چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

نسیم شهر رسانه؛

کارچاق کن ها در شورای نسیم شهر دستگیر شدند

تهران رسانه | در ادامه پرونده دستگیری دو عضو شورای شهر نسیم‌شهر که چندی پیش به جرم فساد مالی بازداشت و به جرم ارتکابی اعتراف و تفهیم اتهام شده بودند، ۳ دلال نیز دستگیر شدند.

کارچاق کن ها در شورای نسیم شهر دستگیر شدند

به گزارش تهران رسانه ؛ دادستان عمومی و انقلاب بهارستان از دستگیری ۳ دلال و کارچاق کن که با دو عضو شورای نسیم‌شهر اقدام به تخلف می‌کردند خبر داد.

غلامرضا صادقی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از د ستگیری ۳ دلال و کار چاق کن که با دو عضو شورای نسیم‌شهر اقدام به تخلف می‌کردند خبر داد و اظهار داشت: دستگاه در خصوص فساد هیچ گونه مماشاتی با افراد نخواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب بهارستان در تشریح جزئیات بیشتر این دستگیری گفت: دو عضو شورای نسیم‌شهر چندی پیش به جرم فساد مالی بازداشت و به جرم ارتکابی اعتراف و تفهیم اتهام شده بودند در ادامه این پرونده ۳ دلال نیز دستگیر شده اند.

وی افزود: این ۳ دلال و کار چاق کن با شیوه‌های مختلف مبالغی را خارج از عرف و قانون به عنوان رشوه جهت هماهنگی ساخت و ساز غیرمجاز به دو عضو شورای نسیم‌شهر پرداخت کرده بودند.

دادستان بهارستان با بیان اینکه در قانون پرداخت و دریافت رشوه جرم تلقی می‌شود گفت: این ۳ دلال و کار چاق کن که در حوزه ساخت و ساز فعالیت می‌کردند برای پیش‌برد اهداف خود و با زد و بند با دو عضو متهم شورا به جرم ارتکابی خود اعتراف و پس از تفهیم اتهام بازداشت شدند.

صادقی عنوان داشت: تاکنون در این پرونده ۲ عضو شورا و ۳ کار چاق کن بازداشت شده‌اند و بازپرس پرونده با سرعت و دقت در حال رسیدگی به جرایم ارتکابی و بررسی سایر جوانب پرونده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت