چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

قیمت هتل های تهران در اردیبهشت ۱۴۰۱

تهران رسانه | پیشنهاد می‌کنیم این مقاله که در مورد قیمت هتل های تهران در اردیبهشت ۱۴۰۱ است را مطالعه کنید.

قیمت هتل های تهران در اردیبهشت ۱۴۰۱

آلت: هتل لوکس اسپیناس پالاس تهران در شب
قبل از سفر به پایتخت و بازدید از جاهای دیدنی جذاب آن، واجب است که لیستی برای هزینه‌های سفر خود تهیه کنید! حتی اگر این سفر کاری هم باشد نوشتن هزینه‌ها روی برگه و محاسبه آنها یک ایده عالی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها است. مسلماً قیمت اقامتگاه موردنظرتان نیز برای شما حائز اهمیت بوده و در صدد بررسی قیمت هتل های تهران خواهید بود. در همین راستا پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مقاله که در مورد قیمت هتل های تهران در اردیبهشت ۱۴۰۱ است را مطالعه کنید.

هتل اسپیناس پالاس تهران
هتل اسپیناس پالاس یکی از هتل های لوکس تهران بوده که در منطقه سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام و میدان بهرود قرار گرفته است. این هتل پنج ستاره امکانات، خدمات، موقعیت و دسترسی خوبی دارد. به همین دلیل هم جزو بهترین هتل ‌های ایران شناخته می‌شود! هتل اسپیناس پالاس تهران در سال ۱۳۹۰ به بهره‌برداری رسیده و در گذشته به نام هتل اسپیناس بهرود شناخته می‌شد.
امروزه هتل اسپیناس پالاس یک هتل ۲۱ طبقه بوده که ۴۰۰ واحد اقامتی لوکس و زیبا را در برمی‌گیرد. این هتل پنج ستاره دارای تمامی امکانات روز دنیا بوده و واحدهای اقامتی تمیز و مدرنی برای گذراندن شب‌های خاطره‌انگیز دارد. از جمله اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس تهران می‌توان به اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، اتاق رویال فمیلی، سوئیت جونیور، سوئیت یک خوابه، سوئیت اسپیناس و سوئیت زیبای اسکای برای ۲ نفر اشاره کرد.
تمام واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس مجهز به تلفن، حمام، مبلمان، حوله حمام، سرویس فرنگی، دستگاه چای ساز و نمای متفاوت رو به شهر یا کوه است. البته سوئیت‌های این هتل امکانات لاکچری‌تری نظیر جکوزی، تراس، چیلر، میز کار، مینی بار و قالیچه‌های زیبا دارند. از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر هتل اسپیناس پالاس تهران وجود چندین رستوران متفاوت با دیزاین‌های گوناگون است. معروف‌ترین آنها رستوران لاتون، رستوران سنتی دیبا و رستوران اسکای لانژ است. شروع قیمت هتل اسپیناس پالاس برای یک شب اقامت از ۲ میلیون تومان آغاز می‌شود.

هتل پارسیان آزادی تهران
از دیگر هتل های معروف تهران، هتل پارسیان آزادی بوده که در بزرگراه شهید چمران قرار گرفته است. این هتل یکی از قدیمی‌ترین هتل های پایتخت بوده که با امکانات و تجهیزات خوبش توانسته در لیست هتل های ۵ ستاره تهران جای بگیرد. هتل آزادی که در گذشته به نام هتل‌ هایت شناخته می‌شد! این هتل در گذشته یکی از با سابقه‌ترین‌ها در ایران بوده که دارای ۲۶ طبقه است.
در این طبقات ۴۷۵ واحد اقامتی را خواهید دید که امکانات کم‌نظیری مانند کتری برقی، مبلمان، سشوار، کمد لباس، تلفن، سرویس فرنگی، مینی بار، دراور، قهوه ساز، آباژور و یخچال را دارا هستند. همچنین باید بدانید که هتل پارسیان آزادی تهران دارای چندین رستوران با فضاهای متفاوت و دکوراسیون گوناگون است که نظیر آنها رستوران پارسه، رستوران فضای باز، رستوران ایتالیایی بیچه، کافی شاپ لابی و رستوران فرنگی ارکیده است.
خدمات بی‌نظیر هتل پارسیان آزادی تهران شامل روم سرویس، خدمات بیدار باش، خدمات راهنمای تور و اتاق چمدان، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها است. همچنین این هتل مرتفع دارای امکانات تفریحی و رفاهی خوبی برای میهمانانش بوده که نظیر آنها سونا خشک، استخر، سالن بدنسازی، سونا بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد و پینگ پنگ است. شروع قیمت هتل پارسیان آزادی برای یک شب چیزی حدود ۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است.

هتل اوین تهران
برای رزرو هتل در تهران هتل چهار ستاره اوین هم گزینه‌ی مناسبی است. این هتل در بزرگراه شهید دکتر چمران قرار گرفته و در سال ۱۳۴۸ فعالیتش را آغاز نموده است. البته که هتل اوین در سال ۱۳۸۵ نوسازی گردیده و در سال ۱۳۸۷ علاوه بر سایر اتاق‌ها، ۱۵۰ باب اتاق دیگر به این هتل افزوده گردید. در حال حاضر هتل اوین تهران یک ساختمان چهار طبقه بوده که اتاق‌های مطلوبی برای اقامت دارد.
در این اتاق‌ها امکانات مطلوبی مانند تلویزیون ال‌سی‌دی، صندوق امانات، کتری برقی، سیستم گرمایشی و سرمایشی عالی، سشوار، تلفن، دراور، سرویس فرنگی و مینی بار با هزینه به چشم می‌خورد. از امکانات عمومی هتل اوین تهران نیز می‌توان به نمازخانه، فروشگاه صنایع دستی، اتاق عقد، بانک، لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، آسانسور، پارکینگ و... اشاره نمود. لازم به ذکر است که هتل اوین دارای رستوران‌های جذابی بوده که نمونه آن‌ها رستوران پردیس و رستوران چینی است. باید بدانید که شروع قیمت هتل اوین تهران چیزی حدود ۱ میلیون ۱۴۷ هزار تومان برای یک شب اقامت است.

هتل آتانا تهران
از دیگر هتل های ۴ ستاره تهران که در میدان ولیعصر قرار گرفته، هتل آتانا است. این هتل زیبا در سال ۱۳۹۸ به بهره برداری رسیده و امروز دارای ۱۱ طبقه است. هتل آتانا جزو هتل های نوساز شهر تهران بوده که ۸۵ باب واحد اقامتی دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید دسترسی راحتی به وزارت کشاورزی، وزارت صنایع و معادن، وزارت نفت، دانشگاه هنر، دانشگاه امیرکبیر، سفارت ارمنستان و سفارت عراق داشته باشید.
از ویژگی‌های قابل ذکر هتل آتانا تهران فضای سبز، سالن آمفی تئاتر، سالن تشریفات، تالار عروسی، سالن چندمنظوره، رستوران روف گاردن و تفریحاتی مانند سالن بدنسازی، استخر، اسپا، حمام ترکی، سونا بخار، جکوزی، استخر کودکان، اتاق برای سیگار و خدمات بی‌نظیری مانند صرافی ۲۴ ساعته، خدمات باربری، خدمات اتو، اجاره ماشین بدون راننده، خدمات عروس و خدمات پزشکی است. شروع قیمت هتل آتانا تهران تقریباً ۷۹۵ هزار تومان برای یک شب اقامت است.

هتل بلوط تهران
یکی از هتل های سه ستاره تهران، هتل بلوط است. این هتل در نزدیکی باغ گیاه پزشکی قرار گرفته و یکی از لوکس‌ترین هتل های پایتخت به شمار می‌رود. هتل بلوط در سال ۱۳۹۵ افتتاح گردیده و جزو هتل ‌های نوساز تهران است. از امکانات ویژه هتل بلوط تهران می‌توان به رستوران ایتالیایی، رستوران ایرانی، رستوران خانه کباب و سرو صبحانه در باغ تابستانی هتل اشاره کرد. از سایر امکانات خاص هتل بلوط می‌توان سالن بدنسازی مجهز، استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی، استخر کودکان و ماساژ را نام برد. قیمت هتل بلوط تهران برای یک شب اقامت چیزی حدود ۱ میلیون و ۸۰ هزار تومان است.

هتل هالی تهران
یکی دیگر از هتل های سه ستاره تهران، هتل هالی بوده که در خیابان طالقانی قرار گرفته است. این هتل یکی از قدیمی‌ترین هتل های تهران بوده که در سال ۱۳۳۰ ساخته شده و باری دیگر در سال ۱۳۹۴ بازسازی گردیده است. با بررسی قیمت هتل در تهران می‌توانید متوجه شوید که هزینه‌ها کمی بالا به نظر می‌رسد! از همین جهت رزرو هتل هالی تهران را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ چراکه شروع قیمت هتل هالی از شبی ۶۴۰ هزار تومان آغاز می‌شود.
البته که این هتل دارای اتاق‌های راحت و سوئیت‌های مجهز است. از امکانات این سوئیت‌ها می‌توان به مینی بار رایگان، میز کار، فرش، آباژور، تلفن، قالیچه، اسپیلت، دراور، میز و صندلی، تلویزیون، یخچال، دوش و... اشاره نمود. همچنین هتل هالی دارای خدماتی همچون خشکشویی، لاندری، خدمات بیدارباش، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، ناهار در اتاق، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، فکس و فتوکپی است.

هتل های تهران را از کجا با بهترین قیمت رزرو کنیم؟
باید بدانید که قیمت‌ هایی که به شما ارائه دادیم، به‌روزترین قیمت ‌های وب سایت ایران هتل آنلاین برای رزرو هتل های تهران است. با مراجعه به این وب سایت می‌توانید قیمت هتل های تهران در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ را مشاهده کنید و این هتل ‌ها را با قیمت ‌های ارائه شده رزرو نمایید. علاوه بر این از تخفیفات ویژه اعضا در وب سایت ایران هتل آنلاین بهره‌مند شوید!

متا: برای اطلاع از قیمت هتل های تهران از هتل های ۳ ستاره گرفته تا هتل های ۵ ستاره به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت