ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر به استان تهران

آزادی ۸ نفر از زندانیان مالی در استان تهران

ایجاد شبکه «دستیار مردمی سازی» در استان تهران

نخستین جشنواره «تجربه نگاری» در استان تهران

پنج شنبه 1403/01/09

معاون استاندار تهران خبر داد؛

اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در استان تهران

تهران رسانه | فاز اول طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان از روز ۳۰ خردادماه ۱۴۰۱ در استان تهران اجرای شد.

اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از اجرای فاز اول طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان از امروز ۳۰ خردادماه ۱۴۰۱ در استان تهران خبر داد.

حشمت الله عسگری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص در جلسه کارگروه آرد و نان استان با اشاره به عدم تغییر قیمت نان در سال جاری اظهار داشت: قیمت نان همان نرخ مصوب سال ۱۴۰۰ می‌باشد و هرگونه افزایش خارج از مصوبه غیرقانونی و با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی افزود: اجرای فاز اول طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان و نصب کارت خوان‌ها در سطح نانوایی‌های استان از امروز آغاز و تاکنون ۶۸۰۰ کارت خوان آماده و تحویل خواهد شد..

معاون اقتصادی استاندار تهران با اشاره به ضرورت اجرای این طرح عنوان کرد: اجرای این طرح در سطح کشور باعث کاهش هدر رفت سالانه بیش از حدود ۴ میلیون تن نان در کشور خواهد شد و از طرف دیگر با توجه به یارانه‌ای بودن آرد مورد استفاده نانوایی‌ها از قاچاق آن در سطح گسترده‌ای جلوگیری خواهد گردید.

عسگری اجرای این طرح را عامل مهمی در مدیریت مصرف و برنامه ریزی برای جلوگیری از سو مصرف این کالای استراتژیک دانست.

وی همچنین از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی ذی ربط خواست با تشدید فعالیت گشت‌های بازرسی، نظارت لازم را در زمینه‌های بهداشتی و قیمت نان به عمل آورده و مانع از هرگونه سو استفاده و تخلف گردند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
موزه گردی نوروزی در تهران

موزه گردی نوروزی در تهران

تهران رسانه | موزه‌ها، ابنیه تاریخی و پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در نوروز، از ساعت ۹ تا ۱۸ آماده خدمات‌دهی به گردشگران و بازدیدکنندگان هستند.

تورهای گردشگری از شمال تا جنوب تهران

تورهای گردشگری از شمال تا جنوب تهران

تهران رسانه | به مناسبت نوروز، تورهای پیاده و سواره در همه مناطق تهران طراحی شده است که عمده آنها در مناطق ۱۲، ۲۰، ۱۱، ۱، ۵ و ۶ اجرا می شود.

خطر سیلابی شدن رودخانه ها در تهران

خطر سیلابی شدن رودخانه ها در تهران

تهران رسانه | در تهران احتمال وزش باد شدید، خیزش گردو خاک، بارندگی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی، خطر صاعقه، اختلال در فعالیت ناوگان حمل و نقل هوایی و جاده‌ای به ویژه در جاده‌های کوهستانی از جمله محور سولقان، ارتفاعات امام زاده داود (ع) و وردیج و واریش پیش بینی شده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت