ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر به استان تهران

آزادی ۸ نفر از زندانیان مالی در استان تهران

ایجاد شبکه «دستیار مردمی سازی» در استان تهران

نخستین جشنواره «تجربه نگاری» در استان تهران

پنج شنبه 1403/01/09

عسگری اظهار نمود؛

میزان ذخایر گندم در سطح استان تهران

تهران رسانه | میزان ذخایر گندم در سطح استان مطلوب است و به هیچ وجه کمبود آرد نداریم و حمل آرد به نانوایی‌ها روند مطلوبی دارد.

میزان ذخایر گندم در سطح استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ معاون اقتصادی استاندار تهران با اشاره به اینکه به هیچ وجه کمبود آرد نداریم و حمل آرد به نانوایی‌ها روند مناسبی دارد گفت: میزان ذخایر گندم در سطح استان تهران مطلوب است.

حشمت الله عسگری عصر سه شنبه در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان استان تهران اظهار داشت: میزان ذخایر گندم در سطح استان مطلوب است و به هیچ وجه کمبود آرد نداریم و حمل آرد به نانوایی‌ها روند مطلوبی دارد.

وی بر لزوم نظارت بیشتر توسط اتحادیه و دستگاه‌های نظارتی بر عملکرد نانوایی‌ها تاکید کرد و افزود: با هرگونه گران فروشی و اخلال در ساعات کاری و کیفیت نان برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت و دستگاه‌های نظارتی از تمام ظرفیت‌های قانونی خود در این راستا استفاده کنند.

معاون اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: اتحادیه نانوایان ضمن همراهی بیشتر با سایر دستگاه‌های نظارتی زمینه نظارت مردم را نیز با موظف کردن نانوایی‌ها به نصب ساعات کار و همچنین درج تلفن رسیدگی به تخلفات فراهم نمایند.

عسگری همچنین از فرمانداران شهرستان‌های استان تهران خواست با تشدید فعالیت کارگروه آرد و نان و استفاده از بازرسان آموزش دیده نسبت به فعالیت نانوایی‌ها حساسیت بیشتری به عمل آورند و با تخلفات صورت گرفته برخورد نمایند و نسبت به تشویق نانوایان قانونمند و مردم دار اقدام نمایند.

وی با اشاره به حساسیت دولت بر تأمین آرد و نان و همچنین قیمت آن ضمن تقدیر و تشکر از مردم خواست همچون گذشته به همراهی و همکاری خود با بازرسان و دستگاه‌های نظارتی ادامه داده و تخلفات مشاهده شده را سریعاً گزارش نموده تا تمهیدات لازم اتخاذ شود.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های موجود در بحث پراکندگی نانوایی‌ها وجود نانوایی‌های استیجاری است و دستگاه‌های ذی ربط با کار کارشناسی و نظرات خود راه حل های لازم را برای حل این موضوع به دبیرخانه ارائه کنند تا تصمیمات لازم گرفته شود و نانوایی‌های فاقد مجوز سریعاً نسبت به اخذ مجوزهای قانونی اقدام و در غیر این صورت فعالیت آنها با مشکل مواجه خواهد شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
تورهای گردشگری از شمال تا جنوب تهران

تورهای گردشگری از شمال تا جنوب تهران

تهران رسانه | به مناسبت نوروز، تورهای پیاده و سواره در همه مناطق تهران طراحی شده است که عمده آنها در مناطق ۱۲، ۲۰، ۱۱، ۱، ۵ و ۶ اجرا می شود.

خطر سیلابی شدن رودخانه ها در تهران

خطر سیلابی شدن رودخانه ها در تهران

تهران رسانه | در تهران احتمال وزش باد شدید، خیزش گردو خاک، بارندگی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی، خطر صاعقه، اختلال در فعالیت ناوگان حمل و نقل هوایی و جاده‌ای به ویژه در جاده‌های کوهستانی از جمله محور سولقان، ارتفاعات امام زاده داود (ع) و وردیج و واریش پیش بینی شده است.

ایجاد وحشت با سلاح گرم در محله شمیران نو

ایجاد وحشت با سلاح گرم در محله شمیران نو

تهران رسانه | عاملان قدرت‌نمایی، ایجاد رعب و وحشت با سلاح گرم، در محله شمیران نو شناسایی و دستگیر شدند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت