چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

سه شنبه 1403/03/01

آگهی رسانه؛

کاربرد پیامک برای کسب و کارهای کوچک و نوپا چیست؟

تهران رسانه | در این مقاله قصد داریم مزایا و کاربرد پیامک برای کسب و کارهای کوچک و نوپا را با یکدیگر بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

کاربرد پیامک برای کسب و کارهای کوچک و نوپا چیست؟

امروزه تبلیغات به یک رکن جدا نشدنی کسب و کارها تبدیل شده است. انواع تبلیغات آنلاین و آفلاین به مشاغل مختلف کمک می‌کنند تا در این بازار رقابتی بیشتر دیده شوند و بتوانند مشتریان جدید جذب کنند. اما در این میان، اغلب روش‌های تبلیغاتی، هزینه زیادی برای کسب و کارها ایجاد می‌کنند و به سرمایه هنگفتی نیاز دارند. هزینه بالای تبلیغات باعث شده است تا اکثر کسب و کارهای نوپا و کوچک نتوانند از مزایای شگرف آن برای پیشرفت و توسعه خود استفاده کنند. اما باید بدانید که روش‌های ارزان‌تری از تبلیغات وجود دارند که بسیاری از برندهای مطرح از آن استفاده می‌کنند. در ادامه قصد داریم مزایا و کاربرد پیامک برای کسب و کارهای کوچک و نوپا را با یکدیگر بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

کاربرد پیامک برای کسب و کارهای کوچک و نوپا
همانطور که می‌دانید، امروزه تعداد کسب و کارهای جدید و نوپا در حال افزایش است. از آنجایی که برخی از افراد، از زندگی کارمندی خسته شده‌اند، پس سعی می‌کنند کسب و کار خودشان را راه اندازی کنند؛ اما پس از استارت زدن فعالیت کسب و کار خود، متوجه می‌شوند که سرمایه لازم برای تبلیغات را ندارد و بنابراین نمی‌توانند صنعت خود را توسعه دهند. برخی دیگر از افراد نیز قبل از این که کسب و کار خود را راه اندازی کنند، به این نتیجه می‌رسند که از عهده هزینه بالای تبلیغات برنمی‌آیند و در همان ابتدا از این تصمیم خود منصرف می‌شوند. این روزها با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن روش‌های جدید بازاریابی، هر آدم عاقل و بالغی از اهمیت تبلیغات برای کسب و کار مطلع است. اما یافتن یک روش تبلیغاتی کم هزینه و پربازده، چالش همه کارفرمایان و صاحبان برند است.

اس ام اس مارکتینگ یکی از روش‌های تبلیغاتی نه چندان قدیمی ولی کم خرج، برای کسب و کارها است. همانطور که می‌دانید امروزه تقریبا همه افراد جامعه به گوشی همراه دسترسی دارند و به محض دریافت پیامک آن را چک می‌کنند. به همین خاطر با استفاده از این روش بازاریابی، به راحتی می‌توانید به طیف گسترده‌ای از مخاطبان دسترسی پیدا کرده و تبلیغات کسب و کار خود را به آن‌ها ارسال کنید. البته این تنها مزیت استفاده از بازاریابی پیامکی نیست و این تکنیک به شما کمک می‌کند تا حتی مشتریان قدیمی خود را به خرید مجدد دعوت کنید. اما استفاده از پیام کوتاه در بازاریابی چگونه است و چه مزایایی برای کسب و کار های کوچک و نوپا دارد؟

چگونه پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم؟
استفاده از اس ام اس مارکتینگ همواره مزایای زیادی برای کسب و کارهای نوپا و برندهای معروف به ارمغان می‌آورد و اغلب افراد از این روش برای برندینگ و افزایش فروش استفاده می‌کنند. استفاده از تکنیک بازاریابی پیامکی، برخلاف برخی دیگر از تبلیغات، کار سختی نبوده و به هزینه زیادی نیاز ندارد. تنها چیزی که برای شروع یک کمپین تبلیغاتی ارزان نیاز دارید، مرجع رسمی ارسال پیامک انبوه فرهنگ و توسعه کندو و یک خط اختصاصی است. در مرحله بعدی کافی است تا متن پیام تبلیغاتی خود را در پنل پیامکی وارد کرده و به مخاطبان خود ارسال کنید. شما می‌توانید شماره مشتریان هدفی که قرار است پیامک به آن‌ها ارسال شود را در پنل پیامکی وارد کرده و یا از بانک شماره‌های سامانه پیام کوتاه به منظور برندینگ و جذب مشتری جدید استفاده کنید. در ادامه کاربردهای پیامک برای کسب و کارهای کوچک و نوپا را به شما معرفی می‌کنیم.

 

کاربرد پیامک مارکتینگ برای کسب و کارها
بازاریابی پیامکی، در کسب و کارهای مختلف، با اهداف متفاوتی انجام می‌شود و صاحبان برندهای نوپا می‌توانند از انواع امکانات پنل‌های پیامکی برای این کار استفاده کنند. البته شرط اولیه ثبت یک تجربه خوب از اس ام اس مارکتینگ، انتخاب یک پنل پیامکی باکیفیت است و سامانه ارسال پیام کوتاه کندو، یکی از بهترین پنل‌های اس ام اس با امکانات جذاب و به درد بخور برای مشاغل تازه تاسیس به حساب می‌آید. چند مورد از کاربرد پیامک برای کسب و کارهای کوچک و نوپا عبارتند از:

ارسال کد تخفیف به مشتریان
برگزاری مسابقات و نظرسنجی
تبلیغ و پیش فروش محصول جدید
اطلاع رسانی رویدادها یا همایش‌ها
ارسال پیامک‌های تبریک و مناسبتی
برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی
و ...
مزایای استفاده از پنل ارسال اس ام اس انبوه کندو
همانطور که خدمتتان عرض کردیم، کیفیت و بازدهی بالا به همراه قیمت مناسب، دلیل اصلی انتخاب بازاریابی پیام کوتاه است. البته همه ما می‌دانیم که بازاریابی پیامکی مزایای بی‌شماری دارد اما بسیاری از مزایای این روش تبلیغات کسب و کار، به انتخاب پنل پیامکی مربوط است. زیرا برای دسترسی به امکانات مورد نیاز برای برگزاری کمپین تبلیغاتی، به یک پنل پیامکی باکیفیت نیاز دارید. البته از آنجایی که سرویس‌های ارائه شده توسط بسیاری از سامانه‌های ارسال پیام کوتاه، برای کسب و کارهای بزرگ طراحی شده‌اند، استفاده از آن‌ها در مشاغل نوپا تنها باعث افزایش هزینه‌های تبلیغات اس ام اسی می‌شود. اما سامانه پیام کوتاه کندو در راستای حمایت از مشاغل خانگی یا نوپا، سرویس‌های مقرون به صرفه را به امکانات خود اضافه کرده است. سایر برتری‌ها و مزایای این پنل پیامکی عبارتند از:

رابط کاربری ساده پنل پیامکی کندو
سرعت بالای ارسال و دریافت اس ام اس
تعرفه مناسب و پایین‌تر از قیمت بازار
امکان شخصی سازی پیامک برای مخاطبان
قابلیت گزارش‌گیری و تحلیل بازخورد مشتری
قابلیت مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی بر روی گوشی
امکان ارسال پیامک به مخاطبان هدف بر اساس سن، جنسیت و ...
ارسال پیامک تبلیغاتی حتی به لیست سیاه مخابرات
ارائه سرویس ارسال پیامک کسب و کار کوچک
عودت هزینه پیامک‌های نرسیده به دست مخاطب
و ...

 

نتیجه‌گیری
بازاریابی پیامکی، یکی از روش‌های تبلیغات است که نه تنها کاربرد خود را از دست نداده، بلکه با گذر زمان نقش پررنگ‌تری در توسعه کسب و کارها ایفا می‌کند. همانطور که گفتیم، پنل‌های پیامکی خدمات و مزایای متنوعی را در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهند؛ ولی یکی از معایبی که اغلب پنل‌های ارسال پیامک دارند، عدم وجود سرویس‌های مقرون به صرفه برای کسب و کارهای نوپا است. اما کندو به فکر شماست! این پنل پیامکی یک سرویس ارسال پیامک کسب و کار کوچک، برای برندهای نوپا در نظر گرفته است تا صاحبان مشاغل بدون صرف هزینه زیاد برای سرویس‌های بزرگ، از مزایای این پنل حرفه‌ای ارسال اس ام اس استفاده کنند. به نظر شما بهترین سامانه ارسال پیام کوتاه چه قابلیت‌هایی را به مشترکین خود ارائه می‌دهد؟




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

تهران رسانه | در زمان مناسب معبری به نام شهید ابراهیم رییسی در پایتخت نام گذاری خواهد شد.

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت