چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

خرید اجاق گاز اقساطی بدون نیاز به ضامن

تهران رسانه | بهترین قیمت روز اجاق گاز، خرید اقساطی و نقدی اجاق گاز با مشخصات فنی و امکان مقایسه با گارانتی اصلی نمایندگی خدمات پس از فروش در فروشگاه اینترنتی سل.

خرید اجاق گاز اقساطی بدون نیاز به ضامن

انواع اجاق گاز
یکی از لوازم ضروری برای هر خانه اجاق گاز است که به طور معمول چندین بار در طول روز نیاز به استفاده از اجاق گاز خواهیم داشت. قیمت اجاق گاز با توجه به نوع آن، تعداد شعله، امکانات و قابلیت‌ها، برند سازنده و سایر ویژگی‌ها متفاوت است. در هنگام خرید اجاق گاز علاوه بر توجه به طراحی ظاهری، اندازه، تعداد شعله و برند سازنده باید با انواع اجاق گاز موجود در بازار آشنا شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید در این بخش شما را با انواع اجاق گاز آشنا می‌کنیم.

اجاق گاز رومیزی
از جدیدترین مدل‌های اجاق گاز که چند سالی است به بازار فروش عرضه شده اجاق گاز رومیزی است. اجاق گاز رومیزی در مدل‎های توکار نیز در بازار موجود است و به اجاق گاز صفحه‌ای شهرت دارد. مدل‌های توکار برای آشپزخانه‌های مدرن محصول ایده‎آلی هستند و در کل اجاق گاز رومیزی به محیط جلوه‌ای زیبایی می‌بخشد.
تعداد شعله‌ها در اجاق گازهای رومیزی کمتر است و معمولاً فاقد شبکه هستند به همین دلیل شما نمی‌توانید ظروف را به صورت مستقیم روی صفحه قرار بدهید همچنین قرار دادن قابلمه‌ی بزرگ و ظروف سنگین روی اجاق گاز رومیزی امکان‌پذیر نیست. همین موارد سبب شده است تا اجاق گاز رومیزی طرفداران کمتری نسبت به مدل‌های مبله که در ادامه شما را با آنها آشنا می‌کنیم داشته و بازار اجاق گاز رومیزی داغ‌تر نباشد.
قیمت اجاق گاز رومیزی نسبت به قیمت اجاق گاز مبله پایین‌تر است برای مثال قیمت اجاق گاز رومیزی سینجر نسبت به قیمت اجاق گاز مبله سینجر بهتر است. یکی از موارد مهمی که در قیمت اجاق گاز رومیزی تاثیر دارد نوع جنس صفحه است که معمولا در صفحه با جنس‌های سرامیکی ( لمسی)، شیشه و استیل به بازار عرضه می‌شوند. قیمت ارزانترین گاز رومیزی متعلق به مدل‌هایی از جنس شیشه است.
اگر برای شما ظاهر زیبای آشپزخانه اولویت دارد و از طرفی زیاد با گاز کار نمی‌کنید و شاغل هستید خرید اجاق گاز رومیزی می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای شما باشد. بهترین گاز رومیزی متعلق به برندهای استیل البرز، اخوان، میلان، کن و ... است.

اجاق گاز فردار
اجاق گاز فردار جزو اجاق گازهای ایستاده یا مبله است که شما با خرید یک اجاق گاز از فر هم برخوردار خواهید شد. تعداد شعله‌ها در اجاق گازهای فردار متفاوت است و اگر خانواده کم جمعیت دارید به سراغ خرید مدل‌های چهار شعله بروید در غیر این صورت انتخاب مدل‌های پنج و شش شعله برای شما مناسب است. جدیدترین اجاق گاز فردار دارای قابلیت گریل نیز است و شما عزیزان می‌توانید غذایی که داخل فر پخته‌اید به صورت گریل هم آماده کنید. در نتیجه اگر آشپزخانه شما جادار است و نیاز به اجاق گازی با شعله بیشتر دارید که قابلیت فر و گریل هم داشته باشد خرید اجاق گاز فردار گزینه مناسبی محسوب می‌شود. قیمت بهترین اجاق گاز فردار کمی بالا است و نیاز به بودجه بالا دارد.

اجاق گاز طرح فر
همانطور که از نام اجاق گاز طرح فر پیداست یک اجاق گاز ساده فاقد فر است که بخش طرح فر آن به عنوان کشو و کابینت استفاده می‌شود. قیمت اجاق گاز طرح فر ارزان ‌تر از فردار است. اجاق گاز طرح فر در تعداد شعله‌های 4،5 و 6 در بازار موجود است که شما می‌توانید بر اساس نیازتان و تعداد اعضای خانواده به سراغ خرید یکی از این مدل‌ها بروید. تعداد شعله تاثیر مستقیم بر قیمت اجاق گاز بدون فر دارد. اگر شما نیاز به یک اجاق گاز مبله دارید اما فر و گریل برای شما اولویت ندارد خرید اجاق گاز طرح فر گزینه خوبی محسوب می‌شود.

بهترین اجاق گاز فردار
در بازار مدل‌های متنوع اجاق گاز ایرانی و خارجی به فروش می‌رسد و همین موضوع ممکن است انتخاب را برای شما سخت کند و این سوال را داشته باشید که پرفروش ترین اجاق گاز فردار متعلق به کدام برند است؟ بهترین اجاق گاز فردار کدام مارک است؟ در ادامه شما را با بهترین مارک‌های اجاق گاز فردار آشنا می‌کنیم.
از بهترین اجاق گاز فردار خارجی می‌توان برندهایی چون برتینو، هاردستون، بوش، گوفر، سلین، پیکسار و تکنوهاوس را نام برد. از بهترین اجاق گاز فردار ایرانی نیز می‌توان به اجاق گاز فردار داتیس، اجاق گاز الکترواستیل، اجاق گاز اخوان، اجاق گاز اسنوا، اجاق گاز سینجرو برخی دیگر از برندها معتبر اشاره کرد.
از آنجا که قیمت اجاق گاز ایرانی چون قیمت اجاق گاز اسنوا، سینجر، اخوان و ... نسبت به قیمت اجاق گاز ایتالیایی و خارجی پایین‌تر است بسیاری از افراد به خرید این محصولات رو می‌آورند باید بگویم که خوشبختانه در کشورمان شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی، اجاق گازهای خوب و با کیفیتی را تولید می‌کنند که با وجود آنها کمتر کسی به سراغ خرید از برندهای خارجی می‌رود. برای مثال اجاق گاز سینجر مدل E50از بهترین اجاق گاز فردار سینجر است و اجاق گاز مبله اسنوا مدل آدرینا SGC5-3102، اجاق گاز فردار اسنوا مدل SGC5-6112جزو پرفروش‌ترین اجاق گازهای ایرانی هستند که با محصولات خارجی رقابت می‌کنند. 

قیمت اجاق گاز فردار
قیمت اجاق گاز فردار بستگی به عوامل مختلفی چون تعداد شعله، برند سازنده، داشتن امکاناتی (جوجه گردان، گریل و ...)، جنس بدنه ( استیل، لعابی) و سایر موارد بستگی دارد. برای مثال قیمت اجاق گاز فردار تمام استیل نسبت به مدل‌های لعابی بالاتر است چرا که عمر مفیدتری دارند و به راحتی تمیز می‌شوند. حتما قبل از انتخاب اجاق گاز مبله فردار نیازهای خود را بشناسید و به سراغ مدلی بروید که پاسخگوی خواسته‌های شما باشد.
قیمت اجاق گاز اخوان، بیمکث، سینجر و دیگر برندها در فروشگاه اینترنتی سل بهترین قیمت بازار است و این فروشگاه مکان مناسبی برای افرادی است که به دنبال خرید اجاق گاز با تضمین کیفیت و قیمت هستند.

خرید اقساطی اجاق گاز
با توجه به شرایط اقتصادی برخی از اقشار جامعه قیمت ارزانترین اجاق گاز فردار، قیمت گاز رومیزی الکترواستیل، قیمت اجاق گاز و اجاق گازهای دیگر ممکن است بالا باشد و توان مالی کافی برای خرید نقدی نداشته باشند. بهترین گزینه برای این دسته از افراد خرید اقساطی اجاق گاز است.
شما عزیزان می‌توانید انواع و اقسام اجاق گاز را از فروشگاه اینترنتی سل با متنوع‌ترین شرایط به صورت قسطی خریداری کنید و کالا را درب منزل تحویل بگیرید. از جمله روش‌های خرید اقساطی اجاق گاز در فروشگاه سل می‌توان به امکان خرید اقساطی بدون ضامن، خرید اقساطی با کسر از حقوق، خرید اقساطی بدون چک و غیره اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به فروشگاه آنلاین سل مراجعه کنید و با کارشناسان آن تماس بگیرید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت