتریان قدیمی گرفته ایم آشکار است.

برندهای موجود در فروشگاه رایان مارکت
از آنجایی که در فروشگاه رایان مارکت رضایت مشتری در اولویت است و این رضایت مشتری هم بدون کیفیت اصلی لپ تاپ بدست نمی آید در نتیجه تیم ما تمام تلاش خود را کرده است تا تمامی برندهای اصلی و پرچم داران سال را در خود جای بدهد . برندهای اصلی شامل برند DELL، LENOVO، HP، ACER، MSI، APPLE، Microsoft و... هستند که اکثر این برندها نیز در فروشگاه رایان مارکت وجود دارد.

رایان مارکت همواره قیمت مناسب و کیفیت کار را در اولویت اصلی قرار داده است که هر دو این مورد ها از اولویت های اصلی این فروشگاه می باشد. فروشگاه رایان مارکت جزء آن دسته از فروشگاه هایی است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد که به شما عزیزان این اطمینان را بدهد با خیالی راحت و آسوده از رایان مارکت لپ تاپ مورد نظر خود را خریداری کنید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

لپ تاپ استوک به چه صورت قیمت گذاری می شود؟
از آنجایی که ما در ایران زندگی میکنیم و شرایط اقتصادی به گونه ای شده که مردم سراغ اجناس استوک بخصوص لپ تاپ می روند ما هم دست به فروش لپ تاپ های استوک زده ایم تا در این شرایط سخت زندگی بتوانیم کمکی کرده باشیم چون شما در حقیقت یک سوم مبلغ یک لپ تاپ نو را پرداخت می کنید و یک لپ تاپ پرچمدار یکی دو سال قبل را خریداری می کنید که از لحاظ کارایی، سرعت، طراحی و… برتری های بسیار واضحی به نسبت برندهای رده معمولی دارد.

لپ تاپ های برند را از ما بخواهید!
به جرات میتوان گفت که پر فروش ترین لپ تاپ های موجود در فروشگاه از این دو برند معتبر dell و hp می باشد که با تنوع کاری و کیفیت در طراحی و وزن پایین آن در هنگام حمل و همچنین قدرت پردازنده بالای آن توانسته بسیار خوب خود را در دل مشتریان جا کند.

شما همراهان عزیز می توانید از فروشگاه رایان مارکت به صورت حضوری هم خرید بکنید. می توانید حضوری به فروشگاه مراجعه کنید در حوزه خرید نوت‌بوک (لپ ‌تاپ) استوک از کادر مجرب و متخصص رایان مارکت مشاوره رایگان دریافت کنید. سایت رایان مارکت در مورد مشخصات لپ تاپ های استوک حساسیت خاصی را بخرج داده است تا مشخصات دقیق آن وارد سایت شود تا کاربر در هر زمان که بخواهد مقایسه محصولات را به راحتی بتواند انجام دهد، همچنین بجز مشخصات، عکس کامل محصول در هر چهار طرف و بعضا از پشت لپ تاپ نیز در سایت وجود دارد و مشخصات کوتاه هم برای نگاه اجمالی وجود دارد که با وارد شدن به خود محصول می توانید تمامی ویژگی های یک لپ تاپ استوک را مشاهده و مقایسه کنید.

برای مشاهده و خرید جدیدترین لپ تاپ های استوک می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

https://rayan-market.com/product-category/laptop_stock

پشتیبانی 24 ساعته رایان مارکت
لپ تاپ استوک متاسفانه قیمت دقیقی ندارد چون لپ تاپ نو در آن مدل وجود ندارد و این لپ تاپ های استوک یکی از پرچمدارهای یکی دو سال پیش است که اکنون تولید نمی شود بنابراین قیمت را نمی توان برای این مدل تعیین کرد و اکثرا به انصاف فروشنده بستگی دارد. شما بعد از مشاهده نمونه های لپ تاپ در سایت رایان مارکت میتوانید توسط شماره تلفن هایی که در قسمت تماس با ما ذکر شده است تماس بگیرید و مشاوره رایگان در یافت کنید و یا اینکه توسط شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و واتساپ با ما در ارتباط باشید و فیلم لحظه ای از محصول درخواستی برای شما و به نام شما ارسال گردد.

چرا رایان مارکت؟
از آنجایی که به گفته خود مشتریان و سیل رضایت آنها که به ما مخابره می شود می توانیم بگوییم بزرگترین مرجع فروش لپ تاپ های استوک در ایران هستیم که دفتر اصلی ما واقع در شهرستان بانه می باشد و برای آن دسته از افرادی که توانایی خرید حضوری در شهرستان بانه را ندارند می توانند بصورت غیر حضوری از طریق سایت رایان مارکت اقدام به خرید بکنند اما توصیه می کنیم قبل از خرید از فروشگاه حتما با مشاوران ما تماس بگیرید تا مشاوره رایگان دریافت کنید و با خیال راحت بسته به نیازتان یک لپ تاپ استوک عالی را خریداری کنید.

با اولین خریدی که از فروشگاه رایان مارکت داشته باشید ، دیگر مشتری همیشگی خواهید شد چون حس رضایت را به ما هم منتقل خواهید داد و تست کامل و رایگان به مدت 14 روز توسط خود شما دیگر جای سوالی باقی نمی ماند ، بله درست شنیدید هر لپ تاپی که از فروشگاه رایان مارکت خریداری شود 14 روز مهلت تست خواهد داشت .

راه های ارتباطی رایان مارکت
آدرس: بانه - پاساژ شافعی۳ - زیرزمین پلاک ۱۲۷ و ۱۲۸

تلفن تماس: ۰۸۷۳۴۲۴۲۸۶۰

آدرس سایت: www.rayan-market.com




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

تهران رسانه | در زمان مناسب معبری به نام شهید ابراهیم رییسی در پایتخت نام گذاری خواهد شد.

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت