چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

سه شنبه 1403/03/01

آگهی رسانه؛

شش عنصر اساسی سئو برای بهینه سازی وب سایت شما

تهران رسانه | اصول سئو: 6 عنصر اساسی سئو برای بهینه سازی وب سایت شما.

شش عنصر اساسی سئو برای بهینه سازی وب سایت شما

با میلیون‌ها کسب‌وکار در وب، نمایش در نتایج جستجوی ارگانیک هرگز مهم‌تر از این نبوده است. برای تحقق این امر برای وب سایت شما، بهینه سازی اولیه موتور جستجو (SEO) سئو سایت برای شما حیاتی است که درک کنید. صرف نظر از زمان و هزینه ای که برای طراحی یک وب سایت صرف می کنید، وب سایت شما می تواند بدون SEO عملاً برای کاربران نامرئی باقی بماند.

در اینجا چند روش اساسی وجود دارد که سایت شما را بهینه می کند و به نمایش آن در صفحات نتایج موتور جستجو کمک می کند.

1. ساختار URL

اولین قدم در بهینه سازی وب سایت شما با ساختار URL شما شروع می شود. URL ها باید در سرتاسر وب سایت شما ثابت باشند و مسیری را که کاربران برای رسیدن به آن صفحه طی می کنند را نشان دهند. برای مثال، اگر کاربر از طریق صفحه خدمات شما به یک صفحه فرعی برسد، نشانی اینترنتی باید به این صورت باشد: www.domainname.com/services/page-title

URL ها همچنین باید شامل نام کسب و کار، کلمات کلیدی اصلی و خط فاصله برای تجزیه محتوا باشند. از خط فاصله باید کم استفاده کنید، زیرا وجود بیش از حد می تواند سایت شما را شبیه به یک سایت اسپم کند.

2. عنوان صفحه

عنوان صفحه شما باید ثابت باشد. آنها باید در تمام صفحات وب سایت شما به یک شکل ساختار یافته و عنوان صفحه را در URL شما منعکس کنند. همچنین مهم است که موضوع اصلی و کلمه کلیدی آن صفحه را در عنوان درج کنید. برای بهترین بهینه سازی، سعی کنید عنوان صفحه خود را بین 50 تا 70 کاراکتر نگه دارید. برای مثال، عناوین صفحه باید ساختاری داشته باشند: موضوع اصلی | نام شرکت/نام تجاری

از قرار دادن اطلاعات غیر ضروری در عنوان صفحه خود اجتناب کنید. در Onsharp یکی از خدمات ما ارائه طراحی وب سایت است. با این حال، قبل از «طراحی وب‌سایت»، «سرویس‌ها» را در عنوان صفحه درج نمی‌کنیم، زیرا بازدیدکنندگان SERP می‌دانند که «طراحی وب‌سایت» سرویسی است که ما ارائه می‌کنیم.

مثال های صحیح:
صفحه اصلی | اونشارپ
طراحی سایت | اونشارپ
تماس با ما | اونشارپ
مثال های نادرست:
خدمات - طراحی سایت | اونشارپ
درباره ما - تیم ما | اونشارپ
3. کلمات کلیدی

کلمات کلیدی مهمترین عنصر سئو برای موتورهای جستجو هستند. کلمات کلیدی کلمات یا عبارات رایجی هستند که کاربران برای یافتن اطلاعات، تحقیق قبل از خرید یا مرور محصولات و خدمات جستجو می کنند. موتورهای جستجو از کلمات کلیدی برای تصمیم گیری در مورد نتایجی که بازدیدکنندگان را هنگام انجام پرس و جو به آنها ارجاع دهند استفاده می کنند.

دو نوع کلیدواژه وجود دارد: کلیدواژه های کوتاه و دم بلند. کلمات کلیدی دم کوتاه بسیار گسترده هستند و حجم جستجوی بسیار بالایی دارند. یک مثال خوب از یک کلمه کلیدی کوتاه، کلمه "smartphone" است. کلیدواژه های بلند مدت خاص تر هستند و نتایج بهتری به شما می دهند زیرا بر علایق خاص کاربر تمرکز می کنند. به دنبال مثال تلفن هوشمند، یک کلمه کلیدی طولانی "Apple iPhone 6" خواهد بود. مثال دیگری از کلمه کلیدی دم بلند خاص تر، «تعمیر صفحه نمایش آیفون 6 اپل» است.

هنگام انتخاب کلمات کلیدی مورد نظر برای محتوای درون صفحه و ابرداده، می خواهید انواع کلمات کلیدی با رتبه برتر، کوتاه و کلمات کلیدی طولانی را برای جستجوهای خاص در نظر بگیرید. همچنین می‌خواهید کلیدواژه‌های محلی‌سازی شده‌ای را که شامل نام شهر یا ایالت شما هستند، اضافه کنید. می‌توانید از ابزارهایی مانند Google Keyword Planner استفاده کنید تا ببینید مشتریان شما به دنبال چه چیزی هستند، کلمات کلیدی چقدر جستجو می‌شوند، و کدام کلمات کلیدی برای مخاطبان هدف شما منطقی‌تر هستند.

4. توضیحات متا

توضیحات متا فرصت یک وب سایت برای ترغیب کاربر به کلیک کردن است. توضیحات متا پاراگراف های کوتاهی هستند که در زیر لینک عنوان صفحه و URL در حین جستجو ظاهر می شوند. این پاراگراف ها به کاربران می گویند قبل از بازدید از وب سایت شما چه چیزی را می توانند در وب سایت شما بیابند. این توصیف کوتاه، با 158 کاراکتر یا کمتر، باید برای هر صفحه منحصر به فرد باشد و باید کلمات کلیدی اصلی را برای یک توصیف آسان برای خواندن و قانع کننده در خود داشته باشد.

مثال صحیح:

"شما در مورد SEO شنیده اید، اما مطمئن نیستید که چه کاری انجام دهید. ما به شما خواهیم گفت که چگونه با تمرکز بر این 6 عنصر سئو، وب سایت خود را برای جستجو بهینه کنید. برای استعلام قیمت سئو سایت از شرکت معتبر ودارای ضمانت سیماگر با گارانتی سئو تضمینی میتواند روی لینک آن کلیک نمایید"

این صفحه کمتر از 158 کاراکتر دارد، حاوی کلمات کلیدی است و دقیقاً توضیح می دهد که این صفحه درباره چه چیزی است.

مثال نادرست:

"مبانی سئو: 6 عنصر مهم سئو برای بهینه سازی وب سایت شما"

این توضیحات حاوی کلمات کلیدی است، اما خیلی کوتاه است و هدف صفحه را بیان نمی کند.

5. برچسب های H1

تگ های عنوان، که در کد وب سایت شما قرار دارند، توسط موتورهای جستجو برای متمایز کردن تم کلی هر صفحه استفاده می شوند. موتورهای جستجو بیشترین اهمیت را به تگ H1 و به دنبال آن تگ H2، تگ H3 و غیره می دهند. تگ های عنوان باید شامل کلمات کلیدی باشد که ارتباط نزدیکی با عنوان و محتوای صفحه دارند. معمولاً، تگ H1 عنوان صفحه شما است و تگ H2 عنوان فرعی است که به پاراگراف بعدی مربوط می شود و حاوی کلمات کلیدی اصلی دیگر است.

6. متن جایگزین

متن جایگزین تصاویر وب سایت شما را برای کسانی که دید محدودی دارند و از صفحه خوان استفاده می کنند قابل دسترسی می کند. همچنین راه دیگری برای موتورهای جستجو برای یافتن وب سایت شما بر اساس کلمات کلیدی است. توضیحات متن جایگزینی که برای یک تصویر ارائه می‌دهید، متفاوت از عنوان تصویر، به موتورهای جستجو کمک می‌کند تصویری را که نشان‌دهنده چه چیزی است و در چه زمینه‌ای از آن استفاده می‌شود، بیابند. به این دلیل است

وقتی متن جایگزین یک تصویر - برای مثال - IMG3806823 باشد، خسته کننده است. شما باید از کلمات کلیدی در متن جایگزین تصویر استفاده کنید.

خط پایین

همه این عناصر اجزای کلیدی برای بهینه سازی وب سایت شما برای جستجو هستند. اگر این کار به درستی انجام شود، می تواند به رتبه وب سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو کمک کند. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر هستید یا در مورد SEO برای وب سایت خود به کمک نیاز دارید، به ما اطلاع دهید. ما به وب سایت شما کمک می کنیم تا در مقابل مخاطبانی که شما را جستجو می کنند، قرار بگیرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

تهران رسانه | در زمان مناسب معبری به نام شهید ابراهیم رییسی در پایتخت نام گذاری خواهد شد.

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت