چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

آیا ژل لب پرفکتا را می توان تخلیه کرد؟

تهران رسانه | ژل لب پرفکتا یکی از معروف‌ترین ژل‌ یا همان فیلر پر کننده‌ی نواحی مختلف بدن است تا زیبایی، جذابیت و یک شکل شدن اندام دو طرف صورت را برای شما به ارمغان می‌‌آورد.

آیا ژل لب پرفکتا را می توان تخلیه کرد؟

ژل لب پرفکتا یکی از معروف‌ترین ژل‌ یا همان فیلر پر کننده‌ی نواحی مختلف بدن است تا زیبایی، جذابیت و یک شکل شدن اندام دو طرف صورت را برای شما به ارمغان می‌‌آورد. اما هستند بعضی از افراد که نسبت به انجام عمل تزریق زیبایی خود احساس خوبی ندارند و می‌خواهند نسبت به تخلیه کردن آن، اقدام کنند. این موارد به متخصص تزریق کننده‌ی ژل لب پرفکتا، ناحیه‌ و میزان دوز تزریق شده، حتی بروز آلرژی و حساسیت به مواد سازنده‌ی ژل می‌تواند باشد. اما آیا تخلیه کردن ژل به این سادگی‌ها امکان پذیر است؟؛ چگونه می‌توان ژل لب پرفکتا را تخلیه کرد؟. در ادامه نسبت به ژل لب پرفکتا، قیمت ژل پرفکتا بسته به نوع محل تزریق و تخلیه‌ی ژل پرفکتا صحبت خواهیم کرد.

تزریق ژل لب یک حرکت بسیار مهم است چرا که با ایجاد تغییرات مهم در بدن و ظاهر شما همراه می‌شود؛ به همین دلیل است که از شما و دیگر متقاضیان تزریق ژل لب پرفکتا خواسته می‌شود تا پیش از انجام این حرکت تحقیقات لازم را انجام دهید و اطلاعات کاملی در مورد قیمت ژل پرفکتا داشته باشید.
اگر به هر دلیلی میزان دوز تزریق شده زیاد‌تر از حدی باشد که شما دوست داشته‌اید یا کم‌تر از حدی باشد که در ذهن خود فکر می‌کردید، لب‌ها قرینه نباشند، ورم بیش از حد صورت بگیرد، باعث ایجاد ناهماهنگی در فرم صورت شود و در آخر از تزریق ژل لب پشیمانتان بکند، حال وقت تخلیه‌ی ژل لب است.

ژل‌های لب پس از تزریق قابل تخلیه شدن اند که کاملا به نوع ژل و ساختار اصلی آن بستگی دارد.برای تخلیه یا حل کردن ژل، فقط روش‌های تخلیه از طریق ژل‌ اسید هیالورونیک (HA) کارساز است و این تخلیه بر روی Radiesse، Artefill یا Silicone کار نخواهد کرد. متاسفانه باید بگوییم اگر از این ژل‌ها برای تزریق استفاده کرده‌اید، تنها راه برای تخلیه شدن ژل لب، صبر کردن است تا مواد ژل لب جذب بدن شما شوند. اما روش و سریع‌تری نیز برای تخلیه ژل لب وجود دارد و آن هم استفاده از سوزن برای تخلیه کردن ژل لب‌ پرفکتا که بر پایه‌ی هیالورونیک اسید است می‌باشد. بدین ترتیب که پزشک متخصص ماده‌ای به نام هیالورونید را که حل کننده‌ی سریع‌تر هیالورونیک اسید در بدن است، از طریق سوزن وارد ناحیه‌ای که ژل لب پرفکتا پیش‌تر تزریق شده است تزریق می‌کند.

پرفکتا چگونه خطوط ریز و چین و چروک ها را کاهش می دهد؟
ژل پرفکتا محصولی بسیار عالی و استاندارد، همچنین پیشرفته در بین فیلر‌‌های تزریقی به حساب می‌آید. به علت مناسب بودن قیمت ژل لب پرفکتا از آن در اکثر مواقع برای آب‌رسانی کردن پوست، محو کردن و از بین بردن خطوط چین و چروک و افزایش حجم بسیار موثر استفاده می‌کنند. علاوه بر این اگر به دنبال برجسته‌ کردن لب‌های خود یا گونه‌گذاری باشید، ژل پرفکتا به شما کمک خواهید کرد که به ظاهر دوست داشتنی و محبوب خودتان را بیابید. پس از تزریق ژل لب پرفکتا در دوره تجزیه بیولوژیکی، مولکول‌های اسید که به پوست کمک می‌کنند با مقدار مورد نیاز رطوبت اشباع شود، آزاد خواهند شد؛ بدین گونه با تامین شدن رطوبت و آبرسانی در داخل پوست، چین و چروک‌های گذشته از بین رفته و تا مدت زیادی صورت شما را با نشاط و جوان باقی می‌گذارند!.
اگر در باره قیمت ژل پرفکتا سردرگم بودید بدانید هر گرانی و ارزانی بی دلیل نیست و بهتر است با متخصصین مطلع درباره‌ی قیمت ژل پرفکتا صحبت داشته باشید.

آیا ژل اسید هیالورونیک پرفکتا عوارض جانبی هم دارد؟
استفاده از انواع مختلف ژل‌ها به تنهایی یا با هم، برای شما عوارض جانبی به دنبال خواهد داشت؛ توجه کنید که ژل لب پرفکتا خریداری شده اصل باشد. هر چه میزان ژل تزریق شده برای شما باکیفیت‌تر باشد، مسلماً عوارض جانبی ناشی از آن نیز کم‌تر بوده و خیال شما راحت‌تر می‌شود. پس اگر ژل پرفکتا به عنوان یک ژل اورجینال، استاندارد و با کیفیت عرضه شود؛ آثار جانبی ایجاد شونده در اثر آن نیز به حداقل خود می‌رسد. در حالت عادی بعد از پایان یافتن تزریق ژل لب پرفکتا، دچار قرمزی پوست و کمی کبودی در لب خواهید شد که حالتی طبیعی در این وضعیت است.
خوشبختانه در بهترین حالت پس از چند روز باید شاهد از بین رفتن تمامی نشانه‌های تیرگی و پف شوید. پیش از آن لازم است بدانید طی این چند روز رفتن به باشگاه و انجام ورزش‌های سنگین، تعریق بیش از حد، مصرف سیگار و الکل، مصرف دارو‌های رقیق‌کننده خون و قرار گرفتن در معرض گرما و سرمای بسیار شدید باید دوری کرده وشدیداً از مواجهه با آن خودداری کنید. مهم‌ترین قسمت برای خانم‌های باردار و شیرده است. اگر در دوران بارداری یا شیردهی به فرزند هستید، تزریق ژل لب پرفکتا به هیچ عنوان به شما توصیه نمی‌شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

تهران رسانه | در زمان مناسب معبری به نام شهید ابراهیم رییسی در پایتخت نام گذاری خواهد شد.

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت