چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

سرپرست فرمانداری قرچک خبر داد؛

راه اندازی شهرک اداری در قرچک

سرپرست فرمانداری قرچک از راه اندازی شهرک اداری قرچک در راستای ارائه خدمات مناسب تر به مردم خبر داد و گفت: برای این شهرک بازدیدهایی از چند نقطه شهرستان صورت گرفته است.

راه اندازی شهرک اداری در قرچک

به گزارش تهران رسانه ؛ بهمن خطیبی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قرچک طی سخنانی خواستار مقابله با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان شد و گفت: تعداد زیادی از مرغداری های قرچک درگیر این بیماری شده بودند، که اکنون باید به این واحدها کمک شود، تا مجددا وارد عرصه تولید شوند.

وی خواستار حفظ امنیت غذایی قرچک شد و گفت: باید بر بازار کنترل دقیق داشته باشیم، که خدای نکرده عده ای سودجو با فرصت طلبی به مردم آسیب نرسانند.

سرپرست فرمانداری قرچک ادامه داد: در یکی ۲ ماه اخیر به دلیل نوسانات قیمت ارز بحث افزایش قیمت ها را داشتیم، باید با احتکار و نیز افزایش قیمت کالاهای اساسی برخورد جدی شود و در این عرصه باید همه دستگاه ها با یکدیگر هم دل و متحد باشند.

خطیبی سپس به اربعین سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: استان تهران به عنوان پشتیبان ستاد اربعین کشور است و شهرستان قرچک نیز در اربعین فعالیت جدی دارد و موکب های قرچک در مسیر نجف به کربلا برپا می شود، امروز صلابت پیاده روی اربعین تامین کننده بخش عمده ای از امنیت منطقه است و بسیاری از توطئه ها و حیله های دشمن را نقش بر آب کرده است.

وی سپس بر لزوم تقویت اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: باید فرهنگ مصرف کالای داخلی در شهرستان قرچک ترویج شود.

خطیبی کاهش ازدواج و افزایش طلاق را نیز نگران کننده دانست و افزود: باید مسئولان فرهنگی کارهای مبنایی در این مسیر انجام دهند.

سرپرست فرمانداری قرچک بر ترویج نشاط اجتماعی تاکید کرد و گفت: باید در کنار عزاداری های پرشکوه، ایجاد نشاط اجتماعی کنیم، اسلام دین نشاط و شادابی و تحرک است، باید راهکارهای ترویج نشاط در جامعه را پیدا کنیم.

خطیبی در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل مجمع خیرین سلامت قرچک اشاره کرد و گفت: تنها شبکه بهداشت مسئول تامین سلامت مردم نیست، باید همه به سوی بهداشت عمومی و پیشگیری گام برداریم و لازمه این امر نیز ورود همه سمن ها و دستگاه های متولی و ادارات در این حوزه است، اموزش و پرورش، دانشگاه ها، دستگاه های فرهنگی و نیز بهداشتی و درمانی در این عرصه بیش از پیش فعال شوند.

وی با بیان این که قرچک شهرستان جدید التاسیس است، گفت: برخی از ساختارهای اداری قرچک ضعف دارند و برخی دستگاه ها هنوز در این شهرستان مستقر نشدند، همکاری شورا و شهرداری قرچک برای استقرار ادارات مناسب بوده است، باید اداراتی که از نظر چارت اداری ضعیف هستند، تقویت شوند و شهرک اداری رسمی قرچک می بایست شکل گیرد، که چند نقطه را دیده ایم، تا بهترین زمین برای استقرار ادارات در نظر گرفته شود، تا ارائه خدمات به مردم سریع تر صورت بگیرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت