ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر به استان تهران

آزادی ۸ نفر از زندانیان مالی در استان تهران

ایجاد شبکه «دستیار مردمی سازی» در استان تهران

نخستین جشنواره «تجربه نگاری» در استان تهران

پنج شنبه 1403/01/09

منصوری خبر داد؛

تدوین برنامه ۵ ساله دستگاه های اجرایی استان تهران

تهران رسانه | برنامه ۵ ساله دستگاه های اجرایی استان تهران تدوین می شود.

تدوین برنامه ۵ ساله دستگاه های اجرایی استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ استاندار تهران از تدوین برنامه پنج ساله دستگاه های اجرایی استان تهران خبر داد.

محسن منصوری صبح سه شنبه در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران در سال جاری اظهار داشت: این جلسه به صورت ماهانه با حضور دستگاه‌های مرتبط در استان تهران برگزار می‌شود و از جمله جلسات مهمی است که مبنای طرح‌های توسعه‌ای استان قلمداد می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسه تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت دستگاه‌های اجرایی که پیش تر توسط سازمان مدیریت بر مبنای کارشناسی تدوین شده بود، مورد بررسی قرار گرفت و بر این اساس تدوین برنامه‌ای پنج ساله در دستور کار است.

استاندار تهران با اشاره به لزوم حرکت دستگاه‌ها بر اساس برنامه واحد و منسجم عنوان کرد: برنامه‌ای به صورت مبنایی مقدمات آن از دستگاه‌های مختلف استان جمع‌آوری شده که اصلاحات آن در جلسات کارشناسی انجام خواهد شد.

منصوری در مورد دیگر موضوعات این جلسه به جمع‌بندی مصوبات کارگروه زیربنایی اشاره کرد و گفت: مقرر شد مصوبات کارگروه زیربنایی پس از بررسی مورد تأیید قرار گیرد، در این راستا ۶۰ پروژه در کارگروه تصویب شده که عمدتاً مربوط به بخش خصوصی بود.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعات جلسه امروز احداث شهرک صنعتی ملارد بود که پس از جمع‌بندی مصوب شد اما فرصت ۱۰ روزه‌ای داده شده تا دستگاه‌ها نکاتی مورد نظر را مطرح کنند، چرا که این موضوع ۱۳ سال به طول انجامیده و این در شرایطی است که باید پاسخ مردم داده شود و دستگاه‌ها بایستی سقف زمانی تصمیم‌گیری‌های خود را کوتاه کنند.

استاندار تهران اظهار داشت: تبیین موضوعات جاری از جمله هدفمند کردن ارز ترجیحی و مردمی سازی یارانه‌ها نیز در جلسه مورد بررسی قرار گرفت و آخرین نکات مطرح شد.

منصوری با اشاره به محدودیت منابع آب و آخرین میزان ذخایر سدها افزود: با توجه به محدودیت‌های پیش بینی شده در مورد گاز و برق در فصل گرم، مقرر شد دستورالعملی برای مدیریت و مصرف بهینه آب، برق و گاز به عنوان مصوبه شورای برنامه ریزی به خصوص برای دستگاه‌های پرمصرف تصویب شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
موزه گردی نوروزی در تهران

موزه گردی نوروزی در تهران

تهران رسانه | موزه‌ها، ابنیه تاریخی و پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در نوروز، از ساعت ۹ تا ۱۸ آماده خدمات‌دهی به گردشگران و بازدیدکنندگان هستند.

تورهای گردشگری از شمال تا جنوب تهران

تورهای گردشگری از شمال تا جنوب تهران

تهران رسانه | به مناسبت نوروز، تورهای پیاده و سواره در همه مناطق تهران طراحی شده است که عمده آنها در مناطق ۱۲، ۲۰، ۱۱، ۱، ۵ و ۶ اجرا می شود.

خطر سیلابی شدن رودخانه ها در تهران

خطر سیلابی شدن رودخانه ها در تهران

تهران رسانه | در تهران احتمال وزش باد شدید، خیزش گردو خاک، بارندگی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی، خطر صاعقه، اختلال در فعالیت ناوگان حمل و نقل هوایی و جاده‌ای به ویژه در جاده‌های کوهستانی از جمله محور سولقان، ارتفاعات امام زاده داود (ع) و وردیج و واریش پیش بینی شده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت