تکریم مقام دختران در استان تهران

آزادسازی زمین در شهرک های صنعتی استان تهران

آغاز عملیات اجرایی مسکن حمایتی در استان تهران

هبه ۳۵ میلیارد تومانی خیرین در استان تهران

شنبه 1403/02/01

استاندار تهران خبر داد؛

ظرفیت جدید نگهداری معتادین متجاهر در استان تهران

تهران رسانه | ۳ هزار ظرفیت جدید جهت نگهداری معتادین متجاهر در استان تهران ایجاد شد.

ظرفیت جدید نگهداری معتادین متجاهر در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ استاندار تهران از ایجاد ۳ هزار ظرفیت جدید جهت نگهداری معتادین متجاهر در استان تهران خبر داد.

محسن منصوری عصر دوشنبه در جلسه قرارگاه اجتماعی با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسه اظهار داشت: جلسات قرارگاه اجتماعی حدود ۶ ماه است که به صورت منظم در استان تهران برگزار می‌شود، دستگاه‌های استان عزم جدی برای حل مسائل و معضلات اجتماعی شکل گرفته است.

وی با اشاره به اولویت بندی مسائل اجتماعی افزود: دستور کار مهم جلسه امروز موضوع ساماندهی معتادان متجاهر بود که در جلسات قبل نیز به صورت مفصل مطرح شده و در حد فاصل این چندماه ۴۳۰۰ ظرفیت جدید به ظرفیت‌های قبلی جهت جمع‌آوری معتادان اضافه شده است.

استاندار تهران با اشاره به پیگیری اقدامات درمانی و مددکاری برای معتادین متجاهر عنوان کرد: بخشی از معتادین متجاهر جمع آوری شده و اقدامات تربیتی، آموزش و مراحل باز اجتماعی شدن آنها طی می‌شود و در جلسه امروز مقرر شد حدود ۳ هزار ظرفیت جدید جهت نگهداری معتادین متجاهر طی یک ماه و نیم تا دو ماه آینده ایجاد شود، همچنین مقرر شد فرمانداران در هر شهرستانی ظرفیت‌های جدیدی ایجاد کنند.

منصوری سپس گفت: واقعیت این است که آمار دقیقی از میزان معتادین متجاهر وجود ندارد و بر مبنای برآورد اقدامات پیش می‌رود از اینرو نیاز به ظرفیت‌های جدید داریم.

وی در مورد ساماندهی کودکان کار بیان کرد: مسئول اصلی ساماندهی کودکان کار، بهزیستی می‌باشد البته طبق قانون ۱۶ دستگاه دیگر نیز تکالیفی به عهده دارند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: اقدامات جهت ساماندهی کودکان کار شامل دو بخش سلبی و ایجابی می‌باشد که در حوزه سلبی مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه اطلاعاتی و امنیتی برخورد جدی با باندهای فعال در زمینه ساماندهی کودکان کار خواهند داشت و در مورد اقدامات ایجابی نیز علاوه بر اقدامات دستگاه‌ها، استفاده از ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های جهادی و انقلابی در دستور کار قرار گرفت.

منصوری ادامه داد: در تهران مجموعه‌های مردمی، مساجد، گروه‌های جهادی و صنعتگران زیادی حضور دارد که علاقمند به فعالیت در حوزه اجتماعی هستند، مقرر شد در این زمینه دبیرخانه‌ای شکل بگیرد تا نقشه راه و برنامه ریزی های دقیق اجرایی صورت پذیرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
زباله های تهران در انحصار سلاطین

زباله های تهران در انحصار سلاطین

تهران رسانه | گروه‌های مافیایی جمع آوری زباله در تهران، کارگرانشان را از بین زنان و مردان بی‌خانمان، مهاجران بیکار، معتادان متجاهر و کودکان کار انتخاب می‌کنند تا پول بیشتری به جیب بزنند.

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

تهران رسانه | وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی باز می گردد.

توقیف خودروهای  انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

توقیف خودروهای انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

تهران رسانه | ۵۴ دستگاه خودرو و ۴۶ چرخ دستی که به جمع آوری و انتقال پسماند به شکل غیر مجاز اقدام می‌کردند توقیف شدند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت