نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

شنبه 1403/02/22

اجاقی اظهار نمود؛

ورزش در تهران با دستورالعمل همگانی نمی شود

تهران رسانه | مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در نشست خبری افتتاحیه جشنواره های اوقات فراغت و فعالیت های تفریحی ورزشی محلات شهر تهران گفت؛ توسعه ورزش در محله های شهر تهران با دستورالعمل و ابلاغیه همگانی نمی شود.

ورزش در تهران با دستورالعمل همگانی نمی شود

به گزارش تهران رسانه ؛ نشست خبری افتتاحیه جشنواره های اوقات فراغت و فعالیت های تفریحی ورزشی محلات شهر تهران صبح امروز ۵ تیرماه با حضور حسین اوجاقی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران و معاونین برگزار شد.

افتتاحیه جشنواره های اوقات فراغت و فعالیت های تفریحی ورزشی محلات شهر تهران

اوجاقی با اشاره به مراسم افتتاحیه جشنواره های اوقات فراغت و فعالیت های تفریحی ورزشی محلات شهر تهران که قرار است سه شنبه با حضور ورزشکاران محلات پایتخت در ورزشگاه ١٢ هزار نفری آزادی برگزار شود، گفت؛ این رویداد به مردم این موضوع را القا می کند که قرار است در سطح شهر اتفاق ورزشی خاصی رقم بخورد و همچنین باعث می شود مسئولان، ورزش را جزو اولویت های بالاتری قرار دهند.

کرونا به مدیریت ورزش در تهران آسیب رساند

وی در ادامه افزود؛ در دوره کرونا آسیب هایی متحمل شدیم مانند اینکه در مجموعه های ورزشی خود به خاطر کرونا و عدم استفاده از تجهیزات دچار فرسودگی شدیم که باید به آنها رسیدگی شود.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در خصوص اینکه از لحاظ قیمت‌ها این نهاد خدمات ارزانی را ارائه می‌دهد گفت: کف و میانگین قیمت‌ها ۱۴ تا ۲۴ هزار تومان است. اگر به نرخ دولتی سال ۱۴۰۰ بخش دولتی نگاه بیندازیم این قیمت‌ها بازهم پایین تر است چرا که این نهاد ورزشی درآمدی از این بخش کسب نمی‌کند.

مجموعه های ورزشی در جنوب و شمال تهران

اوجاقی همچنین در مورد اینکه از کل مجموعه های پایتخت چه تعداد به جنوب شهر که ضعیف تر است اختصاص داده شده است، خاطرنشان کرد: شهرداری تهران برای احداث ورزشگاه ها نگاه عدالت محوری داشته است و اتفاقا تعداد مجموعه های ورزشی جنوب شهر بیشتر هم است، به طور مثال در منطقه ٢ فقط دو مجموعه و سالن داریم اما در منطقه ای مانند ١٥ یا ٢٠، باید از ٢٠ مجموعه و سالن صحبت کرد.

ورزش در تهران با دستورالعمل همگانی نمی شود

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار تهران رسانه که پرسید آیا همانند سابق همچنان مدیریت ورزشی در محله های تهران با دستورالعمل و ابلاغیه پیش میرود گفت؛ درتلاش هستیم از پتانسیل مدارس، مساجد، سراهای محله و شهروندان هر محله در همگانی کردن ورزش استفاده کنیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت