چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

سه شنبه 1403/03/01

آگهی رسانه؛

دوره آموزش ارز دیجیتال رایگان و رمز ارزها

تهران رسانه | بهترین دوره ارزهای دیجیتال کدام است،آموزش ارز دیجیتال آپارات، دوره آموزش ترید، مصاحبه با مجتبی قدیریان.

دوره آموزش ارز دیجیتال رایگان و رمز ارزها

دوره آموزش ارز دیجیتال و رمز ارز ها این روزها در ایران و در سراسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرده است. دغدغه پیدا کردن دوره جامع ارزهای دیجیتال، تقریباً یکی از مشکلات افراد قبل از شروع به یادگیری ارزهای دیجیتال است.

برای رفع این دغدغه با یکی از بهترین تریدر های ایران، استاد مجتبی قدیریان مدیر مجموعۀ راهبران فردا مصاحبه‌ای داشتیم. پیشنهاد می‌کنم این مصاحبه با مهندس مجتبی قدیریان رو از دست ندید چون قرار دربارۀ ارزهای دیجیتال اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار بگیره.

دوره رایگان آموزش ارز های دیجیتال و ترید رمز ارزها
این روزها افراد مستعدی که به دنبال آموزش ارز های دیجیتال در تهران هستند، بسیار زیاد مشاهده می‌شود. آیا شما دوره‌ای در زمینه ارز های دیجیتال دارید؟

اولین نکته‌ای که باید توجه داشته باشید، حتما برای آموزش دیدن خودتون اهمیت قائل بشید. برخی فکر می‌کنند هزینه کردن برای دوره‌های مختلف، کاری اشتباه هست در حالی که باید بدونید هزینه کردن برای آموزش، یک نوع سرمایه‌گذاری است.

ما در راهبران فردا دوره های زیادی ضبط کردیم که بسیاری از دوره های ارز دیجیتال رایگان هستند و در اینتساگرام و سایتمون قابل مشاهده هستند.

راهبران فردا مجموعه ای هست که تمام تلاش خودشرو برای آموزش دانش‌پژوهانش انجام می‌ده. ما در سایتمون دوره رایگان ارز دیجیتال داریم که درباره کلیات بلاک چین صحبت شده و اطلاعات مفیدی در اختیار افراد قرار می‌دهیم.

 

پذیریش عمومی ارز های دیجیتال در ایران
برای پذیرش عمومی ارزهای دیجیتال در کشور عزیزمون فعالیت های بسیار خوبی توسط استارت آپ های فعال در این حوزه و اساتید موفق ارزهای دیجیتال انجام شده.

نکته‌ای که به‌نظرم گفتنش خالی از لطف نیست، افرادی هستند که در این بازار با سرمایه مردم بازی می‌کنند و برای جذب فالوور و درآمد به هرکاری دست می‌زنند که اعتماد مردم به ارزهای دیجیتال رو خدشه دار می‌کنند. قبل از این که در هر مجموعه‌ای وارد بشید حتماً سابقۀ کاریشون در این حوزه رو بررسی کنید و بعد اقدام به فعالیت های بعدی کنید.

افرادی که با درست کردن کانال های پامپ و دامپ به مردم برای مدتی سودهایی هم می‌رسونند اما بعد از مدتی از سرمایه مردم سوء استفاده می‌کنند.

به اساتید بزرگ ارزهای دیجیتال مراجعه کنید، تعداد این افراد کم هم نیست.من خودم تعدادی از این دوستان رو در صفحات مجازی دنبال می‌کنم. افراد متخصص صحبت هایی که می‌کنند، پشتوانه علمی پشت سخنانشون هست.

متخصیصینی در زمینۀ ان اف تی، شبکه بلاک چین، تحلیل تکنیکال و فاندامنتال، متاورس و ... .

راهبران فردا برای پذیرش عمومی مردم در استان های مختلف ایران سمینارهایی برگزار کرده که البته در سال 1401 تعداد این سمینار ها افزایش خواهد داشت. امیدوارم شما رو در سمینارهامون ببینم و در زمینۀ ارزهای دیجیتال به صحبت بپردازیم.

دوره تضمینی ارزهای دیجیتال برای میلیاردر شدن!
خواهش می‌کنم به این تیترهای زرد و عناوین تبلیغات الکی توجه‌ای نکنید. در ذهن خود این جمله رو پاک کنید:

من یک شبه پولدار میشم!

جملۀ اشتباهی که افراد زیادی رو به خاک سیاه نشانده؛ بازار های مالی خصوصاً بازار ارزهای دیجیتال نیازمند اولا دانش لازم هست و بعد از اون صبر و شکیبایی هست.

اینکه افراد موفق زیادی رو در اینتساگرام یا در اطرافتون می‌بینید که درآمدهای بسیار بالایی از این بازار کسب کردند، بدون پشتوانه ممکن نبوده.

تحلیل تکنیکال، تحیلیل فاندامنتال یک شانس نیستند بلکه هم علم و تجربه است. از آدم‌هایی که می‌خوان در یک شب پولدار شن و یا شما رو پولدار کنند دوری کنید.

 

قانونمند شدن ارز های دیجیتال
قانونمند شدن ارزهای دیجیتال در ایران یکی از آرزوهای من هست. به عنوان یک عضو فعال در زمینه ارزهای دیجتال از نهادهای قانون‌گذار درخواست می‌کنم تا با قانون گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال، جلوی کلاهبرداری، راه‌اندازی توکن‌های فیک، ارزهای دیجیتال و سایر مواردی که مردم آسیب می‌زند، بایستند.

به جای منع کل این فضای همه گیر جهانی، به صورت علمی در زمینه ارزهای دیجیتال تحقیق و آن را قانونمند کنند.

شبکۀ بلاک چین همانطور که می‌دانید قابل پیگیری نیست و ورود پول‌های کثیف به این بازار باز هست، نهاد های قانون‌گذار با شفاف سازی می‌تونند جلوی این مشکلات رو بگیرند.

راه اندازی ارز ملی
به نظر شما روزی میرسه که با ارز ملی داشته باشیم؟

الان صحبت راه اندازی ارز ملی خیلی جدی شده، امیدوارم مسئولینی که در این زمینه کار می‌کنند خیلی سریع یک ارز ملی با سورس باز«Open Source» ایجاد کنند.

کشور ما با این شرایط تحریم، اگر یک ارز دیجیتال ملی رو راه اندازی کنه برای دور زدن تحریم‌ها خیلی راحت‌تر هستیم.

با این کار خیلی از نیازهای اساسی مردم تآمین میشه و تجارت‌های بین المللی خیلی ساده تر میشه؛ البته باز میگم به شرط قانوان گذاری و شفافیت ارزهای دیجیتال در ایران خصوصا بیت کوین.

بازار کریپتو و تأثیر بیت کوین بر اقتصاد ایران
نظر شما درباره تأثیر بیت کوین بر اقتصاد ایران چیست؟

اگر بخواهیم صادقانه به این مسئله نگاه کنیم و یک کار آماری خوب انجام بدیم، مطمئن می‌شویم که این بازار برای اقتصاد ما مفید بوده. جوون‌هایی که در این وضعیت اقتصادی به دنبال یک شغل جدید می‌گشتند علاوه بر کار در تاکسی‌های اینترنتی، بازار جدیدی رو روبه‌‍روی خود دیدند که درآمد بسیار بیشتری براشون داشت.

البته این بازار برای تعدادی هم مثبت نبوده و باعث ضرر و زیان شده که اون هم به دلیل عدم علم و تجربه کافی برای کار در بازارهای ارز دیجیتال بوده. افرادی که با هیجان و شور ثروتمند شدن وارد بازار ارزهای دیجیتال شدند و یکی دوبار هم سود خوب کسب کردند ولی در انتها سرمایه خودشون رو بر باد دادند.

کلام پایانی
امیدوارم با باز شدن فضاهای علمی آموزشی ارز های دیجیتال در ایران، همه بتوانند از این بازار کسب در آمد کنند. مجموعۀ راهبران فردا با دوره‌های آموزش ارز دیجیتالی که توسط مهندس مجتبی قدیریان آموزش داده شده، تمام سعی خود را برای آموزش شما به کار گرفته و با پشتبانی شبانه روزی در خدمت شما عزیزان هست.

این مطلب یک آگهی تبلیغاتی است و محتوای آن توسط تهران رسانه تایید یا رد نمی شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

تهران رسانه | در زمان مناسب معبری به نام شهید ابراهیم رییسی در پایتخت نام گذاری خواهد شد.

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت