چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

سه شنبه 1403/03/01

آگهی رسانه؛

کادو تولد چی بخرم که هیجان انگیز باشه؟

تهران رسانه | برای یک خرید نیازی نیست حساسیت زیادی نشان دهید و به سراغ کادو‌های گران ‌قیمت بروید، زیرا همین که شخصی بفهمد که شما به فکرش بوده اید نیز برایش دلگرم کننده است.

کادو تولد چی بخرم که هیجان انگیز باشه؟

تولد یکی از مراسم‌هایی است که ما را به تکاپو وا می‌دارد تا یک کادو مناسب انتخاب کنیم. بسیاری از افراد ناگزیر از کادو‌های رایج معمول استفاده می‌کنند، در حالی که می‌دانند فرد آن وسیله را دارد. نیازی نیست که کادو تولد چیزی گران قیمت باشد بلکه هدیه‌های به یادماندنی بیشتر از کادو‌های گران قیمت تاثیر گذار هستند. ما در این مقاله قصد داریم چندین هدیه تولد شیک و در نوع خود بی‌نظیر را معرفی کنیم که به روش اینترنتی قابل سفارش و خریداری هستند.

چند ایده جذاب برای خرید کادو تولد
در این بخش شما را با چند ایده عالی برای خرید کادو تولد آشنا خواهیم کرد:

بالبینگ شیک
یکی از بهترین و جدید‌ترین کادو‌ها بالبینگ است. تقریبا هیچ کس نیست که از این وسیله زیبا خوشش نیاید. طرح بالبینگ‌های می‌تواند، عکس‌های شما، دست نوشته یا هر چیز دیگری باشد.

بالبینگ‌ها در انواع دیواری و رومیزی وجود دارند. برای کادو تولد، هم طرح رومیزی و هم دیواری مناسب است. طرح رز بالبینگ نیز از جدید‌ترین طرح‌ها می‌باشد که زمینه زیبایی دارد.

بالبینگ‌ها مصرف برق پایینی دارند. آن‌ها با کمترین میزان برق مصرفی اقدام به نورافشانی و درخشان کردن طرح خود می‌کنند. رنگ نور‌ها قابل انتخاب است. بالبینگ‌های کنترلی قادر به تغییر رنگ نور نیز هستند.

در صورت نیاز می‌توانید برای عکس‌های خاص خانوادگی از طراحان خانم بخواهید تا بالبینگ شما را به وجود بیاورند.

لوازم چرمی
لوازم چرمی در بین ما ایرانیان طرفداران زیادی دارد. اگر مثل همه، لوازم چرمی ساده مثل کیف، کیف پول یا جا کلیدی بخریم خیلی جالب می‌شود بله ولی بهتر است این هدیه را با طرح دار کردن آن خاص‌تر کنیم.

می‌توانید با کمترین هزینه ممکن عکس شخص مورد نظر را بر روی کادو‌های چرمی طرح کنید. معمولا کیف پول، جاکلیدی و کمربند چرمی برای آقایان جذاب تر است. در عوض کیف و لباس چرمی نیز در بین بانوان طرفداران بیشتری دارد. آقایان به چرم قهوه ای کم رنگ یا پر رنگ مات علاقه بیشتری نشان می‌دهند این در حالی است که خانم‌ها چرم مشکی براق را ترجیح می‌دهند.

خرید کیف دستی چرمی برای یک خانم می‌تواند او را به خوشحال ترین فرد در جهان تبدیل کند. لق های چرمی لش نیز برای خانم هایی که طرح اسپورت را می‌پسندند جذاب‌تر است.

ساعت طرح دار
ساعت یکی از رایج‌ترین کادو‌ها برای تولد است. این هدیه هم کاربردی می‌باشد و هم قیمت مناسبی دارد که باعث صرفه جویی در هزینه‌های خرید هدیه تولد می‌شود. این بار قصد داریم شما را با جدید‌ترین نوع ساعت‌های هدیه آشنا کنیم.

بیشتر افراد ساعت‌های مچی را برای هدیه دادن انتخاب می‌کنند غافل از اینکه می‌توانند ساعت دیواری با طرح و عکس دلخواه به کسی هدیه دهند.

البته می‌‌توان از ساعت مچی با برند خوب و کیفیت بالا نیز برای هدیه دادن استفاده کرد. امروزه ساعت های استیل چه برای خانم‌ها و چه برای آقایان جذاب است. بدین صورت اگر سلیقه شخص مورد نظر را نمی‌دانید می‌توانید برای تولد او ساعت استیل بخرید. در این صورت حتی اگر به احتمال کم آن را نپسندد می‌تواند آن را بفروشد.

کادو‌های چوبی
تصور کنید که به تولدی دعوت شده اید. قطعا در آن حال شما دوست دارید که خاص‌ترین کادو تولد را با خود ببرید تا مورد توجه همه افراد به خصوص شخصی که تولدش است قرار بگیرد.

کار‌های چوبی حکاکی شده، هدیه‌‌ای خاص هستند که هر فردی را به خود جذب می‌کنند. آن‌ها طبیعی‌ترین لوازم برای استفاده شخصی هستند. این کار‌ها می‌تواند لیوان، ساعت، سینی یا قاب عکس باشند.

کادو‌های چوبی دوام بسیار بالایی دارند. می‌توان بر روی چوب طرح‌های مختلفی حک کرد. چوب به دلیل طبیعی بودن نزدیکی بسیاری با طراوت و زندگی دارد. ماگ‌های چوبی طرح دار و یا هر شی چوبی که دوست دارید، می‌تواند طرف مقابل شما را در روز تولدش شاد کند.

تیشرت عکس دار
تیشرت یکی از کادو‌هایی است که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب است. در دهه‌های قبل بیشتر آقایان از این نوع لباس استقبال می‌کردند اما امروزه بانوان نیز استقبال فراوانی حتی گاهی بیشتر از آقایان از آن می‌کنند.

بهتر است در روز تولد کسی، هدیه‌‌ای به یاد ماندنی به او دهید. تیشرت‌های بسیاری هستند که می‌توانند توجه او را جلب کنند ولی هیچ یک از آن‌ها مانند تیشرتی با تصویر خود او، جذاب و ویژه نخواهد بود. برای طرح کردن تصویر معمولا تیشرت‌هایی با رنگ سفید و مشکی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

برای نوجوانان نیز می‌توان تیشرتی با نماد تیم محبوب آن ها خریداری کرد زیرا معمولا افراد در این سن گرایش زیادی به ورزش دارند. 

ادکلن خوشبو
تقریبا هیچ کسی از رایحه‌‌ای دل انگیز بدش نمی آید. افراد بسیاری هستند که دوست دارند هر روز و هر لحظه رایحه‌های زیبای متفاوت را امتحان کنند.

ادکلن نیز به عنوان کادو تولد می‌تواند گزینه خوبی باشد. انواع ادکلن مردانه و زنانه با قاب‌های شیک وجود دارند. معمولا رایحه‌های تلخ رواج بسیاری در بین افراد دارند این در حالی است که اتکلن‌های شیرین‌تر کم طرفدار‌تر می‌باشند.

به طور کلی برای تولد یک فرد بر اساس جنسیت و سلیقه او انواع مختلفی وجود دارد. برای شناختن سلیقه ادکلن یک فرد کافی است چند بار او را از نزدیک ببینید تا بفهمید چه رایحه ای از طرف او استنشاق می‌شود.

خرید کادو تولد
خرید اینترنتی کادو تولد رایج‌تر از نوع حضوری آن است. برای این کار مجموعه های اینترنتی در خدمت شما عزیزان خواهد بود. انواع مختلفی از بالبینگ، کیف‌های چرمی، ساعت، پارچه‌های طرح دار و لوازم چوبی وجود دارند که شما می‌توانید با انتخاب طرح مناسب، اقدام به ثبت سفارش کنید.

برای این خرید نیازی نیست حساسیت زیادی نشان دهید و به سراغ کادو‌های گران ‌قیمت بروید زیرا همین که شخصی بفهمد که شما به فکرش بوده اید نیز برایش دلگرم کننده است.

نتیجه گیری

بدون شک همه دوست دارند به یاد ماندنی‌ترین کادو را در روز تولد کسی به او هدیه دهند. در بیشتر موارد افراد در عین حال نمی‌خواهند هدیه آن‌ها گران قیمت باشند.

ششرکت های کادویی کشور می‌توانند هر نوع کادویی از ساعت، لوازم چرمی، بالبینگ تا لباس طرح دار را در اختیار شما قرار دهید. مهم ترین مسئله این است که سعی کنید با خرید کادو مناسب نیاز شخص را برطرف کنید. اگر هم از نیاز او با خبر نیستید یا قادر به تامین آن نمی‌باشید، هدیه ای به یاد‌ماندنی به او دهید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

تهران رسانه | در زمان مناسب معبری به نام شهید ابراهیم رییسی در پایتخت نام گذاری خواهد شد.

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت